به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴

اولین شکست بختیاری‌زاده در لباس مربی‌گری

اولین تجربه مربی‌گری سهراب بختیاری‌زاده با شکست تیمش در بازی امروز همراه شد.
تیم فوتبال نفت امیدیه با شکست برابر تیم شهرداری کامیاران تا حدود زیادی از صعود به لیگ دسته اول قطع امید کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در چارچوب هفته پانزدهم لیگ دسته 2 باشگاه های کشور، یک دیدار حساس بین تیم های شهرداری کامیاران و نفت امیدیه در استادیوم آزادی کامیاران برگزار شد که به شکست تیم خوزستانی با نتیجه دو بر یک انجامید. مهدی نظری تک گل نفت امیدیه را در دقیقه 87 از روی نقطه پنالتی وارد دروازه شهرداری کرد اما این گل برای فرار نفت امیدیه از شکست کافی نبود.

تیم نفت امیدیه پس از اخراج مهرداد خادمی زاده سرمربی سابق این تیم، در بازی مقابل آبی پوشان ب تهران با مربی گری داریوش هرمزی به میدان رفت و دو بر صفر مغلوب شد. پس از آن سهراب بختیاری زاده ملی پوش اسبق فوتبال ایران هدایت تیم نفت امیدیه را به عهده گرفت اما اولین تجربه سهراب در لباس مربی گری با شکست تیم نفت امیدیه مقابل شهرداری کامیاران همراه بود.

نفت امیدیه علاوه بر سهراب بختیاری زاده اقدام به جذب سه بازیکن باتجربه به نام های سجاد فیض اللهی، حسین بختیاری زاده و مصطفی بیژنی بازیکنان سابق تیم های فولاد و استقلال اهواز کرد اما این تغییرات سودی برای تیم نفت نداشت و این تیم با شکست دو بر یک مقابل شهرداری کامیاران، تقریباً از صعود به لیگ دسته اول قطع امید کرده است.

اولین شکست بختیاری‌زاده در لباس مربی‌گری


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها