به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

بیت‌سعید؛ از وداع تلخ تا فتح دروازه‎های سرخابی‎

بیت‌سعید؛ از خداحافظی تلخ تا فتح دروازه سرخابی‎ها

خوزستان اسپورت- مهاجم سوسنگردی تیم فوتبال استقلال خوزستان روند گلزنی‌اش را مثل لیگ پانزدهم از هفته دوم آغاز کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، وقتی حسن بیت‌سعید جایزه بهترین بازیکن فصل 93-94 لیگ دسته اول فوتبال ایران را در مراسم تجلیل از برترین‌های فوتبال کشور دریافت کرد، هواداران فولاد خوزستان امیدوار شدند که به‌زودی شاهد انتقال ستاره تیم فولادنوین به تیم اصلی باشگاه فولاد و درخشش این بازیکن با پیراهن فولاد در لیگ پانزدهم باشند.

حسن بیت‌سعید در تمرینات فولاد حاضر شد اما دراگان اسکوچیچ که بعدها در مصاحبه پخش زنده با تلویزیون خوزستان اعلام کرد این بازیکن را به‌دلیل سن بالایش خط زده است، روی نام این بازیکن خوزستانی که در آن مقطع 25 ساله بود، خط قرمز کشید. علیرضا اژدری‌زاده هم که به تازه‌گی روی صندلی مدیریت باشگاه فولاد نشسته بود، بلافاصله با حسن بیت‌سعید فسخ قرارداد کرد تا این بازیکن جوان مسیر خروج از باشگاه فولاد را طی کند.

فسخ بدون قید و شرط قرارداد حسن بیت‌سعید بهترین خبر برای عبدالله ویسی بود که مدت‌ها بازی این بازیکن را زیر نظر داشت. بیت‌سعید جذب تیم آبی‌پوش خوزستان شد و در همان هفته دوم لیگ پانزدهم با زدن دو گل به پرسپولیس در استادیوم غدیر اهواز، اولین پیروزی استقلالی‌های دیار کارون در لیگ پانزدهم را رقم زد.

درخشش بیت‌سعید در مردادماه 94 ادامه پیدا کرد و او در هفته سوم با گشودن دروازه فولاد خوزستان زمینه‌ساز پیروزی تیمش شد و در هفته چهارم نیز با گرفتن پنالتی منجر به گل سه امتیازی استقلال خوزستان مقابل سایپا نام خود را به‌عنوان ستاره مردادماه 94 فوتبال ایران ثبت کرد.

بیت‎سعید تا پایان فصل پانزدهم از جمله بازیکنان کلیدی استقلالی‌ها بود و در بازی ماقبل پایانی مقابل پدیده مشهد گل سه امتیازی استقلال خوزستان را در استادیوم ثامن به ثمر رساند تا شاگردان ویسی برای قهرمان شدن فقط نیاز به شکست دادن ذوب‌آهن در هفته پایانی داشته باشند. اتفاقی که رخ داد و جام قهرمانی لیگ برتر برای سومین بار به خوزستان آمد.

موتور گلزنی مهاجم سوسنگردی استقلال خوزستان در فصل جدید هم از هفته دوم روشن شده و این بار دو گل مقابل استقلال تهران باعث رقم خوردن اولین پیروزی فصل برای آبی‌پوشان دیار کارون در مسابقه‌ای شد که به‌دلیل حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت تیم میهمان از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود.

هواداران استقلال خوزستان امیدوارند که گلزنی‌های حسن بیت‌سعید همانند فصل گذشته تداوم داشته باشد و این بازیکن جوان اهل سوسنگرد که امسال پیراهن شماره 11 را با پیراهن شماره 7 عوض کرده، روند صعودی‌اش در فوتبال کشور را ادامه دهد.

حسن بیت‌سعید حدود یک‌سال قبل وقتی برگ فسخ قراردادش با تیم فولاد خوزستان را در هیئت فوتبال استان ثبت می‌کرد، مغموم و ناراحت نشان می‌داد. امروز اما حسن بیت‌سعید و سایر فولادی‌های سابق نظیر مهدی زبیدی، عقبل کعبی، علی‌اصغر عاشوری، فرشاد جانفزا و امیر ذلیکانی که یک سال قبل از تیم فولاد جدا شدند، می‌توانند از این موضوع خرسند باشند که در سایر تیم‌های خوزستانی خوش می‌درخشند و لبخند رضایت را به چهره‌های مردم فوتبالدوست جنوب هدیه می‌کنند.

بیت‌سعید؛ از خداحافظی تلخ تا فتح دروازه سرخابی‎ها

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
dante
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
1
9
بیت سعید زلیکانی زبیدی کعبی عاشوری واقعا تک تکشون عالی هستن خیلی بدرد فولاد میخوردن قشنگ یه استخون بندی کامل تا چند فصل برای فولاد تشکیل می شد افسوس که نزاشتن.... باز ناراحتی کمتر میشه وقتی میبنیم هنوز تو اهواز هستن و میدرخشن
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
1
7
کاش آقای اژدری برا مردم توضیح بده چرا رضایت نامه این بازیکنا رو راحت صادر کرد رفتن؟ اسکوچیچ که همه میدونن جریانش چی بود خطشون زد اما مدیرعامل این وسط چرا رضایتنامه راحت داد رفتن؟
پاسخ ها
jafar
| Switzerland |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
تا کنون حقیقت این مسئله روشن نیست ولی هر چه بود در ادامه جریانات سلسله وار تضعیف فولاد ( رفتن دهکردی و هیئت مدیره قبلی و بعد هم جدا کردن ستاره های فولاد جهت سربازی ) صورت گرفت . بدون شک اگر سروش رفیعی و سعیدی و عبدالله زاده که آنزمان خیلی آماده تر بود را جدا نمی کردند و جمع فولاد نوینی هایی که به استقلال خوزستان پیوستد هم به آنها اضافه می شد فولاد تا چند فصل قهرمانیش تضمین شده بود و به احتمال زیاد این همان چیزی بود که خواست یک عده نبوده ؛ حتی تا الان نیز به صراحت و صد در صد نمیشه گفت که اسکوچیچ شخصا فولاد نوینی ها را رد کرد آنهم به بهانه مضحک سن و سال بیت سعید و بدتر از آن تست این بازیکن در دفاع !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
1
5
اسکوچیچ انشاءالله عواقب این همه ظلمی را که به فوتبال و هواداران خوزستانی کردی را خواهی دید اولش همین بود که هیچ تیم کشور دیگر او را بعنوان سرمربی بکار نگرفت و دومش انشاءالله هیچ جای دنیا مربیگری نکند چون تمام آن پولهای که از فولاد برد حرام بود و خودش بهتر از همه می داند که چقدر به خوزستان ظلم کرده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
2
4
حالا ببینید مسیر این بازیکنان چه شد و مسیر اسکوچیچ سیاه بخت چی شد .
انشاء الله این بچه هر جا باشند روز به روز سربلند و موفق قرار بگیرند و مایه افتخار خانواده های خودشان و همچنین خوزستان شوند چون به نا حق توسط یک خارجی در کشور خودشان مورد ظلم قرار گرفتن و هیچ یک از مسئولین از آنها حمایت نکردن .
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
1
6
بی کفایتی اژدر ی تمامی ندارد. روزی که اژدر ی از فولاد بره روز جشن هواداران فولاد است. دهکردی باید برگرده
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
7
آقای دانته فراموش نکن پارسال جانفزا سومین گل زن تیم بود تازه تو همین برد مقابل استقلال تهران خیلی نقش داشت ایشون همشهری منه دومین ستاره فولادنوین بود
پاسخ ها
dante
| Germany |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
بی دقتی بود فقط اسم ایشون از قلم افتاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
1
چرا تو ورزشگاه بنر نمیزنین تا حساب کار دست اژدری بیاد
که آقا شما باید برین
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
3
اسکوچیچ و اژدری و بیشتر هم اژدری مقصر بودند . اژدری بازیکنان را می شناخت و ردشون کرد بازیکنهای که قهرمان لیگ یک شده بودند . فولاد همیشه کارهاش رو در سکوت خبری انجام میده و سیاست باشگاه سالهاست که همینه . اما در عدم جذب بازیکنان فولاد نوین مطمن باشید قضیه به همین سادگی نیست که اسکوچیچ نخواست و اونها رفتند .
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
2
0
اسکوچیچ بزرگترین ضربه تاریخ فولاد خوزستان رو با خط زدن این بازیکنها به ریشه تیم فولاد زد و از ضعف مدیرعامل باشگاه فولاد بیشترین استفاده را کرد تا بجای این بازیکنهای ناب خوزستانی و با استعداد با بازیکنهای ضعیفی مثل خانزاده و فشنگچی و غیره قرارداد ببندد و 2 مکیلیارد پول قراردادش را در کنار آن بگیرد و دوازدهم جدول بشود
اهوازیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
0
0
سلام خدمت همه دوستان عزیز . اول از همه بگم . اسکوچیچ بازیکنایی مثل فرشاد . عاشوری. زبیدی . کعبی. بیت سعید . ناصری . اومدن سر تست های فولاد که اسکوچیچ با تمام بی توجهی که نسبت به این با زیکنا داشت گفت اینارو نمیخوام بدرد من نمیخورن . که با پا فشاری زید اژدری خواست که تمام اینارو بگیره ولی قبول نکر اسکو فقط ناصری گرفت. بعدشم بقیه بازیکنا با گرفتن رضایت رفتن استقلال خوزستان . که بعد از گذشت چند هفته که اسکو هیچ بازیکنی نتونست بگیره تازه میگه من این بازیکنایی که از فولاد نوین اومدن ندیدم . واقعا اسکو فولاد به گند کشید رفت .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها