به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

فولاد خوزستان؛ آمار مثبت و نکته منفی

فولاد خوزستان؛ آمار مثبت و نکته منفی

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان تنها تیم خوزستانی بدون شکست در خارج از خانه است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان لیگ شانزدهم را خوب آغاز نکرد و در سه هفته ابتدایی این مسابقات متحمل دو شکست خانگی شد تا هواداران فولادی مانند فصل گذشته نگران وضعیت این تیم شوند.

روند امتیازگیری فولاد اما از هفته چهارم تغییر کرد و سرخ‌پوشان جنوبی که در سه بازی ابتدایی فقط یک امتیاز گرفته بودند، در چهار بازی اخیر شش امتیاز کسب کردند و بدون شکست از میدان بیرون آمدند تا از قعر جدول جدا شوند.

 فولادی‌ها همچنین در دو بازی اخیر با اضافه شدن وحید طالب‌لو و حضور همزمان ایوب والی و عبدالله کرمی در قلب خط دفاعی عملکرد بهتری در مقابله با حملات تیم‌های مقابل داشتند و در دو بازی متوالی گل دریافت نکردند.

فولاد خوزستان که تنها تیم خوزستانی بدون شکست در خارج از خانه است، در بازی با گسترش‌فولاد تبریز 11 بازیکن خوزستانی شامل هشت بازیکن در ترکیب اصلی و سه بازیکن تعویضی را روانه‌ی میدان کرد تا بومی‌ترین تیم در بین تیم‌های حاضر در لیگ شانزدهم باشد و سیاست بومی‌گرایی کادر فنی تیم فولاد کاملاً عملی شود.

تیم پرطرفدار جنوب اما در کنار تمامی این آمار مثبت، یک نکته منفی را هم در مسابقات این فصل به استثنای بازی با سایپا تهران به جای گذاشته که به نوع بازی سرخ‌پوشان مربوط می‌شود. فولاد خوزستان که تا دوسال قبل به فوتبال تهاجمی معروف بوده، در این فصل قدرت تهاجمی سابق را نشان نداده و همین موضوع جای انتقاد را نسبت به عملکرد فولادی‌ها باقی گذاشته است.

نیاز به حداقل دو بازیکن باکیفیت در پیشانی خط حمله فولاد خوزستان، نکته‌ای بوده که قبل از شروع لیگ و در دوره‌ی نقل‌وانتقالات تابستانی، بارها به آن اشاره شد اما اقدام اساسی از سوی باشگاه فولاد در راستای جذب این دو بازیکن صورت نگرفت. یک مهاجم خارجی هم که از مردادماه گذشته وارد ایران شده و با تیم فولاد قرارداد بسته، به‌دلیل اشتباهات فولادی‌ها در وارد کردن اطلاعات و مدارک الزامی در سیستم تی‌ام‌اس، نتوانسته مجوز بازی برای سرخ‌پوشان را دریافت کند و منتظر مساعدت فیفا برای صدور مجوز بازی است، اتفاقی که به‌نظر می‌رسد احتمال رخ دادن آن 50-50 باشد.

در همین راستا، با مشاهده‌ی هفت بازی فولاد ابتدایی فولاد در لیگ شانزدهم، این واقعیت به اثبات رسیده است که فولاد خوزستان نیاز مبرم به دو بازیکن باکیفیت در پیشانی خط حمله دارد تا در کنار بازیکنان سرعتی تیم سرخ‌پوش دیار کارون، بخش تهاجمی تیم فولاد را تکمیل کنند و زحمات مجموعه‌ی تیم را به هدف بنشانند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
فولادی
|
Finland
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
2
6
خدا لعنت کند پدر ومادر کسانی را که بد تیم و باشگاه را میخوان وکدورت های شخصی رادر مجموعه پیاده میکنن وباعث ضرر وزیان ودر نتیجه عقب موندگی تیم فولاد نسبت به رقبا میشن هرکی قبول داره بگه الهی امین
پاسخ ها
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
الهی آمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
2
0
دعای کمیل؟!؟الهی امین می گیید!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
0
0
الهی امین توکلمون به الله است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها