به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

اسفندیاری‎فر: عبدولی حداقل باید 4 طلا گرفته باشد

اسفندیاری‎فر: عبدولی حداقل باید 4 طلا گرفته باشد

خوزستان اسپورت- مربی خوزستانی کشتی فرنگی گفت: من همیشه می‌گویم سعید عبدولی هیچ وقت به اندازه استعدادش مدال نگرفته است و باید حداقل چهار طلای المپیک و جهانی را در کارنامه خود داشته باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، مهرداد اسفندیاری‌فر در خصوص کسب نشان برنز سعید عبدولی در المپیک ریو، اظهار کرد: عبدولی پیش از این در وزن 66 کیلوگرم کشتی می‌گرفت ولی در المپیک در وزن 75 کیلوگرم کشتی گرفت، آن هم در شلوغ‌ترین وزن المپیک که اصلا هیچ کشتی‌گیر ضعیفی در آن نبود.

وی بیان کرد: کشتی اول عبدولی با مادسن بود که دارای پنج مدال جهانی و المپیک است و کشتی‌گیری با سابقه و با تجربه است. من احساس می‌کنم در این مسابقه کفه ترازوی داوری کمی به سود حریف عبدولی بود، چرا عبدولی خیلی فعال بود.

این مربی خوزستانی افزود: من احساس می‌کنم اگر عبدولی با برنامه بهتری روی تشک می‌رفت، قطعا می‌توانست برنده این مسابقه باشد؛ یعنی ‌اگر در تایم دوم اخطار اول به جای این‌که به مادسن داده ‌شود، به عبدولی داده می‌شد و عبدولی برای گرفتن آخرین امتیاز تلاش می‌کرد، نتیجه برعکس و به سود عبدولی می‌شد و دست او به عنوان کشتی‌گیر پیروز بالا می‌رفت.

وی خاطرنشان‌کرد: پس از بازنده اعلام شدن عبدولی و شانس مجددش جهت جنگیدن برای کسب نشان برنز، به نظرم او خیلی خوب ریکاوری شد و با تمام وجودش هم جنگید و خدا را شکر اولین مدال المپیک کشتی فرنگی خوزستان هم حاصل شد.

اسفندیاری‌فر در خصوص سناریوی اعتراضات عبدولی هم گفت: من موافق این اعتراضات نیستم و کار اشتباهی است. کشتی‌گیر حق ندارد با داور صحبت کند و تاکنون هم از صحبت کشتی‌گیر و حتی مربی با داور، نتیجه‌ای حاصل نشده است. به هر حال این اعتراضات نباید صورت بگیرد و خود عبدولی هم می‌داند ولی آن موقع به دلیل این‌که استرس و فشار کار بالا است و کشتی‌گیر می‌بیند که زحمت‌های چهار ساله‌اش دارد به هدر می‌رود، اعتراض می‌کند.

وی خاطرنشان‌کرد: من همیشه می‌گویم سعید عبدولی هیچ وقت به اندازه استعدادش مدال نگرفته است؛ او باید حداقل چهار طلای المپیک و جهان را در کارنامه خود داشته باشد.

این مربی اندیمشکی در خصوص خداحافظی تلویحی سعید عبدولی نیز گفت: او احساسی صحبت کرده است و به این صورت نیست.

وی در پایان در خصوص حریفان حبیب‌الله اخلاقی در المپیک ریو که امروز به روی تشک می‌رود نیز عنوان کرد: امیدوارم او یک مدال خوب کسب کند و باعث سربلندی همه ما شود. او در گروه خود کشتی‌گیرانی از جمله روس که عنوان‌دار جهان است و سامان طهماسبی را دارد. همه حریفان او خیلی خوب هستند و کار سختی دارد ولی اگر روز اخلاقی باشد و مانند لاس‌وگاس کشتی بگیرد، قهرمان المپیک می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
1
عبدولی کشتی گیر قدر و قلدریه منتها زود عصبانی میشه و تمرکزشو از دست میده اگه تاحالا تمرکزشو میزاشت رو بازی ها حداقل 5 طلا المپیک و جهانی داشت
فارس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
1
ایراد کشتی گیران ایرانی اینه که فن بلد نیستن زیاد بیشتر می خواهن مایه یک دست تو دست بگیرن ویا لنگ کنن ویا توحالت سرشاخ کارکنن ویا توخاک برن برای بارنداز تو فرنگی برای آزاد هم زیر و بارنداز و کلید بارنداز وفیتله پیچ اونم خیلی کم از فیتله پیچ استفاده می کنند ولی کشتی گیرهای روس ببینید چطور بدل کاری می کنند تو کشتی فنون بالا که استاد هستن از فیتو گرفته تا فن کمر...
جالب کشتی گیرهای آزاد کاره روس اول در سنین نونهالان تو کشتی فرنگی کارمی کنند و بعدش در رشته آزاد ایراد اینه که دیشب تو کشتی با مادسن عبدولی چندین بار فرصت بردن کشتی رو داشت ولی به دلیل اینکه کشتی گیر ایرانی انرژیک هستش سعی می کنن با هل دادن وخسته گی سعی در گرفتن پهن از حریف دارن ولی روس ها نه سعی می کنن فنی کار کنن خوشبختانه تو رده های پایه داره کار میشه و امیدوارم به جایی برسه که دیگه فقط باقدرت بدنی نیاد یه کشتی گیر کارش ادامه بده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها