به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۴۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

کاپ قهرمانی جام حذفی در خوزستان می‎ماند؟

کاپ قهرمانی جام حذفی در خوزستان می‎ماند؟

خوزستان اسپورت- با انصارف سه تیم خوزستانی از مسابقات جام حذفی، پنج تیم از استان خوزستان در این رقابت‏‎ها باقی مانده‎اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم‎های صنعت‎نفت آبادان، استقلال اهواز و نفت نوین آبادان روز گذشته از حضور در مرحله سوم جام حذفی انصراف دادند تا تعداد تیم‎های خوزستانی حاضر در این مرحله به پنج تیم کاهش پیدا کند.

تیم‎های لیگ برتری فولاد و استقلال خوزستان، تیم دسته اولی نفت مسجدسلیمان و تیم‎های دسته دومی شهرداری ماهشهر و نفت امیدیه، پنج تیم خوزستانی باقی مانده در جدول مسابقات جام حذفی هستند که باید در مرحله سوم این رقابت‎ها به دیدار حریفان بروند.

تیم‎های خوزستانی در مسابقات فصل گذشته جام حذفی توفیقی کسب نکردند و در همان مراحل ابتدایی از گردونه‎ی مسابقات حذف شدند اما هواداران فوتبال دیار کارون امیدوارند که حداقل یک تیم خوزستانی را در فینال این مسابقات ببینند.

فینال جام حذفی فوتبال ایران براساس تصمیم فدراسیون فوتبال در استادیوم خرمشهر برگزار خواهد شد و اگر یک تیم خوزستانی به فینال راه پیدا کند، این شانس را خواهد داشت که در حضور هواداران فوتبال این خطه برای تصاحب کاپ قهرمانی تلاش کند.

برچسب ها: جام حذفی ایران
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها