به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

اقدام مشترک فدراسیون و هیات فوتبال خوزستان

اقدام مشترک فدراسیون و هیات فوتبال خوزستان

خوزستان اسپورت- رئیس هیات فوتبال استان خوزستان از برگزاری جلسه‎ای با رئیس و مشاور رئیس فدراسیون فوتبال کشور خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت رسمی هیات فوتبال خوزستان، عبدالکاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال استان خوزستان و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: با توجه به اینکه سال گذشته هیات فوتبال خوزستان تجربه‎ای را در راستای ایجاد موکب ابا عبدالله الحسین(ع) داشته است، نشستی را با رئیس فدراسیون برگزار کرده و در این خصوص برنامه‎های خود را مطرح کردیم.

طالقانی ادامه داد: قرار است تا این موکب به نام جامعه فوتبال کشور ایجاد شود و ما بتوانیم موسسه‎ای را در این زمینه تاسیس کنیم و  هر ساله با فرا رسیدن ایام محرم، شاهد حضور فعال جامعه فوتبال کشور باشیم. در همین راستا مراحل اولیه ثبت و تاسیس این موسسه و کد رهگیری از وزارت ارشاد گرفته شده و امروز اولین نشست خود را در رابطه با نحوه کار هیات امناء با مهدی تاج و محمدرضا ساکت برگزار کردیم.

طالقانی در ادامه بیان کرد: رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس هیات امنا و بنده نیز به عنوان مدیرعامل این موسسه کار خود را آغاز خواهیم کرد تا بتوانیم فرهنگ سازی خوبی در این زمینه داشته باشیم. قرار  است دو موکب را  در چزابه و شلمچه و با مرکزیت خرمشهر تاسیس کرده و در ایامی که مصادف با اربعین حسینی از 15 آبانماه تا 2 آذرماه می‎باشد، به زائرین عزیز خدمتگزاری کنیم. در این رابطه از ورزشکاران جامعه فوتبال نیز دعوت می‎کنیم تا در راستای ارج نهادن به این ایام عزیز و خدمت به زائرین، حضور داشته باشند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان گفت: در خصوص برنامه‎ها و هزینه‎هایی که برای ایجاد دو موکب وجود داشت نیز تمامی مسائل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و امیدوارم این امر با فرهنگ‎سازی ماندگار شود تا همگان با خدمت به زائرین این امام بزرگوار سهیم باشند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
0
1
احسنت برا شما عزيزان خدمتگذار اهل بيت ع
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها