به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۱۳۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
تعداد نظرات: ۵ نظر

نفت 0 – تراکتورسازی 0؛ دومین هفته بدون گل نفت

نفت 0 – تراکتورسازی 0؛ دومین هفته بدون گل نفت

خوزستان اسپورت
هفته دوم لیگ شانزدهم – استادیوم تختی آبادان
دوشنبه 11 مردادماه 95 – ساعت 20:45
صنعت‌نفت آبادان 0 – تراکتورسازی تبریز 0
داور: اشکان خورشیدی
کمک‌داوران: بابک داوری و تورج عیوض محمدی
اخطار: گوی هیان کیم، حکیم نصاری (صنعت‌نفت) – هادی محمدی، سعید آقایی (تراکتورسازی)
تماشاگر: 12 هزار نفر

صنعت‌نفت آبادان: حسن هوری، مجتبی ممشلی، حسین بغلانی، علی عبدالله زاده، فرشاد فرجی (77- رضا نوروزی)، محمد پورمحمد، حکیم نصاری، گوی هیان کیم، محمدزبیر نیک نفس، امیر زلیکانی و میلاد جهانی (68- محمد شادکام)    
سرمربی: نادر دست‌نشان

تراکتورسازی تبریز: محمدرضا اخباری، محمد ایرانپوریان، خالد شفیعی، هادی محمدی، سعید آقایی، سروش رفیعی (84- محمد نوری)، محمدابراهیمی، مهدی کیانی، کرار جاسم، فرزاد حاتمی و لوسیانو ادینیو (82- شهرام گودرزی)
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز به نتیجه مساوی بدون گل انجامید.

صنعت‌نفت و تراکتورسازی یک نیمه متعادل را در هوای گرم آبادان سپری کردند. نادر دست‌نشان در غیاب محمد شادکام که روی نیمکت بود، از گوی هیان کیم بازیکن اهل کره‌جنوبی در ترکیب اصلی بهره برد و امیر ذلیکانی یک خط جلوتر رفت. تراکتورسازی هم در غیاب محسن بنگر مصدوم از خالد شفیعی در ترکیب اصلی استفاده کرد.

در نیمه نخست که بازی از سرعت بالایی برخوردار نبود، دو تیم صاحب فرصت‌هایی برای رسیدن به گل شدند که هیچ‌کدام ثمری نداشت. حسن هوری دروازه‌بان صنعت‌نفت در نیمه اول جاگیری‌های خوبی داشت و در سه مرحله سد راه بازیکنان تراکتورسازی شد. شوت فرزاد حاتمی در دقیقه 33 و ضربه سر هادی محمدی در دقیقه 38 توسط حسن هوری مهار شد اما بهترین عکس‌العمل سنگربان نفت در دقیقه 44 صورت گرفت که حسن هوری سد راه ضربه محکم کرار جاسم شد و توپ را به کرنر فرستاد. در سمت مقابل نیز میلاد جهانی و امیر ذلیکانی چند بار روی دروازه تراکتورسازی خطرناک ظاهر شدند ولی این موقعیت‌ها نیز راهی به چارچوب دروازه پیدا نکرد تا نیمه اول صفر بر صفر تمام شود.

در نیمه دوم، تلاش دو تیم برای رسیدن به گل ادامه پیدا کرد. ابتدا دو ضربه از لوسیانو ادینیو دروازه صنعت‌نفت را تهدید کرد و در دقیقه 53 داور مسابقه از برخورد خالد شفیعی و امیر ذلیکانی درون محوطه جریمه تراکتورسازی گذشت و اعتقادی به پنالتی نداشت. در دقایق بعدی، حسن هوری یک بار سد راه ضربه کرار جاسم شد و یک بار هم توپ به تیر دروازه صنعت‌نفت برخورد کرد.

در این نیمه، صنعت‌نفت با ورود محمد شادکام و رضا نوروزی دست به دو تعویض تهاجمی زد تا با تعداد نفرات بیشتری به دروازه تراکتورسازی نزدیک شود و صاحب موقعیت برای زدن گل پیروزی شود. بازیکنان تیم میهمان نیز روی حرکات مداوم کرار جاسم سعی در خلق موقعیت گلزنی داشتند. صنعت‌نفت در دقیقه 89 صاحب یک فرصت طلایی برای رسیدن به گل پیروزی شد اما محمدزبیر نیک‌نفس در موقعیت تک‌به‌تک توپ را به بیرون زد آه از نهاد هواداران آبادانی بلند شود و این بازی با نتیجه مساوی بدون گل تمام شود.

در حاشیه
* حدود 12 هزار تماشاگر در گرمای آبادان از این بازی استقبال کردند و به تشویق بازیکنان صنعت‎نفت پرداختند.
* 15 دقیقه قبل از شروع مسابقه نیمی از پروژکتورهای ورزشگاه خاموش شد و در دقیقه 15 بازی مجددا روشن شد.
* پیش از شروع مسابقه نادر دست‌نشان به سمت امیر قلعه‌نویی رفت و به او خوشامد گفت.
* محسن بنگر به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب بود و از روی سکو بازی هم‌تیمی‌هایش را تماشا می‌کرد. همچنین خسید فاخر تهامی که به دلیل گذراندن خدمت مقدس سربازی به تراکتور پیوسته است به دلیل عدم صدور کارت بازی از روی سکوها نظاره‌گر مسابقه تیمش است.
* مشکلات آب شرب همچنان در ورزشگاه تختی آبادان وجود دارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
عبادان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
4
بابا این چه تاکتیکیه صنعت داره ،پس کجاست ساکی کجاست مهاجم ارژانتینی ،طوری نشه اخر فصل فوالاد صنعت رقیب وایه سقوط بشن
نانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
3
واقعا نفت نه هافبک داشت نه مهاجم بازی یک طرفه بود
نفت مسجدسلیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
0
به عنوان یک هم استانی دلم سوخت برا آبادان.یادنفت مسجدسلیمان افتادم دقیقا دارن مثل تیم سقوط کرده مسجدسلیمان عمل میکنن احتمال سقوط تیم زیاده ای کاش تیم روتقویت کنن تا هوادارانی که تمام زندگیشان این تیمه اخرفصل سرخورده نشن بخدا این هواداران گناه دارن
rama
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
1
اینقد با ایراد الکی گرفتن تمرکز تیمو به هم نزنین نکنه یادتون رفته هر سال که به لیگ برتر اومدیم حذف شدیم بزار کارشو کنه نتیجه این دو بازی عالی بود تیم داره با برنامه کار میکنه
قبل از اظهار نظر اسامی بازیکنای تراکتور رو نگاه کنین تا بفهمین سروش رفیعی و کرار و ادینهو قویترین بازیکنای لیگ برتر هستن و هر سه به شرایط جوی هوای گرم عادت دارن جهت اطلاعتون ایراهیمی هم فصل قبل 10 تا گل زده بود و دفاع تراکتور هم کم اشتباه بود
با همه این موارد نفت آبادان تو اواخر بازی توسط زبیر تک به تک شد و توپش با بی دقتی گل نشد قبل از این ضربه کار تیمی قشنگ معلوم بود پس اجازه بدین تیم جوان نفت آبادان به حاشیه نره و به نباختن عادت کنه قطعا این تیم در آینده حرفهای بیشتری برا گفتن داره اگه بیشتر تمرکز کنه و ضربات آخر بی دقت زده نشه
البته با این نظر که تیم یه مهاجم حرفه ای لازم داره موافقم و امیدوارم اضافه بشه
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
0
من با نظر راما كاملا" موافقم . مهار بازيكنان هجومي تراكتور كار ساده اي نبود و از بار هجومي نفت كم ميشد در ضمن در اين دو هفته تعداد تساوي هاي ليگ زياد بوده و صنعت هم نشان داد با برنامه كار ميكند . ما فقط حمايت كنيم و خسته نشويم تا تيم جا بيفتد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها