به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۱۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
تعداد نظرات: ۴۵ نظر

ذوب‎آهن 4 – استقلال 2؛ سوپرجام در اصفهان ماند

ذوب 4 – استقلال 2؛ سوپرجام در اصفهان ماند

خوزستان اسپورت:
سوپرجام فوتبال ایران – استادیوم فولادشهر
سه‎شنبه 29 تیرماه 95 – ساعت 20:45
ذوب‎آهن اصفهان 4 – استقلال خوزستان 2
گل: مرتضی تبریزی (68) یاسر فیضی (74) مهدی مهدی‌پور (94 و 114- پنالتی) برای ذوب‌آهن - میثم دورقی (42- پنالتی) رحیم زهیوی (52) برای استقلال
داور: سید رضا مهدوی
کمک‎داوران: سعید زارع و مجید ویشگاهی
اخراج: گودرز داودی (114)
اخطار: احسان پهلوان (ذوب‌آهن) دانیال ماهینی، حسن بیت‌سعید، عقیل کعبی، عزت‌الله پورقاز (استقلال خوزستان)
تماشاگر: 3 هزار نفر

ذوب‌آهن اصفهان: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، دانیال اسماعیلی‎فر، مهرداد قنبری، محمد ستاری (60- محمدرضا حسینی)، مهدی مهدی‎پور، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، یاسر فیضی و مهدی رجب‎زاده (56- محمدرضا عباسی)
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

استقلال خوزستان: گودرز داودی، دانیال ماهینی (28- جلال عبدی)، محمد طیبی، عزت الله پورقاز (96- حسین بهرامی)، عقیل کعبی، میثم دورقی، فرشاد سالاروند، فرشاد جانفزا، رحیم زهیوی، مهدی مومنی (70- علی‌اصغر عاشوری) و حسن بیت سعید
سرمربی: سیروس پورموسوی

خلاصه بازی
کاپ قهرمانی دیدار سوپرجام فوتبال باشگاه‎های ایران به تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تعلق گرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم‎های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال خوزستان از ساعت 20:45 دقیقه امشب برای تصاحب کاپ قهرمانی سوپرجام فوتبال ایران برابر هم قرار گرفتند و تیم استقلال خوزستان در حالی که با 2 گل از میزبان پیش افتاده بود، در کمال ناباوری 4 گل دریافت کرد تا با شکست از میدان خارج شود.

ذوب‌آهن در نیمه اول این دیدار تهاجمی‌تر از استقلال خوزستان ظاهر شد و چند فرصت گلزنی را خلق کرد که هیچ‌کدام راهی به چارچوب دروازه آبی‌پوشان پیدا نکرد. اولین موقعیت جدی ذوب‌آهن را مدافعان استقلال خوزستان با هوشیاری در دقیقه 4 دفع کردند و در دقیقه 28 ضربه مرتضی تبریزی پس از برخورد به تیر افقی دروازه استقلال به بیرون رفت.

آخرین فرصت خطرناک تیم میزبان در دقیقه 37 خلق شد که یاسر فیضی قدر موقعیت به‌دست آمده را ندانست و توپ را به بیرون زد. بازیکنان استقلال خوزستان پس از این صحنه بر بازی مسلط شدند و در اواخر این نیمه روی همکاری مهدی مومنی و حسن بیت‌سعید که با خطای هند مدافع ذوب‌آهن همراه شد، به یک ضربه پنالتی دست یافتند. این پنالتی را میثم دورقی پس از دو بار قرار گرفتن پشت توپ تبدیل به گل کرد تا نیمه اول به‌سود استقلالی‌های دیار کارون خاتمه پیدا کند.

در نیمه دوم، پس از اینکه بازیکنان ذوب‌آهن چند دقیقه ابتدایی را برای جبران گل خورده تلاش کردند، آبی‌پوشان خوزستانی در اولین حرکت به گل رسیدند و زهیوی از روی ارسال بیت‌سعید دروازه میزبان را گشود تا یک‌بار دیگر هواداران خوزستانی حاضر در ورزشگاه فولادشهر غرق در شادی شوند.

یحیی گل‌محمدی که نتیجه را از دست رفته می‌دید، دست به تغییراتی در تیمش زد تا شاید بتواند از شکست فرار کند. ذوب‌آهن ابتدا در دقیقه 66 با ضربه سر مرتضی تبریزی خطرناک ظاهر شد که توپ به بیرون رفت ولی همین بازیکن در دقیقه 68 روی ارسال عباسی بازیکن تعویضی ذوب‌آهن یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد تا بازی حساس‌تر شود.

ضربه راه دور عقیل کعبی در دقیقه 70 موقعیت قابل ذکر بعدی در این نیمه بود که از بالای دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت و دو دقیقه بعد ضربه سر شیرجه‌وار حسن بیت‌سعید با واکنش مظاهری راهی کرنر شد.

یاران ذوب‌آهن که از شرایط میزبانی استفاده می‌کردند، برای به تساوی کشیدن مسابقه، نفوذ از جناحین و ارسال‌های بلند را ادامه می‌دادند و در پی یک ضربه کرنر با ارسال مهدی‌پور و ضربه سر یاسر فیضی به گل تساوی رسیدند تا همه چیز برابر شود.

بازیکنان میزبان در دقیقه 87 طی چند رفت‌وبرگشت در محوطه جریمه استقلال خوزستان خطرناک ظاهر شدند ولی مقاومت خط دفاعی آبی‌پوشان مانع از رسیدن ذوبی‌ها به گل سوم شد و در دقیقه 88 یاران استقلال صاحب یک فرصت طلایی و موقعیت تک‌به‌تک شدند اما خروج مظاهری جلوی گلزنی رحیم زهیوی را گرفت تا بازی در وقت 90 دقیقه‌ای با تساوی 2 بر 2 خاتمه پیدا کند.

وقت اضافی اول را تیم ذوب‌آهن تهاجمی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. مهدی‌پور پس از اعلام پنالتی در دقیقه 94 گل سوم را برای تیمش زد و دو دقیقه پس از این گل نیز ضربه یاسر فیضی با واکنش گودرز داودی به کرنر رفت.

استقلال خوزستان در دقیقه 99 روی ارسال جلال عبدی صاحب فرصت گلزنی شد ولی حسن بیت‌سعید به توپ نرسید تا خطری دروازه ذوب‌آهن را تهدید نکند. استقلالی‌ها در ادامه این نیمه برای زدن گل مساوی تلاش کردند ولی نتیجه تغییری نداشت و بازی به وقت اضافی دوم رفت.

در وقت اضافی دوم، تیم ذوب‌آهن یک بار دیگر روی حرکت تعویضی طلایی گل‌محمدی صاحب فرصت گلزنی شد و محمدرضا حسینی این بار ضمن کسب یک ضربه پنالتی باعث اخراج گودرز داودی دروازه‌بان استقلال شد تا گل چهارم تیم میزبان در دقیقه 114 رقم بخورد.

استقلال خوزستان در نهایت بازی 2 بر صفر برده را با شکست 4 بر 2 عوض کرد و کاپ قهرمانی سوپرجام در اصفهان باقی ماند.

شرح گل‌ها
0-1 (استقلال): در پی برخورد ضربه حسن بیت‌سعید به دست مدافع ذوب‌آهن، داور به‌سود استقلال خوزستان اعلام پنالتی کرد. ضربه میثم دورقی را در ابتدا رشید مظاهری برگشت داد ولی ضربه پنالتی با تشخیص داوران تکرار شد که ضربه تکراری را میثم دورقی به تور دروازه ذوب‌آهن دوخت و خوزستانی‌ها را پیش انداخت.

0-2 (استقلال): حرکت حسن بیت‌سعید از جناح چپ میدان و ارسال این بازیکن به تیر دوم با ضربه سر دیدنی رحیم زهیوی همراه شد تا دروازه رشید مظاهری برای بار دوم روی پاشنه بچرخد.

1-2 (ذوب‌آهن): عزت‌الله پورقاز مدافع میانی استقلال در دفع توپ اشتباه کرد تا محمدرضا عباسی بازیکن تعویضی ذوب‌آهن صاحب توپ شود که ارسال این بازیکن با ضربه سر مرتضی تبریزی تبدیل به گل شد.

2-2 (ذوب‌آهن): یاسر فیضی در پی کرنر ارسالی مهدی مهدی‌پور بالاتر از محمد طیبی به پرواز در آمد و با ضربه سر دروازه گودرز داوودی را گشود.

3-2 (ذوب‌آهن): در پی برخورد توپ به دست عزت‌الله پورقاز یک ضربه پنالتی به‌سود ذوب‌آهن اعلام شد و مهدی مهدی‌پور توانست گل سوم میزبان را وارد دروازه استقلال کند.

4-2 (ذوب‎آهن): خطای گودرز داودی روی محمدرضا حسینی باعث اعلام پنالتی به‎سود ذوب‎آهن و اخراج داودی شد. این ضربه پنالتی را مهدی‎پور در حالی تبدیل به گل چهارم کرد که میثم دورقی هافبک استقلال درون دروازه ایستاده بود.

در حاشیه
* پیش از شروع مسابقه دو تیم به احترام کشته شدن یک کارگز از گروه ملی فولاد ایران در یک حادثه یک دقیقه سکوت کردند و فاتحه‌ای قرائت کردند.
* مهدی رجب‌زاده کاپیتان ذوب‌آهن با دسته‌گل بزرگی که به شکل شماره 8 بود به میدان آمد تا از قاسم حدادی‌فر بازیکن مصدوم ذوب‌آهن یاد کند، حدادی‌فر که کاپیتان دوم تیم است دچار پارگی رباط صلیبی شده و تا 6 ماه از میادین دور خواهد بود. این دسته گل در کنار نیمکت ذوب‌آهن قرار داده شد.
* مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از جمله تماشاگران ویژه این بازی هستند.
* بازیکنان ذو‌ب‌آهن بنری در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود «چپ‌پای استثنایی، منتظر بازگشتت به میادین هستیم» که اشاره‌شان به مصدومیت قاسم حدادی‌فر بود.
* هنگامی که پنالتی تیم استقلال خوزستان به هدر رفت داور مسابقه در سوت خود دمید اعلام تکرار ضربه پنالتی کرد. همین اتفاق باعث شد هواداران خوشحال ذوب آهن ناراحت شوند و به تصمیم داور اعتراض کنند.
* دانیال ماهینی بازیکن تیم استقلال خوزستان در اواسط بازی به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و جای خود را به  جلال عبدی دارد.
* طرفداران استقلال خوزستان که در استادیوم فولادشهر حضور یافته بودند، بعد از گل میثم دورقی به شدت خوشحالی کردند.
* یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن پس از پایان نیمه اول وارد زمین شد و به سمت داور مسابقه رفت تا با او صحبت کند.
* هواداران استقلال خوزستان پس از گل دوم این تیم برای رشید مظاهری دروازه‌بان ذوب‌آهن کری می‌خواندند.
* محمد ستاری و یاسر فیضی که در ترکیب ثابت ذوب آهن حضور داشتند اولین بار یک بازی رسمی برای ذوب آهن را تجربه می‌کردند. مهدی مومنی و عزت‎الله پورقاز نیز اولین بازی برای استقلال خوزستان را انجام دادند. مومنی البته قبلا سابقه بازی در استقلال را داشته است.
* هواداران خوزستانی پس از شکست سنگین استقلال خوزستان با ناراحتی ورزشگاه را ترک کردند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴۵
Ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
7
سالی که‌ نکوست از سوپرجامش پیداست
پاسخ ها
زرگاني
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
چه بهاری بشه امسال
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
9
من فقط دیدم پورقاز رو دوتا از گل ها مقصر بود داودی هم ضعیف بود
mohammad27
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
7
4تاگل تو یه بازی !! بفرما تیم دفاع نداره ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
7
این تیم تو آسیا زنگ تفریح است هیچ پیشرفتی نکرده
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
9
افتضاح افتضاح یعنی حاضرم از همه تیمها ببازیم فقط تیمای اصفهانو ببریم آبرومون رفت ای خدا مگه میشه تیم قهرمان 2 تا بزنه بعد 4 تا بخوره
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
8
خیلی ضعیف بودن اینطور میخوان تولیگ آسیا بازی کنن بجزکعبی دفاع افتضاح بود خیلی زشته نتیجه ۲برصفر روبا ۴بر۲عوض کنن
بلوتوث کبیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
9
جای خالی دخسوس
xyz
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
4
6
قابل توجه مدیران اس خوزستان که حاضر نشدن4 تا بازیکن ملی پوش و ستاره و با تجربه بگیرند. چرا یک دروازه بان با تجربه نگرفتید. وحید طالب لو بهترین گزینه بود.
هافبک بازیساز تو تیم نیست
پاسخ ها
موسی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
پورموسوی که گفت همه بازیکنای موردنظرمو گرفتند تازه 3 تا خارجی هم براش اوردن هفته بعد میبینیمشون از اینا بدترن
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
3
5
با اینکه از عبدالله ویسی بخاطر کاری که کرد بدم میاد اما بنظرم اگر مربی مثل ویسی روی نیمکت بود بازی که دو تا جلو بودیم به این راحتی نمیباختیم. تعویضهای یحیی رو دیدیم تعویضهای پورموسوی هم دیدیم که مومنی کشید بیرون تیم رفت توی دفاع و فاجعه به بار اومد
پاسخ ها
ابادانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
مومنی ضعیف بود.تفاوت ویسی با پورموسوی در کولی بالی وپورقاز بود.واقعا پورقاز افتضاح بود.
xcb
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
6
جای خالی دخسوس و کولیبالی به شدت احساس شد . با این وضعیت دروازبان و دفاع امیدواریم تو لیگ‌ بمونیم .. یا قبل از اینکه دیر شه بازیکن بگیرن
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
7
تیم بدنسازی خوب نداشته کاملاً مشخصه. دقیقه60 به بعد تیم کم آورد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
8
تیم 90 دقیقه ای نیست .دروازه بان نداره.هافبک دفاعی و هافبک بازیساز نداره.بی تجربی و خستگی در تیم موج میزنه. تیم نشاط نداره
فولادی باتعصب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
7
مقصر اصلی تیم ضعف تاکتیکی تیم بود ان شاءالله ک من اشتباه کرده باشم
بیژن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
7
تیم اصلا توپ پخش کن نداشت.دفاع هم بی نظم.پورقاز هم قدش کوتاس فایده نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
6
دروازبان داوودی اعتماد نفس لازم را نداشت . خط دفاع هماهنگ نبودند و در صحنه های هوایی جندنگی لازم را نداشتند خط هافبک بیشتر کمک خط دفاع میشد و همین سبب میشد حملات خط حمله که نقطه قوت تیم بود کم اثر شود .
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
6
اصلا نظمی تو تیم نبود انگار فقط نصف بازیکنای اس توزمین بودن پورغاز خیلی ضعیفه توگل اول وسوم ذوب مقصربود
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
6
آقای نعمتی نژاد باید جوابگو باشه. این تیم توی آسیا آبروی ایران رو میبره. لیگ برتر اشکال نداره قهرمان نشیم ولی توی آسیا اگه زنگ تفریح بشیم آبروی ایران میره.
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
6
متاسفانه بعد از زدن دوگل تیم باز بازی میکرد و خلاف بازیهای پارسال که به صورتی هجومی بازی می کرد .این زنگ خطری است که باید در بازیهای لیگ شانزدهم مراقب بود و درس عبرت گرفت امروز استقلال خوزستان بازی 2-0 برده را به راحتی با 4-2 عوض کرد
بیژن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
5
اصلا توپ پخش کن نداشتیم. دفاع هم بی نظم.پورقاز هم قدش کوتاس فایده نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
6
چی بگیم خوزستان اسپورت عزیز انگاری که بازیکنان استقلال خوزستان را همین امروز از بین تیمها آن هم تیمهای محلات دور هم جمع کردن و بدون حتی یک تمرین به این مسابقه آورده اند هیچ شناختی از همدیگر نداشتن و اکثر پاسهاشان پاس به حریف بود من موندم اینها در این مدت چه چیزی را تمرین میکردن و سرمربی به آنها چی یاد میداد . استقلال واقعا با این دروازبان میخواهد در لیگ بازی کند اینها همه چیز را به تمسخر گرفته اند .بدبختی اینکه این تیم بهترین تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر است .به هر حال اصلا رضایت بخش نبود و حسابی صدوبیست دقیقه رو اعصابمان قدم میزدند .باید از این بازی درس حسابی بگیرند و به خودشان بیایند .ذوب آهن خیلی ضعیف بود ولی خیلی راحت توپ و زمین را در اختیار گرفته بود چون تیمی مقابل او نبود البته نا گفته نماند که امسال یحیی هم سال خوبی نخواهد داشت و بعید است تا پایان نیم فصل در ذوب بماند .
محمود امان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
7
تیم بزرگ مربی بزرگ وکار کشته می خواهد. تیم فعلا دروازبان در حد لیگ برتر نداره.شما امید سینگ را ازتیم بیرون کردید که یک دور زن قهار بود. امشب سر مربی تیم را به باخت سنگین موجه کرد.
بیژن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
7
فصل پیش استقلال تو ۱۰ بازی ۴ تا خورد الان تو یه بازی
بابادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
6
تیمی که دو تا میزنه یعنی توان گل زدن و بردن داره پس چرا مربی نتونست نتیجه رو نیگه داره اقای موسوی من دقیق شناختی ازشون نداشتم و امشب فهمیدم نمیتونه تیمو موفق کنه بهتر هستش مربی باتجربه که کارنامه دار باشه بیاریم بالا سر تیم با اسم مدیر فنی بذاریم مربی
jafar
|
Switzerland
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
6
بازی با ذوب آهن از همه نظر تجربه تلخ بزرگی بود . اولا نشان داد که با وجود ۲ گل زده اگر حریف را دست کم بگیری و شل بازی کنی و دچار غرور کاذب بشی دست آخر ۴ تا گل می خوری و تحقیر میشی ؛ در ثانی بعد از این مسئله پاس های اشتباه مهمترین عامل شکست تیم بود در واقع کمک می کردیم که تیم حریف از اشتباهات بیشمار در پاس دادن سوار بر بازی بشه و گل های خورده را جبران کند در واقع روی گل های خورده علاوه بر دفاع ؛ کل دفاع تیمی ایراد داشت و راحت دریبل می خوردند . نیمه اول و قبل از گل استقلال ؛ ذوب می توانست حداقل دو سه گل بزنه ولی باز هم این مسئله باعث نشد که ما ضعف های دفاعی را پوشش بدیم ! این بازی تمام شد حداقل برای دفاع و پاس های اشتباه جهت لیگ برتر باید فکری کرد.
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
5
1
بچه ها نا امید نشید این بازی مث بازی تدارکاتی بود درسته که جام داشت اما لیگ برتر مهمتره مطمین باشید تیم خوب میشه انشالا امسالم میریم برا قهرمانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
7
واقعا امروز صد در صد به این یقین رسیدیم که تیم را پله ترقی برای پور موسوی قرار داده اند آخه کی میاد تیمی را که مدعی قهرمانی لیگ برتر است و قراره در سه جام و مهمتر اینکه باید بعنوان نماینده کشور در سطح آسیا بازی کنند را به یک مربی معمولی که تاکنون یک بازی هم سرمربیگری نکرده است بسپارد .همین است که هر چه مدیریت باشگاه به او دیکته کنند چشم میگوید کل تیم را حداکثر با اینقدر بودجه ببند چشم دروازبان از دسته پائین بیار چشم بازیکن خارجی دویست تومنی بیار چشم . خدا بخیر تمام کند مردم خوزستان فوتبال را دوست دارند و همیشه با تیمهایشان زنده اند آنها را با اینچنین کارها اذیت نکنید آنها هم خدای دارند که مطمئن باشید شما را اذیت خواهد کرد .
حاتم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
4
خدا خيرنده مسولاي اس خوزستان رو كه حاضرنشدن يكم بيشتر خرج كنن تا هم كوليبالي وهم خسوس رو نكه دارن عامل باخت امروز كسي نبود جز پورغاز وداودي .به نظرم خط حمله بدنبود
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
5
اعصاب برامون نمونده. از اونور دارم حرص فولادو میخورم که اژدری حاضر نیست برامون یه مهاجم خارجی بخره از اینور اقای پورموسوی و دوستاش شاهکار درست کردن 4 تا خوردن وقتی اصفهانیا داشتن شعار میدان 4 تاییا 4 تاییا انگار بدترین فحشا بهم میدادن اقایون مسئول هیات فوتبال و تربیت بدنی خوزستان تا وقت داریم بداد این تیم برسید بخدا حیفه قهرمان اینجور زنگ تفریح بشه اصفهانیا بهمون بخندن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
5
سرمربی ضعیف ، دروازبان ضعیف ، پاسهای اشتباه پی در پی ، عدم شناخت بازیکنان از یکدیگر .
مهمترین عاملی که سبب شد ذوبها توپ و زمین را بدست بگیرند و بر پازی مسلط شوند پاسهای پی در پی اشتباه بازیکنان خوزستان بود که اکثرا توپ را به حریف پاس میدادند و بهترین حمله را برای تیم حریف سبب میشدند.
این را همه هواداران حتی هواداران حریف فهمیدن ولی متاسفانه کادر فنی استقلال خوزستان نفهمید .
حمیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
2
4
آه چندتا بازیکن مثل حکیم نصاری و امید سینگ و هادی خنیفر و لوئیز فیلیپه دامن پورموسوی رو گرفت هیچ تماشاگری هم حاضر نیست این بازیکنها رو خط بزنه که امثال پورقاز و بازیکنای از تیم ایرانجوان بوشهر و فولاد یزد بیاره داخل تیم قهرمان کشور که برن آسیا بازی بکنند
پاسخ ها
lمحسن از مشهد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
دمت گرم. گل گفتی - خنیفر که کاپیتان متعصب وجنگده تیم بود ، حکیم نصاری هم شوت زن وهم بازیساز بود یا امید سینک سرعتی روانداختن بیرون که بازیکنای تحفه روبیارن
شوشتری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
4
2
اون دلالهایی که این بازیکنا رو اوردن خدا از سر تقصراتشون نگذره . ویسی هر چیزیش که بد بود اقلا مردانگی این رو داشت که پای دلالها رو بریده بود ولی امسال هر چی بازیکن ضعیف لیگ 1 و بازیکن درجه چند خارجی اوردن تو تیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
4
سجاد جان زیاد ناراحت نباش البته حق داری ناراحت بشی چون خوزستانی هستی ولی از این بابت میگم که مطمئن باشد امسال هر دو تیم اصفهانی نتیجه نخواهند گرفت و حتی ممکن است گزینه های سقوط هم باشند بخصوص ذوب آهن که امروز استقلال بازی را به او واگذار کرده بود نه آنها سوار بر بازی بودند و در لیگ اگر اینچنین بازی کنند نه اینکه بتوانند بازی باخته را جبران کنند بلکه شاید پیشتر هم بخوردند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
3
سجاد جان زیاد ناراحت نباش البته حق داری ناراحت بشی چون خوزستانی هستی ولی از این بابت میگم که مطمئن باشد امسال هر دو تیم اصفهانی نتیجه نخواهند گرفت و حتی ممکن است گزینه های سقوط هم باشند بخصوص ذوب آهن که امروز استقلال بازی را به او واگذار کرده بود نه آنها سوار بر بازی بودند و در لیگ اگر اینچنین بازی کنند نه اینکه بتوانند بازی باخته را جبران کنند بلکه شاید پیشتر هم بخوردند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
4
پادوانی رو بگیرید برا خط دفاع یه مدیر فنی هم بیارید وگرنه خیلی سخت میشه کار
بیرگانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
2
نقطه قوت استقلال خوزستان یعنی دفاع و دروازبان شده نقطه ضعف تیم در بازی با ذوب آهن که البته ضعف در تاکتیک تیمی رو باید به آن اضافه کرد.ویسی نه درسپاهان موفق خواهد بپشد که با رفتنش بیشترین ضربه رو به استقلال خوزستان زد
زرگاني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
2
سال گذشته اس اهواز با یه مشت بچه دردوبازی رفت وبرگشت ذوب آهن خیلی قوی تر از این را زمین گیر کرذ بعد پورموسوی باتیم قهرمان لیگ هیچ حرفی برای گفتن نداشت واقعا که.
rama
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
3
پورقاز باید تو پست هافبک دفاعی بازی کنه
دروازه بان و دفاع لازم دارن
تیم به سرمربی باخت و نبود یه دروازه بان در حد فینال
محسن از مشهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
3
آخه آقای پور موسوی عزیز با چه منطقی این بازیکنای جدید روجذب تیم کردی ؟ حالا کاشکی بازیکن خوزستانی بودند لااقل دلمون خوش بود جوونای بومی بازیکردند ومثل اس اهواز چندتا بازیکن خوزستانی شناسایی بشن . واقعا" تفاوت بازیکن های خوزستانی با بازیکن های غیر بومی مشخص شد خوزستانیا با تعصب بازی میکردن ولی اونای دیگه خیلی ریلکس و بی تفاوت بودن- خدا کنه تیم در اینده نتیجه بگیره
یاسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
1
3
به نظره من پور موسوی به درد سرمربیگری نمیخوره چون واقعا بدون تاکتیک و بزن زیرش و دفاعی بازی کرد واز اون طرف اژدری خون مردم خوزستان کرده تو شیشه ، پس بی مدیریتی تو خوزستان بیداد میکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
1
انصافا لیست مازادو با لیست خرید اقای مربی مقایسه کنید نصاری، ابدام، سیف الهی و سینک سه تاش بومی جوان وجنگنده سیف الهی هم کارکشته، بعد پورغاز ، بحرانی،و:::::::لیست تحمیلی اقای سرمربی
reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
2
موقعی که میخواستن پورقاز رو بگیرن اون هول هولکی رفتن یه مدافع ضعیف و کوتاه قامت رو یک و نیم میلیارد خریدن
خاک بر سر عقل و درایت و شعورمون که بهترین مربی و مدافع و دروازه بانمون رو بخاطر دو سه میلیارد حراج کردیم
رضا از کرج
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها