به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۱۳۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

پورموسوی: استقلال پارسال هم رحمتی را نداشت

پورموسوی: استقلال پارسال هم رحمتی را نداشت

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است که مهاجم گلزن تیمش توانسته با عملکردی که داشته، خودش را به سرمربی تیم ملی معرفی کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیروس پورموسوی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص شرایط بازی با تراکتورسازی، شروع این تیم در لیگ برتر شانزدهم، صحبت‌های امیر قلعه‌نویی، دیدار هفته آینده مقابل استقلال، غیبت مهدی رحمتی و سایر مسائل صحبت کرده است.

درباره بازی با تراکتورسازی صحبت کنید که اولین دیدار قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در لیگ شانزدهم بود. آیا از عملکرد شاگردان‌تان در این بازی رضایت داشتید؟

بازی سختی بود و خوشحالیم که با امتیاز از زمین خارج شدیم. بعد از بازی سوپرجام مقابل ذوب‌آهن و پیروزی 2 بر صفر که آن را با شکست 4 بر 2 عوض کردیم، سعی‌مان این بود که بازیکنان را از نظر روحی ریکاوری کنیم. ما با شکست در بازی با ذوب‌آهن بازی درس‌های زیادی گرفتیم و خوشبختانه این درس‌ها در بازی با تراکتورسازی به کارمان آمد.

پس از بازی با تراکتورسازی رضایت داشتید.

ما هم در بازی با ذوب‌آهن و هم در بازی با تراکتورسازی نشان دادیم این فصل هم می‌توانیم مدعی قهرمانی باشیم.

خیلی‌ها می‌گویند که استقلال خوزستان شانس هم می‌آورد. حتی پس از بازی با تراکتورسازی هم امیر قلعه‌نویی اعلام کرد تیمش می‌توانسته گل‌های بیشتری به شما بزند.

با تمام احترامی که برای تراکتورسازی داریم، ما هم به جز گل‌هایی که زدیم، دو سه موقعیت خوب داشتیم و نتوانستیم آنها را تبدیل به گل کنیم. اگر خوش‌شانس بودیم، آیا تراکتورسازی می‌توانست راحت به گل اول برسد؟ اگر ما اکنون به اینجا رسیدیم، قهرمان شدیم و خوب بازی می‌کنیم، این مسئله حاصل تلاش و زحمت بچه‌ها بود. خدا هم کمک کرد و دو بار از تراکتورسازی عقب افتادیم، اما آن را جبران کردیم. باید از محمد طیبی، کاپیتان تیم‌مان هم تشکر کنم که تیم را به‌خوبی جمع و جور کرد تا از نظر روحی وضعیت‌مان خراب نشود.

با این حال سرمربی تراکتورسازی معتقد بود که ستاره زمین رافائل، دروازه‌بان برزیلی استقلال خوزستان بوده است.

من این مسئله را قبول ندارم. همه بچه‌های تیم زحمت کشیدند و از جان مایه گذاشتند. با این حال به‌نظرم مهدی رحیم زهیوی در این بازی هم توانست خودش را به کارلوس کی‌روش اثبات کند تا سرمربی تیم ملی روی او حساب کند.

درباره بازی هفته آینده با استقلال به نظرتان بتوانید عملکرد بهتری داشته باشید؟

من هفته گذشته و قبل از بازی با تراکتورسازی در جلسه فنی با بازیکنان گفتم که ما باید دنبال مسائل فنی تیم خودمان باشیم. اگر به فکر مسائل فنی خودمان باشیم تا حریف و سعی کنیم کار خودمان را انجام دهیم، این فصل موفق خواهیم بود.

استقلال برای این بازی هم مهدی رحمتی را در اختیار ندارد. این مسئله به تیم شما کمک خواهد کرد تا راحت‌تر به فکر پیروزی مقابل این تیم باشید؟

رحمتی بازیکن بزرگی است، اما در شرایط حساس فصل گذشته هم مقابل ما حضور نداشت و وحید طالب‌لو درون دروازه ایستاد که او هم خوب بود. اینکه رحمتی مهره اصلی استقلال است، در آن شکی نیست و او در این تیم بسیار تأثیرگذار خواهد بود، اما مسئله حائز اهمیت رسیدن بازیکنان ما به خودباوری است.

منصوریان معتقد است که با آنالیزی که کادرفنی‌اش انجام می‌دهند، می‌تواند مقابل هر تیمی بازی مناسبی انجام دهد. در این رابطه چه نظری دارید؟

قول می‌دهم اگر ما بازهم به خودباوری بیشتری برسیم و بازیکنان بتوانند از خودشان اعتمادبه‌نفس بیشتری نشان دهند، در بازی با استقلال امیدوار خواهیم بود. اینکه ما در بازی با تراکتورسازی دو بار بازی باخته را برگرداندیم، امیدوارکننده است و نشان از تلاش بچه‌های ما دارد. اگر بیشتر تلاش کنیم می‌توانیم در این بازی نتیجه بگیریم.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولاد
|
United States of America
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
1
6
استقلال هیچ عددی نیست برای استقلال خوزستان زندباد خوزستان
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
6
به امید خدا هفته اینده تمام خوزستانیا تو ورزشگاه حاضر میشین که استقلال خوزستان تشویق کنن، به امید پیروزی خوزستانیهای سرفراز وباغیرت و به منصوریان ثابت میشه با جوسازی امتیاز نمیدن
jafar
|
Switzerland
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
7
چقدر زشت و بی انصافیه که یک مربی وقتی تیمش نتیجه لازم را نگیره به جای حق گویی و شهامت تمجید از بازی حریف ؛ مسئله شانس و دروازه بان حریف را پیش بکشه و به دروغ بگوید که تیم مقابل ففط دو توپ سر دروازه ما آورد و دو گل زد ( و روش نمیشه که ادامه بده که آنها هم بر حسب شانس و احتمالا با کمک اجنه رفتند تو گل ما ) . بله آقای قلعه نوعی شما هم شانس آوردی که گل اول بتون هدیه شد در غیر اینصورت ۲-۱ می باختید . معلوم نیست چرا یک عده عادت کردن به هذیان گویی ؛ یا یکی مثل علی منصور که میگه ۳۰ میلیون هوادار داریم این حرف یک رؤیا وجک بی مزه ای بیش نیست .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها