به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
تعداد نظرات: ۶ نظر

صنعت نفت؛ امید آبادانی‎ها به دومین وقفه لیگ

صنعت نفت؛ امیدواری دست‎نشان به دومین وقفه لیگ

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صعت‎نفت آبادان امیدوار است که دومین وقفه لیگ برتر به‎سود تیمش تمام شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم صنعت‎نفت آبادان که سومین تیم صعودکننده از لیگ یک به لیگ برتر بود، در چهار هفته ابتدایی لیگ شانزدهم فراتر از انتظار ظاهر شد و با دو پیروزی و دو تساوی و ثبت میانگین دو امتیاز از هر مسابقه در فاصله دو امتیازی تیم اول جدول قرار گرفت.

اولین وقفه‎ی لیگ برتر اما به سود زردپوشان جنوبی نبود و شاگردان دست‎نشان که در چهار هفته ابتدایی بدون باخت پیش رفته بودند، پس از حرکت مجدد لیگ نتوانستند در سه مسابقه متوالی به پیروزی برسند. باخت خارج از خانه مقابل نفت تهران، تساوی خانگی برابر استقلال خوزستان و تعویض پیروزی مقابل پدیده مشهد با نتیجه تساوی، باعث شد تا فاصله صنعت‎نفت با تیم اول جدول به 5 امتیاز افزایش پیدا کند.

گرچه قرار گرفتن تیم صنعت‎نفت در رده چهارم جدول نیز فراتر از توقعات بوده است اما نادر دست‎نشان به درستی به این نکته اشاره کرده است که تیمش می‏‎توانسته بهتر از این هم نتیجه بگیرد. دست‎نشان دیروز عنوان کرد: «خودم هم گاهی تعجب می‌کنم که چرا چهارم هستیم، اما وقتی تلاش بازیکنان در زمین را می‌بینم، به این نتیجه می‌رسم که حق‌مان بود حتی بالاتر از این‌ها باشیم. ما شایستگی هر موفقیتی را داریم و انگیزه‌های‌مان عالی بوده است.»

سرمربی صنعت‎نفت همچنین به این نکته اشاره داشته که اولین وقفه لیگ برتر به‎ضرر تیم صنعت‎نفت تمام شده اما امیدوار است که دومین وقفه لیگ به‎سود تیمش باشد و زردپوشان آبادان از 23 مهرماه که چرخ لیگ دوباره حرکت می‎کند، روند صعودی را طی کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، دومین تعطیلات لیگ می‎تواند فرصت خوبی برای دست‎نشان و همکارانش باشد تا ضمن برطرف کردن نقاط ضعف این تیم و ایجاد هماهنگی بیشتر بین بازیکنان قبلی و بازیکنان جدید خارجی، تیمی در شأن فوتبال باسابقه‎ی آبادان روانه میادین کنند، کاری که در چهار هفته ابتدایی و قبل از اولین تعطیلات اجباری انجام دادند و تحسین فوتبالدوستان را برانگیختند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
نانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
1
2
کاشکی هم یه فوتبال قشنگ از تیم ملی میدیدیم برنامه فدراسیون افتضاحه
مهدی سزاوار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
1
2
درود بر مردان شایسته صنعت نفت...انشاالله با قدرت شروعی دوباره داشته باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
2
2
خوزستان اسپورت عزیز نفت از چهار بازی اولش دو برد و دو تساوی دشت کرد نه دو برد و دو شکست؟!!!!
ادمین عمرا بچاپی لااقل اشتباهتو اصلاح کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
1
2
درودبرهمگی شماعزیزان که شایستگی بیشترازاین دارید سلام برنادردست نشان عزیزکه کمرهمت بسته دفاع صنعت رااگربیشترتقویت کنیدمطمئن باشیدکه حتی میتوانیدقهرمان باشیدبازهم ممنون وسپاسگزارم وخسته نباشید
صنعت نفت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
1
1
قشنگ تا اینجا تو قد و قواره یه مدعی نشون دادید دمتون گرم خداکنه روندمون ادامه داشته باشه و پیکان رو بپوکونیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
0
0
آقای دست نشان دوست داریم ولی خواهشا اینقدر در مصاحبه هات نگو که نباید توقعات از صنعت بالا رود میشه بفرمایید چرا نه مگه اس خوزستان پارسال مثل تیم صنعت با مشتی جوان جویای نام به قهرمانی نرسید چرا که تیم شما نتونه ولی یک فرقی بین شما و عبدالله ویسی وجود دارد و اون اینکه ویسی نترسید و به جوانانش ایمان داشت ولی شما متاسفانه در بازی با پدیده بخصوص در نیمه دوم علی رغم اینکه 3 بر یک جلو بودید ترسیدید و تیم را ببازی دفاعی سوق دادید که نتیجه اش همین شد که دیدید . لطفا در بازیهای بعدی ترس را کنار بگذارید و باور کنید که میتونید آقایی کنید پس لطفا به بازیکنان بفرمایید که حریص بردن باشن .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها