به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲
تعداد نظرات: ۳۷ نظر

فولاد 2 – سایپا 2؛ فولاد شایسته پیروزی بود

فولاد 2 – سایپا 2؛ فولاد شایسته پیروزی بود

خوزستان اسپورت:
هفته پنجم لیگ شانزدهم – استادیوم غدیر اهواز
شنبه 20 شهریورماه 95 – ساعت 18:50
فولاد خوزستان 2 – سایپا تهران 2
گل‌ها: ساسان انصاری (74) عبدالله ناصری (2+90) برای فولاد - مسعود حسن‌زاده (24) مهدی ترابی (7+90) برای سایپا
داور: احمد صالحی
کمک داوران: سعید قاسمی و محمدرضا امینی
اخطار: حمید بوحمدان، اسماعیل شریفات، میلاد پاک‌پرور، سروش سعیدی (فولاد) – لوریورال جونیور (سایپا)
تماشاگر: هزار نفر

فولاد خوزستان: مهرداد طهماسبی، یوسف وکیا، ایوب والی، سروش سعیدی، مهرداد جماعتی، حمید بوحمدان، ماتیاس چاگو، محمود مطلق‎زاده (86- هادی حبیبی‌نژاد)، میلاد پاک‎پرور (69- بهرام رشیدفرخی)، اسماعیل شریفات (71- عبدالله ناصری) و ساسان انصاری
سرمربی: نعیم سعداوی

سایپا تهران: آلساندرو فیلیپ (56- حامد فلاح‌زاده)، لوریورال جونیور، سجاد مشکل‎پور، سعید لطفی، امید خالدی، مهدی بدرلو، علی زینالی، ابراهیم صادقی (81- سیامک کورشی)، مهدی ترابی، غلامرضا رضایی (69- علی قلی‌زاده) و مسعود حسن‎زاده
سرمربی: حسین فرکی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و سایپا تهران با نتیجه مساوی دو بر دو خاتمه پیدا کرد.

فولاد خوزستان بازی را با حملات متعدد آغاز کرد و در 10 دقیقه ابتدایی این دیدار چهار بار روی ضربات بوحمدان، مطلق‌زاده، انصاری و شریفات دروازه سایپا را تهدید کرد که دو ضربه راهی اوت شدند و دو بار هم دروازه‌بان برزیلی سایپا سد راه شوت‌های انصاری و شریفات شد.

سایپا تهران هم که اولین خطر جدی را در دقیقه 13 با ضربه سر غلامرضا رضایی از کرنر ارسالی ترابی خلق کرده بود، در دقیقه 24 موفق شد با ضربه حسن‌زاده و برخلاف جریان بازی که در اختیار فولاد بود، به گل برسد تا در ورزشگاه غدیر از میزبان پیش بیفتد.

فولادی‌ها پس از دریافت گل، باز هم کنترل توپ و میدان را در دست گرفتند و با استفاده از حرکات پابه‌توپ شریفات، پاک‌پرور و انصاری در خط حمله و اضافه شدن جماعتی از سمت چپ تلاش می‌کردند تا خط دفاعی سایپا را تحت فشار قرار دهند. ضربات جماعتی و شریفات در ادامه این نیمه در چارچوب دروازه سایپا قرار نگرفتند و شوت حمید بوحمدان در دقیقه سوم وقت تلف شده با واکنش الساندرو فیلیپ به کرنر رفت تا وقت نخست با گل حسن‌زاده به‌سود سایپا تمام شود.

بازیکنان فولاد نیمه دوم را هم تهاجمی آغاز کردند و در دقیقه 47 اعتقاد به خطای پنالتی مدافعان سایپا داشتند اما داور چنین نظری نداشت. لحظاتی بعد از این صحنه بود که مدافعان و دروازه‌بان تیم سایپا دو ضربه متوالی سروش سعیدی را دفع کردند و الساندرو فیلیپ دروازه‌بان سایپا در همین صحنه‌ها مصدوم شد تا ضمن تعویض، جریان بازی را برای دقایقی متوقف کند.

شوت یوسف وکیا خطر بعدی تیم فولاد بود که با واکنش حامد فلاح‌زاده دفع شد و شوت محکم مهرداد جماعتی در دقیقه 72 از بالای دروازه سایپا به بیرون رفت اما در دقیقه 74 قفل دروازه سایپا با ضربه ساسان انصاری باز شد تا نتیجه برابر شود.

در دقایق پایانی این دیدار حملات تیم فولاد برای زدن گل پیروزی ادامه یافت و بازیکنان سایپا هم از این شرایط برای انجام ضدحمله استفاده می‌کردند. در این دقایق شوت محکم عبدالله ناصری از کنار دروازه سایپا به خارج رفت و مسعود حسن‌زاده هم درون محوطه جریمه فولاد یک فرصت را از دست داد.

پس از اینکه داور مسابقه 9 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد، بازیکنان فولاد خوزستان دروازه تیم سایپا را به توپ بستند و بعد از چند واکنش از حامد فلاح‌زاده و لرزیدن تیر عمودی دروازه تیم میهمان، عبدالله ناصری روی پاس چاگو موفق به زدن گل دوم سرخ‌پوشان شد تا شادی به اردوی فولادی‌ها بیاید. این گل اما در دقیقه 7+90 با اشتباه دروازه‎بان فولاد و حرکت و ضربه مهدی ترابی بی‌اثر شد تا گل تساوی سایپا در آخرین لحظات رقم بخورد و امتیازات بین دو تیم تقسیم شود.

شرح گل‌ها
0-1 (سایپا): حرکت و پاس مهدی ترابی به مسعود حسن‌زاده رسید تا این بازیکن بدون مزاحمت از سوی مدافعان میزبان از درون محوطه جریمه فولاد دروازه این تیم را باز کند.

1-1 (فولاد): حرکت ترکیبی بازیکنان فولاد خوزستان و ضربه محمود مطلق‌زاده با دفع ناقص حامد فلاح‌زاده همراه شد و توپ به ساسان انصاری رسید تا این بازیکن با یک شوت پای راست دروازه سایپا را باز کند.

2-1 (فولاد): عبدالله ناصری تعویض طلایی فولادی‌ها در پی پاس ماتیاس چاگو روانه دروازه سایپا شد و با یک ضربه دقیق گل دوم تیم فولاد را رقم زد.

2-2 (سایپا): مهدی ترابی در پی اشتباه مهرداد طهماسبی صاحب توپ شد و ضمن حرکت به درون محوطه جریمه فولاد و ضربه پای راست به زاویه مخالف دروازه میزبان را برای بار دوم گشود تا بازی مساوی شود.

در حاشیه
* برخلاف وعده مسئولان تیم فولاد خوزستان، کارت بازی ارنست ان‌فور برای این مسابقه صادر نشد تا این بازیکن همراه با عیدالله کرمی، محمد اهل‌شاخه و اکبر ایمانی غایب باشند.
* سروش سعیدی برای اولین بار در این فصل در خط دفاعی فولاد خوزستان قرار گرفت و ساسان انصاری هم به‌عنوان مهاجم نوک فولاد راهی میدان شد.
* طرح لباس بازیکنان تیم فولاد خوزستان پس از مدت‌ها تغییر کرد و فولادی‌ها از طرح قدیمی که در دوره‌های سیزدهم و چهاردهم لیگ برتر به تن داشتند، استفاده کردند.
* تماشاگران فولاد خوزستان قبل از شروع بازی به تشویق حسین فرکی پرداختند. فرکی به‌دلیل قهرمان کردن فولاد در لیگ سیزدهم بین هواداران فولاد محبوب است.
* کادر فنی فولاد خوزستان به استقبال حسین فرکی و همکارانش رفتند و برخورد گرمی با آن‌ها داشتند.
* سه بازیکن سابق فولاد به اسامی امید خالدی، مهدی بدرلو و غلامرضا رضایی در ترکیب اصلی سایپا قرار داشتند.
* مسعود حسن‌زاده پس از گشودن دروازه فولاد خوزستان شادی خاصی انجام نداد.
* احمد صالحی داور مسابقه وقفه خنک کردن بازیکنان را در این دیدار اجرا کرد.
* الساندرو فیلیپ، دروازه‌بان برزیلی تیم سایپا تهران، در اوایل نیمه دوم مصدوم شد و جایش را به حامد فلاح‌زاده داد.
* هواداران تیم فولاد خوزستان در طول مسابقه یک‌صدا به تشویق بازیکنان این تیم پرداختند و با وجودی که فولاد از تیم میهمان عقب افتاده بود، از تشویق تیم‌شان دست نکشیدند.
* احمد صالحی بعد از گل فولاد خوزستان دستور متوقف شدن بازی برای خنک شدن بازیکنان را داد که این موضوع با اعتراض بازیکنان فولاد همراه شد و آن‌ها معتقد بودند که داور باید اجازه ادامه بازی را می‌داد.
* فولاد خوزستان در این دیدار فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشت و شایسته کسب سه امتیاز بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳۷
بلوتوث کبیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
2
15
خوب بودیم واقعا، اگه بازی های بعدی هم اینطور ادامه بدن قطعا موفق خواهند شد، ولی کاش بجای طهماسبی از طالبلو استفاده کنه
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
2
14
انصافا حقمون برد بود ولی نمیدونم چرا فولاد اینجوری شده، هر توپی بیاد رو دروازه گل میشه، چقد خوشحال بودم گفتم از قعر جدول اومدیم بالا
amin behbahan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
3
14
بازیکنان واقعا خوبی داریم ولی واقعیت این که سعداوی تجربه لازم برای کنترل بازی بازی رو نداره و حیف این تیم امیال نتیجه نگیره
یادمون باشه اسکوچیچ نیم فصل دوم فصل قبل با امثال کوماها و فشنگچی و سلیمی و...تونست نتایج فوق العاده ای داشته باشه اما الان با این بازیکنان خوب این نتایج اصلا خوب نیست
پاسخ ها
فرید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
چطور 10 تا موقعیت گلزنی که درست کردیم ندیدی فقط فکر مربیی هستی که تیمای دسته سه کرواسی هم نخاستنش.
زمان اسکو می مردیم دوتا موقعیت درست نمیشد رو دروازه حریف
ابادانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
تجربه هم به دست میاره شما خودتو ناراحت نکن.اگه ما تو استانمون نخواهیم به بومیها فرصت بدیم پس کی بده.در ضمن فولاد وحشتناک قشنگ بازی کرد و مطمئنم هفته اینده می بریم.
amin behbahan
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
آقا فرید نفت مسجد سلیمان هم زمانی که توی لیگ بود زیبا بازی میکرد ولی سقوط کرد چون در کنار بازی زیبا نتیجه هم باید باشه. منم منکر بازی خوب بچه ها مخصوصا نیمه دوم نیستم ولی وقتی تیمی چنین پتانسیل بالایی داره که بازی باخته رو جلو بیفته پرا باید اینقد ساده نتیجه رو از دست بده و کاملا مشهود و مشخص که سعداوی توانایی کنترل بازیکنان و تیم نداره و این یک اشتباه بزرگ که ما در این مقطع و توی لیگ برتر و اون هم با تیم بزرگ فولاد فرصت بدیم تا امثال سعداوی ها و کورش موسوی هاو...تجربه کسب کنن و بزرگ بشن...فولاد جای با تجربه هاست...
فرید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
اگر منظورتون از مربی بزرگ مربی مثل اسکوچیچه که بزرگیشو پارسال دیدیم 25 میلیارد بودجه رو هوا کرد تا تیمو دوازدهم کنه.
عبدالله ویسی سه سال فرصت گرفت تا استقلال صنعتی قهرمان شد. سعداوی که سه سال فرصت نخواست هنوز نیم فصل نشده.
همین تعطیلات نشون داد تیم پیشرفت کرده. اگر مدیر باوجدانی داشتیم و مجوز بازیکن کامرونی رو میورد بازی رو حداقل سه-دو می بردیم.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
اقا امین بنظرم الان باید از تیم حمایت کنیم بازیکنها خوب بودند اشتباهات فردی همیشه هست مگر جناب اسکوچیچ بازی فولاد و تراکتور توی تبریز آخرین دقایق وا نداد و نباختیم؟ چرا با تجربش حفظش نکرد؟ منظورم این که بهرحال فوتباله دقایق اخر ممکنه هر اتفاقی بیفته شما اینم ببین که یک هیچ عقب بودیم و جبران کردیم و جلو افتادیم . هم نیمه پررو ببینیم هم نیمه خالی. تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
2
14
گزارشتون رو نخوندم فقط زود اومدم بنویسم کاش همه بازیها اینطوری هجومی بازی کنیم حتی اگر میباختیم از بازی تیم راضیم
ابادانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
3
13
فولاد بی نظیر بازی کرد.واقعا برزیلی.من اصلا از نتیجه ناراحت نشدم چون از دیدن یک بازی بی نظیر از فولاد سیراب شدم.اینکه فولاد چرا اینقدر راحت گل می خوره باید توسط کادر فنی بررسی بشه .ایا ضعف نفرات دفاعی است یا ضعف دفاع تیمی؟
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
2
13
این زیباترین فوتبالی بود که این چند وقته از فولاد دیدم
به این تیم امیدوار شدم
یاسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
9
8
مدیریت افتضاح، دفاع افتضاح، دروازه بان افتضاح ، کادر فنی افتضاح ، اصلا تیم تاکتیک نداشت به نظرمن جامون تو لیگ همون ته جدوله اژدری خدا لعنتت کنه که کسی دیگ برا بازیها فولاد نمیاد
پاسخ ها
ابادانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
یه کم ترمز کن عزز دل برادر.تیم بی نظیر بازی کرد.فولاد تو سالی که قهرمان شد هم به این زیبایی و تاکتیکی بازی نمی کرد.اگه یه دروازه بان خوب داشتیم گل دوم رو نمیخوردیم.البته دفاع هم اشتباه کرد.
مسلم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
احسنت گل گفتی. لعنت به اژدری
بیرگانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
4
7
فولاد خوب بازی کرد دمه ساسان و ناصری گرم ولی دفاع و دروازبان فولاد ضعف داره.
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
4
7
مشخص شد که سعداوی در این تعطیلی یکماهه خیلی تیم خوبی درست کرده حیف که اژدری و کاهکش چوب لای چرخ فولاد میذارند و نذاشتند بازیکن خارجی به این بازی بره اگه بودش اقلا یک گل میزد.
خدا خوش نخواد برای کسایی که بخاطر خصومت شخصی با سرمربی دارن هواداران فولادو آزار میدند
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
1
8
واقعا تعجب می کنم از دروازه بان، دو حرکت دو گل یه ذره کش می اومد میگرفت توپ دوم رو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
4
4
احسنتم نعيم گل گفتي فولادجديد هميشه اينجوري بايد بازي كند تيمت گل كاشتي موسوي شادگان
ابادانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
0
7
شاید اگه طالبلو بود حداقل رو گل دوم واکنش نشون می داد.انشا ... بازی بعد می بریم.زوج والی و کرمی و اضافه شدن انفور.هم تو دفاع و هم حمله عالی میشیم.
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
3
6
این زیباترین فوتبالی بود که این چند وقته از فولاد دیدم
به این تیم امیدوار شدم
فرید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
2
9
بچه ها خسته نباشید خیلی خوب بودید انشالله بازی پدیده رو میبریم. بازی پدیده حتما میرم ورزشگاه از بقیه دوستا هم خواهش میکنم بازی پدیده بیاید از تیم حمایت کنیم امروز امیدوار شدم به فولاد
صدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
2
4
بعد از 2 سال یه بازی زیبا از فولاد دیدیم اما واقعا طهماسبی افتضاح بود شما ببینید سر شروع مجدد پاس داد به بازیکن سایپا اومدن زدن توی گل واقعا حیفه اگر طالبلو بود مطمنا بازی رو میبردیم اما به این فولاد میشه دل بست .واقعا بهتر شده .
یوسف فولاد نفت اس خوزستان واهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
3
5
درود برشرفتان عالی بازی کردید
طاها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
2
5
تبریک بخاطر بازی خوب فولاد که لیاقت بردن داشت
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
2
7
عدالت فوتبالی اجرا نشد وگرنه بااختلاف 3گل بازیو میبردیم اگه مسئولای تیم مردانگی میکردن کارت ارنستو میگرفتن 3امتیاز ماله مابود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
3
3
من به حرکت مهرداد طهماسبی مشکوکم.
Fooladis
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
3
3
آقای امین که می گی نیم فصل دوم با امثال سلیمی اسکوچیچ خوب نتیجه گرفت یادت نرفته که همین سلیمی نیم فصل دوم عالی کار کرد مثل بازی با پیروزی اگه الان هم سلیمی بود با این همه دفاع عالی خیلی بهتر بود انقدر نا حق حرف نزنید
فولاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
1
5
نالایق مثل اژدری .طهماسبی افتضاح ترین بازیکن
فولاد خورشید جنوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
3
2
فولاد عالی بود
این تیم باید حمایت بشه
زنده باد فولاد بزرگ
سمیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
0
4
بعد از چند سال رفتیم ورزشگاه نه آب خوردنی بود نه جایی برای نماز خواندن... برخورد عوامل ورزشگاه هم که مثل همیشه زشت و زننده...
صندلی ها نیم وجب خاک روشون نشسته رسیدگی نمیکنن هیچ، نمیزارن یه تیکه کاغذ ببری داخل برای تمیز کردن...
جدای از اینها نفرات بدی نداریم اما در بکارگیری از اینها اشکال وجود داره.. ساختار دفاعی تیم در حفاظت از گل برتری مشکل دارد و کاملا شکننده..
دفاع چپ و راست تیم نه در حمله نه در دفاع اصلا کمک حال نیستن! گل اول ببینید وکیا کجاست... گل دوم هم جماعتی بد بود...
دروازه بان هم که فقط مانده خواجه حافظ شیرازی از دستش فغان سر دهد!
با بودن شریفات و انصاری توپ رو خوب به کناره های جریمه میرسونن اما فروارد هدف که ثابت توی محوطه حاظر باشه نداریم و سانترها ابتر میماند...
بوحمدان و چاگو کنار همدیگرند و خلاقیت کافی در مرکز نداریم و باید یک هافبک نخبه طراح در حد مبعلی در تیم باشد. مطلق زاده سطح بالایی ندارد و معمولی بازی میکند...
همچنین پاک پرور خام بازی می کند..
عبدالله ناصری یک دقیقه نباید روی نیمکت باشد و با عصا هم حضورش در زمین نعمت است!
در کل از بازیهای قبل بهتر بازی کردند..
ناگفته نماند سایپا هم تیم گردن کلفتی نبود و به جز سه چهار تا مهره هجومی بقیه هم ضعیف بودن و فرصت خوبی برای برد از دست رفت...
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
2
4
چه ببریم چه ببازیم چه مساوی ، تعدادی از هواداران عزیز انتقاد می کنن در هر حالتی . من بازی با ذوب انتقاد کردم از بازی تیممون ولی خدایی امروز خوب ببازی کردیم . حالاکه نقل و انتقالاتی نداریم و موجودی تیممون همین هستش باید حمایت کنیم روحیه بدیم .
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
0
3
دروازه بان فولاد افتضاح بود ، هر توپ خطرناکی اومد روی دروازه فولاد گل شد !! حتی اگه من توی دروازه بودم هم فقط این دوتا گل رو میخوردم چون فقط دوتا فرصت خطرناک اومد روی دروازه فولاددوتاش هم گل شد !!!
بیرگانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
1
3
نمیدونم چرا در نظرات مثبت و یا منفی من ثبت نمیشه و اصلا کار نمیکنه!!! خواهشن راهنمایی بفرمایید
مدیر پایگاه با سلام
متاسفانه این مشکل برای تعدادی از کاربران وجود دارد. در صدد برطرف کردن این مورد هستیم.

ااحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
1
3
بازیساز نداشتیم طهماسبی خو
سواری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
7
0
اقای اژدری بانعیم لج،کرده چون اژدری قوم گرا هستش وازنعیم وکادرفنی فولاد اختلاف داره
بیرگانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
1
0
نمیدونم چرا در نظرات مثبت و یا منفی من ثبت نمیشه و اصلا کار نمیکنه!!!خواهشن راهنمایی بفرمایید
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
0
2
الان ک نود خلاصه بازی ها رو پخش میکرد توی دوتا گل آقای ایوب والی مقصر صددرصد هست ولی در کل فولاد خوب بازی کرد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها