به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

عبدولی: در المپیک برای طلا می‌جنگم

عبدولی: در المپیک برای طلا می‌جنگم

خوزستان اسپورت- کشتی‌گیر المپیکی خوزستان گفت: همیشه برای کسب مدال طلا جنگیده‌ام و در المپیک ریو نیز برای به دست آوردن این مدال می‌جنگم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سعید عبدولی در خصوص آمادگی‌اش برای حضور در المپیک ریو، اظهارکرد: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم، البته به دلیل این‌که نتوانسته‌ام به صورت خیلی منظم کار کنم، کمی از برنامه‌ریزی‌ام عقب ماندم.

وی با اشاره به دلیل عقب‌ماندگی‌ از برنامه‌ریزی‌اش، گفت: به دلیل مشکلات خانوادگی که برایم پیش می‌آمد، نمی‌توانستم خیلی منظم در تمرینات و اردوها شرکت کنم ولی در ادامه توانستم تمرینات خیلی خوبی را پشت سر بگذارم و شرایطم خیلی بهتر شده است و اکنون هم آماده‌ام تا ادامه تمرینات را به خوبی پشت سر بگذارم تا با کسب آمادگی خوب و مطلوب بتوانم نتیجه خوبی در المپیک رقم بزنم.

این فرنگی‌کار اندیمشکی بیان کرد: من همیشه تلاشم این بوده است که بتوانم بهترین نتیجه و مدال را کسب کنم. البته المپیک است و نمی‌توان نتیجه را در آن پیش‌بینی کرد؛ به طور مثال حمید سوریان دارنده هفت مدال جهانی است ولی در یک تورنمنت شکست می‌خورد و این نشان‌دهنده این است که کشتی یک رشته بی‌رکورد است و قول صد درصدی در آن نیست ولی من قول می‌دهم با تمام وجود برای کسب مدال و افتخار کشورم بجنگم و تمام تلاشم را در این زمینه می‌کنم و دست از تلاش بر نمی‌دارم.

وی در ادامه با گله‌مندی از عدم حمایت از سوی مسوولان شهرستان اندیمشک و استان خوزستان، گفت: در این مدت حمایتی صورت نگرفته است و در این مدت به صورتی برخورد شده است که انگار که سال، سال المپیک نیست و مسوولان شهرستان و استان نیز نمی‌دانند که ما می‌خواهیم در المپیک ریو شرکت کنیم.

عبدولی افزود: این در حالی است که مسوولان استان‌های دیگر به ورزشکاران‌شان سر می‌زنند و به آن‌ها قول می‌دهند و حتی شارژ روحی داشته‌اند تا ورزشکاران‌شان به بهترین شکل در المپیک حاضر شوند.

وی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر شرایط روحی همسرم به دلیل این‌که برادر او در کما به سر می‌برد و حتی یک درصد هم امید برگشت او به زندگی وجود ندارد، خوب نیست و من پس از مدت‌ها قصد داشتم که با همسر و فرزندانم برای تغییر روحیه خانواده‌ام، تفریحی داشته باشیم که وقتی به بیرون رفتیم، مامور نیروی انتظامی جلوی ماشین ما را گرفت و از من پرسید که این‌ها چه کسانی هستند که با شما در ماشین می‌باشند و من هم اعضای خانواده‌ام را به او معرفی کردم و بعد هم ماشین من را به دلیل این‌که احساس کردند مشکلی وجود دارد، توقیف کردند و به پارکینگ فرستادند و این باعث تاسف است. به هر حال این هم خاطره‌ای خوب برای من شد و روحیه‌ام دوچندان شد!

این فرنگی‌کار خوزستانی در ادامه با بیان این‌که شرایط تیم‌ملی برای حضور در المپیک خوب است، گفت: همه کشتی گیران آماده هستند و ان‌شاءالله در روزهای باقی‌مانده تمام کشتی‌گیران به شکلی کار و روحیه‌شان را آماده کنند که بتوانیم بهترین نتیجه را در المپیک کسب کنیم.

وی ادامه داد: همه کشتی‌گیران تا این‌جا تلاش خود را کرده‌اند، زجر کشیده‌اند، دوری از خانواده را تحمل کرده‌اند و سختی تمرینات را هم پشت سر گذاشته‌اند و ان‌شاءالله اگر روز، روز ما باشد و خدا نیز کمک‌مان کند، می‌توانیم بدرخشیم.

عبدولی در خصوص داوری‌ها در المپیک نیز گفت: همیشه داوری به ضرر ایران بوده و خواهد بود و تا زمانی که ما یک فرد گردن کلفت در فیلا و یک پشتوانه نداشته باشیم، این اتفاق تمامی ندارد. در این صورت همیشه حق‌ ما ضایع می‌شود و رای، رای داور است و زمانی که تصمیم بگیرد، کسی نمی‌تواند آن را تغییر دهد.

وی در خصوص آمادگی حبیب‌الله اخلاقی و رامین طاهری دیگر کشتی‌گیران خوزستانی حاضر در اردوی تیم‌ملی، عنوان کرد: وضعیت آمادگی هر دو ورزشکار خوب است و فرقی هم ندارد که کدامیک در المپیک شرکت کند. ما کسی را می‌خواهیم که بهترین نتیجه را بگیرد.

این کشتی‌گیر خوزستانی در پاسخ به این سوال که چه مدالی از المپیک ریو را برای خودتان کنار گذاشته‌اید؟ گفت: من همیشه برای کسب مدال طلا جنگیده‌ام و در المپیک ریو نیز به همین صورت است و ان‌شاءالله خدا کمک کند که آن روز، روز من باشد و نتیجه به سود ما باشد.

وی در پایان با تشکر از مربیان تیم‌ملی، مربیان شهرستانی و برادران اسفندیاری‌فر، عنوان کرد: خواسته‌ام از مردم این است که در آخرین روزهای اردو و نزدیک شدن به المپیک، ما را از دعای خیرشان محروم نکنند تا در المپیک بهترین نتیجه را رقم بزنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
جاویدنادرپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
0
1
سلام پهلوان برات ارزوی سلامتی و سر بلندی دارم.انشاالله با طلای المپیک برگردی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
0
1
حق امیر قاسمی منجزی کشتی گیر سنگین وزن خورده شد. و از رفتن به المپیک بازماند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها