به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

سورپرایز اسکوچیچ؛ مهدی بدرلو دفاع آخر می‌شود

محمدرضا حسینی
سرمربی فولاد خوزستان برای جبران کمبود بازیکن در برخی پست ها خصوصاً دفاع میانی، سورپرایزهای جالبی برای هواداران فولاد دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان در شرایطی به مصاف راه آهن تهران خواهد رفت که در برخی پست ها خصوصاً دفاع میانی با کمبود بازیکن مواجه شده، به طوری که دراگان اسکوچیچ هیچ کدام از مدافعان میانی نیم فصل اول را در اختیار نخواهد نداشت.

ایوب والی با حکم کمیته مبارزه با دوپینگ محروم شده و لئوناردو مساریچ به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی قبلی حق بازی برابر راه آهن را ندارد. سروش سعیدی مدافع جوان فولاد هم به دستور سازمان نظام وظیفه از بازی منع شده است و امید خالدی که علاوه بر دفاع کناری قادر  به بازی در پست دفاع میانی است، به علت سه اخطاره شدن نمی تواند مقابل راه آهن به میدان برود.

همه این اتفاقات باعث شده تا دست دراگان اسکوچیچ عملاً خالی بماند. سرمربی کروات فولاد برای پوشش این منطقه مهم دست به تغییر جالبی در تیمش زده و مهدی بدرلو را از خط میانی به قلب خط دفاعی فولاد انتقال داده است.

اسکوچیچ ابتدا از مهدی بدرلو در نیمه دوم دیدار تدارکاتی مقابل روستوف روسیه در قلب خط دفاعی استفاده کرد و هنگامی که توانایی بدرلو برای بازی در این منطقه را دید، این بازیکن را در دیدار عصر یکشنبه مقابل تیم دبی، از ابتدا به عنوان دفاع میانی به میدان فرستاد.

سرمربی کروات فولاد البته برای پیدا کردن زوج مهدی بدرلو کار سختی نداشت. این مربی که اعتقادی به بازی احمد آل نعمه نداشته و هنگام عقد قرارداد باشگاه فولاد با این مدافع موضع سختی گرفته بود، حالا به واسطه کمبود بازیکن ترجیح داده به مدافع باتجربه فولاد فرصت بازی بدهد.

احمد آل نعمه در بازی فولاد و راه آهن این فرصت را خواهد داشت که برای اولین بار در ورزشگاه الغدیر اهواز با پیراهن فولاد خوزستان مقابل تماشاگران خوزستانی به میدان برود. آل نعمه که پیش از این در لیگ برتر و دسته اول ایران، در ورزشگاه های تختی و صنایع فولاد اهواز برای تیم فولاد بازی می کرد، حالا بازی با پیراهن تیم سرخ پوش اهواز در ورزشگاه الغدیر را تجربه خواهد کرد.

استفاده از زوج آل نعمه-بدرلو در قلب خط دفاعی فولاد خوزستان باعث می شود تا محسن مسلمان به عنوان زوج ماتیاس چاگو در خط میانی فولاد حضور پیدا کند و فولاد برای اولین بار پس از جدایی احمد عبدالله زاده، شاهد حضور یک بازیکن چپ پا در مرکز خط میانی باشد.
 

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولاد مونیخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
0
4
با این تغییر ترکیب 4-1-3-2 میشه احتمالن.چاگو هافبک دفاعی ، شریفات و انصاری بال چپ و راست ، مسلمان هم هافبک بازیساز میشه پشت سر قاضی و نانگ.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها