به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶

ملی حفاری اهواز در یک قدمی لیگ 3

ملی حفاری طبق آیین نامه مسابقات لیگ 2 امروز به دسته سوم سقوط کرده اما این تیم چشم انتظار تغییر آیین نامه و رخ دادن معجزه است.
تیم فوتبال ملی حفاری اهواز با قبول سومین شکست متوالی در آستانه سقوط زودهنگام به لیگ دسته 3 قرار گرفته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم ملی حفاری اهواز در هفته پانزدهم لیگ دسته دوم ایران در خانه تیم بعثت کرمانشاه به میدان رفت. در خاتمه این بازی که با قضاوت داود محرابی، مهدی امامی و رضا درویشی در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه به انجام رسید، تیم پرمهره ملی حفاری با شکست یک بر صفر از میدان خارج شد. سجاد سیاه کمری در دقیقه 63 تک گل سه امتیازی بعثت کرمانشاه را به ثمر رساند.

ملی حفاری اهواز با 9 امتیاز از 15 بازی در رده آخر جدول قرار گرفته و اگر قرار باشد طبق آیین نامه مسابقات از هر گروه چهار تیم به لیگ 3 سقوط کنند، سقوط این تیم به دسته 3 حتمی شده است. البته شایعه ای هم مبنی بر اینکه از هر گروه دو تیم سقوط می کنند به وجود آمده است. اگر این شایعه به حقیقت تبدیل شود، تیم ملی حفاری شاید بتواند با پیروزی در سه بازی باقی مانده و مغلوب شدن سایر حریفان در لیگ 2 باقی بماند.

ملی حفاری اهواز در شرایطی در یک قدمی لیگ دسته 3 قرار گرفته که در نیم فصل اقدام به جذب عبدالمجید باقری نیا مربی قدیمی فوتبال خوزستان کرد و با اضافه شدن چند بازیکن جدید انتظار می رفت که ملی حفاری بتواند نتایج خوبی بگیرد اما سه شکست در سه مسابقه متوالی، همه را از تیم حفاری ناامید کرد.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها