به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
تعداد نظرات: ۵ نظر

فرکی: صحبت کردن درباره فولاد سخت است

فرکی: صحبت کردن درباره فولاد سخت است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید با وجود نتایج نه چندان خوبی که فولاد در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر امسال گرفته است، ولی این تیم می‌تواند ادامه فصل حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی تیمش با فولاد اظهار کرد: واقعا خیلی برایم صحبت کردن در مورد فولاد سخت است. اما از آنجایی که شغل و مسئولیت ما ایجاب می‌کند باید کار خودمان را انجام دهیم. ما در اهواز هستیم برای بازی با فولادی که می‌دانم مردم چقدر به این تیم شهرشان علاقه‌مند هستند و امیدوارم که بازی خوبی را شاهد باشیم. این اولین بازی بعد از وقفه در لیگ است و خیلی نمی‌شود شرایط دقیقی از بازی داشت ولی امیدوارم که بازی خوبی انجام شود که از دیدنش تماشاگران لذت ببرند.

وی افزود: من پس از جدایی از فولاد، بازی با این تیم را تجربه کرده‌ام و باید بگویم واقعا برایم سخت است. همچنین صحبت از فولاد آن هم در فضایی که خودم تجربه آن را داشته‌ام، سخت است ولی به هر حال مسئولیت ما ایجاب می‌کند که وظیفه و مسئولیت خودمان را انجام دهیم.

سرمربی سایپا همچنین در پاسخ به سوالی درباره حضور نعیم سعداوی به عنوان سرمربی فولاد و عملکرد او در چهار هفته اول لیگ گفت: نعیم شایستگی‌های خودش را در سطح فوتبال و در مسئولیت جدید نشان داده است و آن زمان که من در فولاد بودم همیشه برای او آرزوی موفقیت داشتم و اکنون خوشحالم که سرمربی فولاد شده است. باید بگویم همان طور که برای خودم این حق را قائل بودم برای او هم این حق را قائل هستم که زمان داشته باشد و مربی باید زمان داشته باشد که افکارش را در مجموعه تیمی‌اش بگنجاند.

وی افزود: او مدت زیادی نیست که سرمربی فولاد شده است و نمی‌توان درخصوص عملکرد او صحبت کرد ولی باید بگویم فولاد شروع خوبی نداشته است. البته با جذب نفراتی که داشته به نظرم در ادامه می‌تواند در لیگ حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد. فولاد باید بتواند از بازی‌های خانگی‌اش امتیاز بگیرد چیزی که تاکنون اتفاق نیفتاده ولی همان طور که گفتم زمان می‌تواند بهترین قاضی در خصوص سعداوی و فولاد باشد ولی در هر صورت سعداوی ارزش و جایگاه خود را دارد.

فرکی درباره استفاده از وقفه ایجاد شده در لیگ نیز عنوان کرد: طبیعتا با وقفه ایجاد شده باید عملکردمان نسبت به گذشته بهتر و کمی هماهنگی‌مان بیشتر شده باشد ولی این‌ها یک طرف قضیه است و آنچه ما را به شناخت واقعی می‌رساند بازی‌های رسمی لیگ است که از فردا برای ما آغاز می‌شود و ما دوست داریم عملکرد خوبی نسبت به 4 بازی گذشته‌مان در لیگ داشته باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
1
7
شما و آقای دهکردی بهترین روز های فولاد رو رقم زدید فردا تو استادیوم شما آقای دهکردی آقای بداوی و سروش رو تشویق میکنیم
میرحسین ابراهیم وند
|
-
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
0
4
فرکی دوست داریم سرمربی شایسته فقط فولاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
0
3
فركى دوست داشتنى

m6
پولا د
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
0
1
بچه ها فردا برد یا باخت یا مساوی تشویق فرکی جای خودش دارد مرام خوزستان ی بود ن را فردا درغدیر تکرار می کنیم.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
0
1
فرکی خیلی دیر دچار وجدان درد شد وگرنه با بهترین بازیکنان تو آسیا صعود می کردیم .وعده های سرمربی گری تیم ملی و ...
با این همه دوست داریم فرکی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها