به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

آخرین وضعیت نقل‎وانتقالات استقلال خوزستان

آخرین وضعیت نقل‎وانتقالات استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال خوزستان در دوره نقل‎وانتقالات تابستانی 10 بازیکن خروجی و 10 بازیکن ورودی داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از قهرمانی در پانزدهمین دوره لیگ برتر آماده‌ی دفاع از عنوان قهرمانی در فصل جدید می‌شود. استقلالی‌ها در روزهای سپری شده از دوره نقل‌وانتقالات، به استثنای فرناندو خسوس و موسی کولی‌بالی، موفق به حفظ سایر بازیکنان مورد تأیید کادر فنی برای فصل جدید شدند و چند بازیکن را هم به تیم‎شان اضافه کردند.

تیم استقلال خوزستان تاکنون اسامی 17 بازیکن بزرگسال را در سازمان لیگ ثبت کرده است و نام هریسون کایون مهاجم 26 ساله برزیلی را هم پس از خروج نام امید سینگ به لیست اضافه خواهد کرد تا لیست 18 نفره بازیکنان بزرگسال این تیم تکمیل شود. تیم آبی‌پوش دیار کارون در کنار نفرات بزرگسال از 12 بازیکن سهمیه رده‌های سنی نیز بهره می‌برد و روی این بازیکنان نیز حساب باز کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، طبق اعلام مسئولان باشگاه استقلال خوزستان، پرونده نقل‌وانتقالات این تیم بسته شده است و فقط مراحل اداری جابه‌جایی اسامی هریسون کایون با امید سینگ باقی مانده است. نگاهی می‌اندازیم به فهرست جابه‌جایی بازیکنان تیم استقلال خوزستان در نقل‌وانتقالات تابستانی.

بازیکنان خروجی
فرناندو خسوس و موسی کولی‌بالی، دروازه‌بان و مدافع فصل گذشته استقلال خوزستان، دو بازیکن اصلی این تیم بودند که با دریافت پیشنهادات بهتر از باشگاه‌های گسترش تبریز و سپاهان اصفهان از جمع آبی‌پوشان جدا شدند.
همچنین بازیکنانی نظیر فیلیپه برتولدو، ادواردو سوارز، روح‌الله سیف‌اللهی، عبدالهادی خنیفر، حکیم نصاری، علی‌اکبر آهکی، حمدالله ابدام و امید سینگ برای فصل جدید در لیست بازیکنان موردنیاز کادر فنی قرار نگرفتند و ناچار به ترک استقلال خوزستان شدند. البته همان‌گونه که ذکر شد قرارداد امید سینگ هنوز فسخ نشده است و این بازیکن در صورت توافق با سایر تیم‌ها اقدام به فسخ قرارداد با استقلالی‌ها می‌کند.

بازیکنان ورودی
باشگاه استقلال خوزستان در کنار حفظ اکثر بازیکنان اصلی فصل گذشته اقدام به عقد قرارداد با 10 بازیکن جدید کرده تا لیست بازیکنان تیمش را برای دوره شانزدهم لیگ برتر کامل کند.
رافائل روبایو (نووا هامبورگو برزیل)، هریسون کایون (آتلتیکو گواننزه برزیل)، دیوید ساکونی (دائه‌جو کره‌جنوبی)، عزت‌الله پورقاز (ملوان انزلی)، مهدی مؤمنی (استقلال تهران)، حسین بهرامی (استقلال اهواز)، ابوالفضل علایی (فولاد یزد)، سجاد بالغ (بازیکن آزاد)، سلمان بحرانی و حسین بازیاری (ایرانجوان بوشهر) بازیکنان جدیدی هستند که در نقل‎وانتقالات پیش‎فصل به عضویت تیم قهرمان لیگ برتر در آمدند.

بازیکنان تحت قرارداد
20 بازیکن از بین بازیکنان تحت قرارداد باشگاه استقلال خوزستان در فصل گذشته، در فهرست نفرات موردتأیید برای فصل جدید قرار گرفته‌اند که این تعداد شامل 12 بازیکن بزرگسال و 8 بازیکن سهمیه رده سنی می‌شود.
گودرز داودی، دانیال ماهینی، محمد طیبی، عقیل کعبی، پیمان شیرزادی، میثم دورقی، علی‌اصغر عاشوری، فرشاد سالاروند، فرشاد جانفزا، مهدی زبیدی، حسن بیت‌سعید و رحیم زهیوی (بازیکنان بزرگسال) و جلال عبدی، باقر هاشمی، مصطفی قنبری‌زاده، حسن و حسین پورحمیدی، پدرام محمودی، علی و علیرضا دغاغله  (بازیکنان سهمیه رده سنی) 20 بازیکن استقلال خوزستان هستند که طی فصل گذشته نیز تحت قرارداد این باشگاه بوده‎اند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
1
0
یعنی در حال حاضر استقلال ۳۰ نفر بازیکن داره؟چرا این همه زیاد؟
فولادی باتعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
0
1
اقای بیژن ناراحتی زیاده؟؟؟بالاخره این تیم باید در سه جام بازی کنه باید بازیکن زیاد داشته باشه
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
1
0
اقای با تعصب همیشه کمیت بیشتر دلیل بر کیفیت نیست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها