به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

بختیار رحمانی: بازیکن عراقی از دوپینگ خبر نداشت

کریم عزیزنژاد
هافبک میانی فولاد خوزستان اعتقاد دارد که اگر محرومیت بازیکن تیم ملی عراق از قبل به او ابلاغ شده بود، در جام ملت ها به میدان نمی رفت.
بختیار رحمانی که این روزها با انجام تمرینات انفرادی آماده حضور در تمرینات گروهی فولاد می شود، می گوید تعدادی از بازیکنان تیم فولاد هم می توانستند در فهرست دعوت شده های تیم ملی باشند اما در نهایت کی روش تصمیم گیرنده است.
رحمانی در گفت و گو با خوزستان اسپورت به سئوالات پاسخ داد. مصاحبه بختیار با خوزستان اسپورت را بخوانید.

از تمرینات چه خبر؟
خدا را شکر تمرینات منظمی را دنبال می کنم و بدنم در حال آماده شدن است.

چه زمانی در تمرینات گروهی فولاد شرکت می کنی؟
انشاءالله وقتی تیم فولاد از دبی برگشت در تمرین تیم حاضر می شوم اما تا 10 یا 15 روز دیگر زمان لازم دارم که بتوانم در تمرینات گروهی فولاد شرکت کنم. فکر می کنم از 15 روز دیگر پا به توپ شوم.

مثل اینکه گفته ای در اولین بازی ات در این فصل برای فولاد دو گل می زنی؟
ولله یک حرفی به شوخی گفتم اما واقعیت اینست که انگیزه زیادی برای بازگشت موفق به ترکیب فولاد دارم. تمریناتم خیلی خوب بوده و منتظرم تا زمان حضورم در میادین فرا برسد و در خدمت تیم فولاد باشم.

فکر می کنی فولاد در ادامه فصل چه نتایجی بگیرد؟
با توجه به بازیکنان خوبی که جذب فولاد شده اند، تیم ما بهتر از قبل شده و فکر می کنم که بتوانیم نتایج خیلی خوبی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به دست بیاوریم.

بختیار رحمانی: بازیکن عراقی از دوپینگ خبر نداشت/جماعتی و شریفات می‌توانستند دعوت شوند

درباره حذف تیم ملی چه نظری داری؟
واقعاً ناراحتم که تیم ملی به مرحله بعدی صعود نکرد. همه بجه ها زحمت خود را کشیدند و هر چه در توان داشتند رو کردند. به هر حال این از اتفاقات فوتبال است، همان طور که تیم ملی ژاپن هم از امارات شکست خورد و حذف شد. به نظرم باید به آینده امیدوار بود.

آیا بازیکنانی از فولاد نمی توانستند در جام ملت های آسیا حضور داشته باشند؟
همه چیز برمی گردد به سرمربی تیم ملی و دیدگاه او برای انتخاب بازیکنلان ملاک است. نظر شخصی من اینست که تعدادی از بازیکنان فولاد خوزستان لیاقت دعوت شدن به تیم ملی را داشتند. به نظرم مهرداد جماعتی در لیگ برتر عالی کار کرد و من از همین طریق بار دیگر درگذشت پدر بزرگوارش را تسلیت می گویم. ایوب والی در خط دفاع فولاد خیلی خوب بود که متأسفانه محروم شد. اسماعیل شریفات هم برای فولاد عالی کار کرده است. در مجموع نظر شخصی من اینست که تعدادی از بازیکنان فولاد می توانستند به تیم ملی دعوت شوند ولی در نهایت نگاه فنی کارلوس کی روش شرط دعوت کردن از بازیکنان است.

از نظر شما رفتن کی روش از فوتبال ایران بهتر است یا ماندن این مربی؟
من فکر می کنم که الان نباید از کی روش انتقاد کرد. او مربی بزرگی است و زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده و به نظر من کی روش باید در تیم ملی بماند و از او حمایت شود. ما از الان باید به فکر ستاختن آینده بهتری باشیم چرا که جام ملت ها دیگر تمام شده است.

درباره بحث دوپینگ بازیکن عراق و شایعات دو روز اخیر که نتیجه ای نداشت چه نظری داری؟
من اعتقاد دارم که بازیکن عراقی به هیچ عنوان از موضوع محرومیت خود اطلاع نداشته است. همان طور که یک بار تیم ملی امید ما از وجود بازیکن دواخطاره مقابل تیم امید عراق استفاده کرد اما هیچ اطلاعی از موضوع نداشت. بازیکن مورد اعتراض در بازی های قبلی  تیم ملی عراق در جام ملت های آسیا هم به میدان رفته بود و این نشان می دهد که او از موضوع دوپینگ اطلاع نداشته و محرومیتی به او ابلاغ نشده است. اگر بازیکن عراقی به دلیل دوپینگ محروم شده بود، مربیان تیم ملی عراق در این بازی ها از او استفاده نمی کردند.

در پایان اگر حرفی مانده بفرمایید.
امیدوارم که در نیم فصل دوم لیگ برتر و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی بگیریم و تماشاگران خوزستانی را خوشحال کنیم.

بختیار رحمانی: بازیکن عراقی از دوپینگ خبر نداشت/جماعتی و شریفات می‌توانستند دعوت شوند


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
1
4
با حرفای بختیار کاملا موافقم اگر بازیکن عراق دوپینگی بود مسئولین اردن که خیلی خوب بازیکنای عراقو میشناسن روی عبدالزهرا اعتراض میکردن خیلی زشت هست که توی مستطیل سبز ببازی بعدش بری دنبال تعویض نتیجه توی اتاقای دربسته/و از اوت بدتر حرکت کی روش بود که اونقد تیمو توی استرالیا نگه داشت که مسئولین استرالیا اومدن بچه ها رو از هتل بیرون کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
0
2
ژاپنی ها بلافاصله بعد از باخت از امارات درضربات پنالتی باخت را پذیرفتند.اردن که خیلی از ما بهتر بازیکنان عراق را می شناسد در بازی آخرش با عراق پذیرفت که باید استرالیا را ترک کند اما ما حتی جنبه باخت را هم نداریم آخه تا کی باید با احساسات هفتاد میلیون مسلمان بازی کرد آن هم توسط یک مربی خارجی . هر وقت تیمهای سرخابی پایتخت به یکی از تیمهای لیگ باختند بلافاصله یک سوژه پیدا میکنند که فلان بازیکن غیر قانونی بازی کرده و باید نتیجه را به نفع ما تغیر بدن حالا هم این حرکات به تیم ملی سرایت کرده است .
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
0
2
اعتراض تیم ملی روی بازیکن عراق منو یاد اعتراض پرسپولیسی ها میندازه. پرسپولیسی ها هر وقت به فولاد میبازن یه بهانه برای اعتراض و شلوغ کردن و توجیه باخت دارند . ایکاش روی عراق اعتراض نمیکردیم تا اینجوری مثل امروز سرافکنده برنگردیم ایران
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها