به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵

سال بدشانسی باقری‌نیا؛ حفاری به دسته 3 رفت

سال 93 برای عبدالمجید باقری‌نیا سال بدشانسی بوده است.
بدشانسی های عبدالمجید باقری‌نیا مربی قدیمی فوتبال خوزستان با سقوط زودهنگام تیم ملی حفاری اهواز به لیگ دسته 3 کامل شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، با نتایجی که در هفته پانزهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های ایران رقم خورد، سقوط تیم پرمهره و صاحب امکانات ملی حفاری اهواز به لیگ دسته 3 حتمی شده است.

مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های ایران با حضور 37 تیم در چهار گروه دنبال می شود و تیم حفاری اهواز با 9 امتیاز از 15 مسابقه، در فاصله سه هفته مانده به پایان مرحله گروهی مسابقات، به عنوان اولین تیم سقوط کننده از گروه دوم لیگ دسته دوم معرفی شده است.

تیم ملی حفاری اهواز در نیم فصل اقدام به استخدام عبدالمجید باقری‌نیا مربی قدیمی فوتبال خوزستان کرد اما سه شکست متوالی در سه هفته اخیر مقابل تیم های هامون سازه زاهدان، نفت نوین آبادان و بعثت کرمانشاه باعث حتمی شدن سقوط تیم حفاری اهواز شد.

عبدالمجید باقری‌نیا که در 10 هفته نخست مسابقات فصل جاری لیگ برتر سرمربی نفت مسجدسلیمان بود و نتوانست با این تیم در لیگ برتر صاحب پیروزی شود، این بار در تیم ملی حفاری اهواز هم دچار بدشانسی شد و با تیم جدیدش به دسته 3 سقوط کرد تا مشخص شود که سال 93 برای این مربی قدیمی فوتبال خوزستان سال بدشانسی است.

باقری‌نیا پس از توافق با مدیران ورزش حفاری اهواز، از علی بختیاری‌زاده بازیکن اسبق فوتبال خوزستان به عنوان مربی دعوت به همکاری نمود و ضمن کنار گذاشتن چند بازیکن نیم فصل اول اقدام به جذب بازیکنان جدیدی کرد اما در نهایت با تیم حفاری به دسته 3 سقوط کرد.

البته با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال ایران هنوز از سر گرفته نشده است و تیم های حاضر در این رقابت ها تعطیلات میان فصل را سپری می کنند، آقا مجید این فرصت را خواهد داشت تا هدایت تیم جدیدی را به دست بگیرد و در ادامه فصل  نتایج خوبی را کسب کند.

سال بدشانسی باقری‌نیا؛ حفاری به دسته 3 رفت


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها