به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

بهروان: امروز آخرین مهلت نقل‎وانتقالات است

بهروان: امروز آخرین مهلت نقل‎وانتقالات است

خوزستان اسپورت- رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: فرصت نقل و انتقالات همان‌طور که اعلام شده بود تا پایان ساعت اداری امروز پانزدهم شهریور بوده و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از میزان، طبق اعلام قبلی مسئولان سازمان لیگ، امروز (دوشنبه) 15 شهریور آخرین مهلت نقل‌ و‌ انتقالات لیگ برتر و لیگ یک فوتبال خواهد بود و این فرصت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

غلامرضا بهروان در این رابطه اظهار داشت: برای اولین بار در تاریخ نقل‌وانتقالات سازمان لیگ، فرصت جابجایی و انتقال بازیکنان بین تیم‌ها تا چند ماه و پس از شروع رقابت‌ها ادامه داشت تا باشگاه‌ها با خیال راحت بتوانند بازیکنان مورد نظر خود را با مطالعه و شناخت کامل به خدمت گرفته و از این بابت متضرر نشوند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ دگفت: فرصت نقل و انتقالات همان‌طور که اعلام شده بود تا پایان ساعت اداری امروز پانزدهم شهریور بوده و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
0
3
خبری از نانگ نشد؟؟؟ مگه قرار نبود یکشنبه تست پزشکی بده بعد قرارداد ببنده؟ خوزستان اسپورت شفاف سازی کن لطفا
مدیر پایگاه سلام
این خبر در خوزستان اسپورت منتشر نشده بود و از صحت و سقم آن اطلاع نداریم.


ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
0
4
اين بهروان فقط پشت سرخابهاي طهران قايم بشه اونا تا اخر فصل ميتونن بازيكن بگيرن ولي تيمهاي شهرستاني بايد قبل ساعت 12 تيمشون ببندن اخر چوب اين تفاوت گذاشتنتون روميخوريد
jafar
|
Switzerland
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
0
2
آقای سعداوی سلام ؛ امیدوارم سر حرفت بمونی و رفیعی به فولاد برگرده ؛ ما هواداران فولاد قبل از رفتن اسکوچیچ به شما اعتماد کردیم و شما را مناسب مربیگری فولاد دانستیم که مقابل زیاده خواهان و مخصوصا دلالان بایستی و اکنون انتظار نداشتیم بازیکن ذخیره و متوسط پرسپولیس را با قیمت نجومی که گفته میشه جذب کنی و این را هم اضافه کنم که کمبود بازیکن کلیدی مانند رفیعی در فولاد باعث تضعیف و نزول تیم شده ؛ درست مثل نبودن حاج صفی در سپاهان سال قبل ؛ بنابراین طبق شایعات جذب رفیعی توسط پرسپولیس و احتمالا جهت تقویت آن تیم در بازیهای آسیایی نباید به قیمت سقوط فولاد به لیگ باشد مخصوصا اینکه ما در ته جدولیم . در آخر خواهشمندم جهت روشن شدن قضایا برای هواداران شفاف سازی کنید با تشکر .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها