به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳

مهاجم استقلال خوزستان به یوونتود برزیل پیوست

مهاجم استقلال خوزستان به جوونتودی برزیل پیوست

خوزستان اسپورت- مهاجم برزیلی تیم فوتبال استقلال خوزستان که موفق به دریافت کارت بازی برای این تیم نشده بود، به تیم یوونتود برزیل پیوست.

به گزارش خوزستان اسپورت، هریسون فریرا کایون، مهاجم 26 ساله برزیلی، روز 26 تیرماه گذشته در هیئت فوتبال خوزستان حضور یافت و قراردادی به مدت یک سال با باشگاه استقلال خوزستان به امضا رساند تا در فصل جدید برای مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بازی کند اما مجوز بازی این بازیکن به‌دلیل عدم وجود جای خالی در لیست بازیکنان استقلال خوزستان صادر نشد.

هریسون کایون بعد از سه هفته حضور در تمرینات تیم آبی‌پوش سواحل کارون از ایران راهی برزیل شد تا به تیم دیگری ملحق شود اما دست‌اندرکاران استقلال خوزستان اعلام کردند که این بازیکن با هماهنگی آن‌ها راهی برزیل شده است و به زودی برای بازی در این تیم به ایران باز خواهد گشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، این مهاجم 26 ساله برزیلی با عقد قرارداد رسمی به تیم یوونتود برزیل پیوست تا این تیم را در ادامه مسابقات سری C (لیگ دسته سوم) فوتبال برزیل همراهی کند. هریسون کایون شب گذشته اولین بازی‌اش را هم برای تیم یوونتود انجام داد تا بازگشت وی به استقلال خوزستان عملاً منتفی باشد.

تصویری از هریسون فریرا کایون با پیراهن تیم یوونتود برزیل را می‌بینید.

مهاجم استقلال خوزستان به جوونتودی برزیل پیوست

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها