به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۴۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

پورکیانی: جذب پادوانی منتفی نشده است

پورکیانی: جذب پادوانی منتفی نشده است

خوزستان اسپورت- قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان، گفت: بحث جذب لئوناردو پادوانی منتفی نشده و مذاکرات با این بازیکن ادامه دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علی پورکیانی در مورد مذاکره این باشگاه با یک سامانه‌ پیامکی، تصریح کرد:  در این مورد مذاکراتی صورت گرفته و به زودی تکلیف این مسئله مشخص می‌شود. فکر می‌کنم طی امروز یا فردا تکلیف نهایی این مذاکرات مشخص شود.

وی در مورد وضعیت تمرینات استقلال خوزستان، اظهار داشت: تمرینات‌مان را در اهواز دنبال می‌کنیم یکی دو بازی دوستانه هم در اواخر هفته برگزار کردیم. امروز قرار است بازیکنان به سالن وزنه بروند و کارشان را طبق دنبال می‌کنند.

پورکیانی در مورد اینکه آیا برگزاری اردو برای تیمش منتی شد، گفت: بله اردو منتفی شد و تمرینات‌مان را در اهواز ادامه می‌دهیم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در مورد اینکه بحث جذب لئوناردو پادوانی به کجا انجامید،‌ عنوان کرد: مذاکراتمان با پادوانی ادامه دارد. موضوع جذب این بازیکن نه منتفی شده و نه قطعی. اصغر باقریان مدیرعامل باشگاه سپاهان به صورت کتبی مجوز مذاکره ما با این بازیکن را صادر کرده و ما هم رایزنی‌های لازم را انجام می‌دهیم.

وی در مورد اینکه آیا نام گودرز داوودی گلر مصدوم این تیم از لیست خارج شد، گفت: خیر هنوز این اتفاق نیفتاده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
4
عمو جان پادوانی داره با استقلال تمرین میکنه.کجای کاری؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها