به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸

بازدید رئیس هیئت فوتبال از دانشگاه چمران اهواز

بازدید رئیس هیئت فوتبال از دانشگاه چمران

خوزستان اسپورت- عبدالکاظم طالقانی رئیس و علی طرفی عضو هیئت رئیسه هیئت فوتبال خوزستان از دانشگاه شهید چمران اهواز بازدید کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، با حضور دکتر صدیقه حیدری نژاد رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه شهید چمران اهواز، عبدالکاظم طالقانی عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال کشور و اعضای هیئت‌رئیسه فوتبال استان خوزستان ضمن برگزاری نشستی از فضاهای ورزشی، سالن‌ها و زمین‌های چمن این دانشکده بازدید کردند.

دکتر صدیقه حیدری نژاد در این نشست گزارشی در خصوص تعداد اعضای هیئت‌ علمی، امکانات ورزشی و پتانسیل بالای این دانشکده از نظر آموزشی، پژوهشی و خدماتی ارائه کرد.

وی افزود: با توجه به رسالت اصلی دانشکده در گسترش و توسعه علمی ورزشی در سطح جامعه به ویژه در رشته فوتبال که بین مردم استان خوزستان محبوبیت خاصی دارد، این دانشکده برای برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاوره‌ای و همچنین تحقیقات مرتبط با فوتبال در قالب پایان‌نامه‌های دانشجویی و طرح‌های تحقیقاتی اعلام آمادگی می کند.

همچنین عبدالکاظم طالقانی عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال کشور نیز با اشاره به حضور سه تیم فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان در لیگ برتر کشور و همچنین حضور تیم‌هایی در لیگ دسته یک و حضور بازیکنان خوزستانی در تیم ملی فوتبال ایران موقعیت فوتبال خوزستان در کشور را برجسته و شاخص توصیف کرد.

وی در خصوص فعال بودن لیگ درون استانی فوتبال و فوتسال خوزستان به ویژه در بخش بانوان افزود: با توجه به محدودیت‌های بی‌شمار فضاهای ورزشی برای فعالیت‌های تیم‌های ورزشی فوتبال و فوتسال بانوان در سطح شهر، وجود مجموعه ورزشی خواهران در دانشگاه شهید چمران اهواز امتیاز برجسته‌ای است و استفاده از این امکانات برای توسعه ورزش بانوان فرصت ویژه‌ای به شمار می‌رود.

گفتنی است در پایان این نشست رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان اعلام کرد در صورت تمایل دانشگاه شهید چمران به تیم داری و باشگاه‌داری، در خصوص مجوز باشگاه فرهنگی و ورزشی برای این دانشگاه، هیات فوتبال استان آمادگی لازم برای همکاری در این بخش را دارد.

در این نشست که با حضور دکتر سید حسین مرعشیان عضو هیئت‌علمی دانشکده تربیت بدنی و رئیس هیئت کشتی استان خوزستان برگزار شد، مقرر گردید به زودی تفاهم‌نامه‌ای در خصوص تعامل و همکاری بیشتر دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی با هیئت فوتبال استان خوزستان تدوین شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها