به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

قرارداد سلیمی با فولاد فسخ شد

قرارداد سلیمی با فولاد فسخ شد

خوزستان اسپورت- باشگاه فولاد خوزستان قرارداد توافقی با علیرضا سلیمی را به‎صورت یک‎طرفه فسخ کرد و مستندات آن را به سازمان لیگ فرستاد.

به گزارش خوزستان اسپورت، علیرضا سلیمی دروازه‎بان فصل گذشته تیم فولاد خوزستان که برای فصل ورزشی 95-96 با این تیم قرارداد توافقی داشت، در فهرست بازیکنان موردنظر فولاد برای لیگ شانزدهم قرار نگرفت و حدود 80 روز پیش از این تیم جدا شد.

مسئولان تیم فولاد خوزستان که تا روز گذشته مراحل اداری فسخ قرارداد توافقی با سلیمی را انجام نداده بودند، پس از دستور هیئت مدیره باشگاه فولاد، اقدامات لازم را در این رابطه انجام دادند و ضمن فسخ یک‎طرفه این قرارداد توافقی، مستندات آن را برای سازمان لیگ ارسال کردند تا نام این بازیکن طی روزهای آینده از فهرست بازیکنان فولاد در سایت سازمان لیگ حذف شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
بلوتوث کبیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
2
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به سوال ورزش سه درباره قرارداد سروش رفیعی با این تیم، ابراز بی اطلاعی کرد و گفت که در این مورد اطلاعی ندارد.


واکنش سرپرست فولاد در کنار اظهارات قاطعانه نعیم سعداوی مبنی بر بازگشت رفیعی با توجه به قرارداد این بازیکن با فولادخوزستان نشان دهنده تردیدهایی در قرارداد این بازیکن است که اظهارات طاهری عضو کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ تکلیف این تردیدها را مشخص می کند.


طاهری در توضیح موضوع قرارداد رفیعی با فولاد خوزستان به ورزش سه گفت: این بازیکن با فولاد خوزستان قرارداد ندارد و با اتمام دوران سربازی خود بازیکن آزاد به شمار می رود و می تواند تیم بعدی خود را انتخاب کن
اس خوزستان65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
3
مدیرای باشگاهای دیگه درمورد قرارداد نداشتن رفیعی با فولاد صحبت می کنن من کاری ندارم این بازیکن به فولاد میاد یا نه ولی تو خراب شده فولاد کسی نیست از این تیم دفاع کنه حتی اگه تو این قصیه برنده نشدیم بیان مقتدرانه حرف بزنه و از حق فولاد دفاع کنن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها