به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

سعداوی: اردوی مفیدی را پشت سر گذاشتیم

سعداوی: اردوی مفیدی را پشت سر گذاشتیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: تلاش‌ می‌کنیم چهره متفاوتی را از فولاد در بازی‌های آینده به نمایش بگذاریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، نعیم سعداوی اظهار کرد: از یکشنبه هفته گذشته اردویی را در کردان کرج برپا کردیم؛ در این اردو چند هدف را دنبال می‌کردیم. به لحاظ تاکتیکی و تکنیکی نیز دنبال این بودیم که با توجه به این‌که تیم جدیدی را تشکیل داده‌ایم، به مرز هماهنگی مطلوبی برسیم.

وی ادامه داد: همچنین از نظر فیزیکی تعدادی از بازیکنان‌مان نیاز داشتند که از نظر بدنی آماده‌تر شوند. به هر حال در این اردو با توجه به شرایط آب‌وهوایی و امکاناتی که در محل اردو فراهم بود، توانستیم استفاده لازم را ببریم و تمرینات بسیار خوب و مناسبی را پشت سر بگذاریم. در این اردو دو بازی تدارکاتی هم برگزار کردیم و امیدوارم خروجی این اردو را در اولین بازی‌مان پس از تعطیلات مقابل سایپا ببینیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در خصوص عملکرد ارنست، مهاجم خارجی تازه وارد تیمش نیز گفت: با توجه به این‌که او جدیدا به تیم اضافه شده است، تمام تلاش او و ما این بود که به نحوی با سایر بازیکنان هماهنگ شود و ارتباط خوبی برقرار کند و خدا را شکر بازیکنان خیلی خوب با او ارتباط برقرار کردند و خود او نیز توانست ارتباط لازم را با سایر بازیکنان برقرار کند.

وی افزود: به هر حال بازیکنان تازه وارد برای رسیدن به هماهنگی لازم، نیازمند زمان هستند و ارنست هم مستثنی از این موضوع نیست. او در تمرینات و دو بازی تدارکاتی که حضور داشت، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و باید ببینیم در بازی‌های رسمی چطور ظاهر می‌شود و چگونه به مجموعه تیم کمک خواهد کرد.

سعداوی در پاسخ به این سوال که آیا فولاد در ادامه لیگ می‌تواند خود را به عنوان یک مدعی نشان دهد؟ گفت: واقعیت این است که کار، کار سختی است، چرا که ما تیم جدیدی را تشکیل داده‌ایم که مبنای آن استفاده از بازیکنان جوان، بومی و محصولات آکادمی باشگاه فولاد است و این تیم جدید نیازمند صبر، حوصله و حمایت و پشتیبانی است و باید تلاش کنیم تا شرایط مهیا شود. شک نکنید بازیکنان ما مستعد هستند و حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند.

وی ادامه داد:‌ در دو بازی خانگی که متحمل شکست شدیم، واقعا مستحق این نتایج نبودیم ولی خوشبختانه درس‌های لازم را از این دو بازی گرفته‌ایم و تلاش‌مان این است که چهره متفاوتی را از فولاد در بازی‌های آینده به نمایش بگذاریم. به بازیکنان‌مان باور و ایمان قلبی داریم و شک نکنید همین بازیکنان، به زودی روزهای بسیار خوبی را رقم می‌زنند و من این را با توجه به نوع رفتار، عملکرد فنی و نوع نگرش‌ بازیکنانم در اردو می‌‌گویم.‌

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
3
هافبک طراح نداریم آقای سعداوی
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
4
اقا نعیم خواهشا خواهشا سبک بازی تیم عوض کنید تو این 4بازی چه میزبان بودین چه میهمان همش دفاعی بازی کردین یکی از مشکلات تیم همینه درضمن از نظره روحی روانی بازیکنا درسطح پایینی قرار دارن
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
4
تیم جوان و محصول فولاد؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
3
حاج نعیم تیمت پلی میکر نداره زودتر یه پلی میکر خارجی بیارید
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
2
بازیکنا بازیکنای خوبی هستن توی هر پست ولی چرا تیم ضعیف و بی نظم و ناتوان بازی میکنه؟تیم توانایی تحت فشار گذاشتن اصولی تیم حریف و همینطور دفاع کردن و بستن بازی اصولی رو نداره.امیدوارم تیم نتیجه بگیره.خدا از اژدری نگزره
رضا فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
2
1
امیدوارم اون سیلی که پارسال ازش اسم بردی محکمتر تو صورت خودتون نخوره.
شما هم هم مثل اقای رحمانی فقط مصاحبه کن و هربازی بععد باخت عذر خاهی کن.
اقای سعدوای
هوادار بازی خوب و تاکتیک و تکنیک و سرعت بازی رو میفهمه.
تیمت نچسب بازی میکنه.کند و بدون پرسینگ .
حواست باشه.
صندلیت متزلزله.
ادمین لطفا چاپ کن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
1
3
آقای فرخزاد مطمئن باش بر خلاف میل باطنی شما و عاشقان آن اجنبی ( اسکوچیچ ) امسال سعداوی با یک چهارم بودجه اسکوچیچ خیلی بهتر نتیجه خواهد گرفت در ضمن آن سیلی فقط مخصوص اسکوچیچ بود و سعداوی با همت هواداران فوتبال شناس میزش محکمتر شده است و بهتره بری تشویق هواداران در مشهد بعد از بازی با سیاه جامگان را ببینی .ما مطمئنم که سرمربی خوزستانی خیلی بهتر از اجنبی نتیجه خواهد گرفت سه سال صبر کردیم و مزدش را با یک قهرمانی شیرین توسط یک سرمربی جوان خوزستانی بنام ویسی را در کارنامه فوتبال خوزستان ثبت کردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
1
آقا رضا خیلی جای تاسف دارد بعد از آن همه حیف و میل کردن میلیاردها بودجه باشگاه و خط زدن نام جوانان بومی و جذب بازیکنان بی کیفیت و اخراجی غیر بومی هنوز هم از اسکوچیچ حمایت میکنی مطمئن باش اگر مدیریت فولاد همانند مسئولین باشگاه اس خوزستان عمل کنند و عجولانه تصمیم نگیرند سعداوی هم مثل ویسی نتیجه میگیره
رضا فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
1
0
ویسی حالا شد خوبه.
همین شماها نبودیدکه سال قبل قهرمانی چطور فحش می دادید.ناسزا دشنان های مختلف له خودشو خانوادش.بلایی که سر جلالی و دهکردی هم اوردین.
من رو همه میشناسن بخصوص اونایی که تو ورزشگاه های تهران میان به هواداری از تیم های محبوب خوزستان.من بوام فرقی نمیکنه کی باشه و چی باشه.تیم دسته 5 خوزستان باشه هواداراشم.
و افتخار میکنم که ی تیم از خوزستان حتی تو تمواندو قهرمان بشه.
انا دوستای عزیرم.
عزیرم فوتبال رنگ و تعصب و نژاد نیست.فوتبال یبازی سراسر تاکتیکه.ما خانوادگی عاشق خوزستانیم.هیچ وقت رنگها اولویت مان نبودن مثل شما.
به امید موفقیت خوزستان.
من نظرم رو گفتم.
حالا خوب یا بد رو بعدا میبینیم.
پاسخ ها
فرید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
ویسی 2 بار تیمو برد تا نزدیک سقوط ولی ازش حمایت شد سال سوم نتیجه گرفت
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
1
راست که نانگ دوباره اومده فولاد؟ من نمی دونم چرا این بازیکنایی که پشت می کنند به تیم میرن دور دنیا رو می چرخن بعد با یه اس ام اس راحت برمیگردند می ان تو تیم فیکس هم می شن؟ امثال افشین، کرمی و پادوانی و نانگ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
1
من نمی دونم این آقایی که می اد میگه تیم نچسب بازی می کنه و حتما منظورش اینکه تیم آقای ایکس و دار و دستش بچسب بازی می کرد منظورش کدوم تیم؟ تیمی که پارسال ما می دیدیم 90 دقیقه که هیچ 900 دقیقه هم بازی می کرد امیدی به گل زدن نداشت، تیم امسال درست دو تا باخت داشت ولی تو هر دو تاش تیم حریف رو به شدت تحت فشار گذاشته بود، بازی با ماشین سازی که کاملا روی بد شانسی فولاد و خوش شانسی حریف اون نتیجه به دست اومد، بازی با ذوب آهن هم انصافا فقط روی زیرکی و اشتباه دروازه بان و مدافعین باخت، برو دوست عزیز، همون آقا و دار و دستش دارن تلاش می کنن که بره استقلال، احتمالا اون آقا هم حتما تو اولین مصاحبش می گه بخاطر بختیار اومدم استقلال، همون روزی که اون گفت بخاطر بختیار اومدم فولاد باید بهش می گفتن بختیار برای همیشه از فولاد رفت پس خواهشن تو هم برو، ولی بخاطر پول تا روز آخر موند، همون روزی که اون آقا گیر داده بود به پولش که ملوان پول منو نداد فهمیدم فقط دنبال کاسبیه، دنبال دلالی نه دنبال فوتبال.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها