به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

سردار کمالی: پرونده 118 سرباز را بسته‌ایم

صحبت‎های سردار کمالی نشان می‌دهد که بازیکنان سرباز تیم فولاد نه در بازی‌های لیگ برتر و نه در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا حق بازی نخواهند داشت.
معاون اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: متاسفانه برخی افراد نا آگاه یا مغرض حضور پولادی و رفیعی در تیم ملی را بخشیده شدن آنها می‌دانند، اما اصلاً اینطور نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت، سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با فارس، در مورد اینکه مسئولان تراکتورسازی برای حضور بازیکنان سرباز متخلف در لیگ قهرمانان آسیا امیدواری دارند، عنوان کرد: ما با توجه به شرایطی که تیم ملی داشت و برای کمک به این تیم اجازه بازی به 2 بازیکن دادیم که متاسفانه برخی افراد نا آگاه یا مغرض از آن به عنوان بخشیده شدن متخلفان نام بردند، اما این کار به طور استثنا برای جام ملت‌های آسیا بوده و دیگر قابل تکرار برای تیم ملی و رده باشگاهی دیگر نخواهد بود.

وی عنوان کرد: تیم‌هایی مانند تراکتورسازی که در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارند نمی‌توانند از این بازیکنان حتی به صورت کمکی هم استفاده کنند و تاکید ما بر این است که تیم‌های خود را بدون این بازیکنان ببندند و از پیگیری این موضوع خودداری کنند.

معاون اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه پرونده 118 بازیکن متخلف از لحاظ سربازی دیگر مختومه شده است، گفت: نیروهای مسلح از سه جهت همچنان پیگیری می‌کند. ابتدا به دنبال این هستیم که ریشه این نوع تخلفات به خصوص در میان ورزشکاران خشکانده شود و ثانیاً موضوع را از طریق مراجع قضایی به واسطه جرمی که صورت گرفته است، پیگیری می‌کنیم، چون آنها باید محاکمه شوند. ابطال کارت تنها جنبه سربازی برای این بازیکنان متخلف داشت و مجازات جرم‌شان باقی مانده است.

سردار کمالی ادامه داد: نکته سوم اینکه از فدراسیون فوتبال هم می‌خواهیم به دلیل تخلفات این بازیکنان، برای آنها از نظر فوتبالی تنبیهاتی را در نظر بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت پولادی و سروش رفیعی که به دلیل شرایط خاص تیم ملی مجوز حضور در جام ملت‌ها را کسب کردند، گفت: این دو بازیکن کارت معافیت شان باطل شده و باید به خدمت سربازی بروند. پولادی ادعا می‌کند که قراردادی با تیم قطری دارد و باید به نوعی تکلیف خود را با آنها مشخص کند. پیش از اعزام تیم ملی به جام ملت‌ها گفته است که از مردم و مسئولین عذرخواهی می‌کنم و اعلام کرده است که مشکلی برای انجام خدمت سربازی ندارم و تنها مشکلم برای قراردادم است.

معاون اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد: اجازه دادن برای حضور در جام ملت‌ها به معنی بخشش نیست و نیروهای مسلح به صورت قاطع پرونده بازیکنانی که تخلف کرده‌اند را پیگیری می‌کند و با هیچ کس شوخی ندارد. همه کسانی که ورزشکار هستند و از طریق غیرقانونی کارت معافیت گرفتند باید هرچه سریعتر خود را معرفی کنند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
amordad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
1
6
آقای کمالی در حق فولاد و مردم خوزستان ظلم کردی امیدوارم پاسخ قانع کننده ای برای خدای بزرگ داشته باشی.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۳
0
5
سردار کمالی باندهای جعل کارتهای خدمت که فعالیت میکردن فقط فوتبالیستها نبودن که تخلف کردن، سایر مردم عادی هم از این فرصت استفاده کردن. ی توصیه ای به شما دارم اینه که برید کارتهای معافیت سایر مردم رو هم بررسی کنید چرا فقط گیر دادید به فوتبالیستها. وقتی که دو ملیون سربازی نرفته داریم مطمعنا دو ملیون هم کارت پایان خدمت جعلی داریم.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها