به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
تعداد نظرات: ۷ نظر

نارضایتی سعداوی از حرکت باشگاه تراکتورسازی

نارضایتی سرمربی فولاد از رفتار باشگاه تراکتورسازی

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان می‌گوید این احساس و دیدگاه که قرعه‌کشی لیگ تعیین‌کننده نتایج بازی‌ها یا تعیین‌کننده رده تیم‌ها در جدول است، اصلا برای ما وجود ندارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، نعیم سعداوی در خصوص قرعه‌کشی شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر کشور، اظهار کرد: فرقی ندارد که در هفته‌های ابتدایی لیگ با چه تیم‌هایی بازی داریم، چرا که باید در طول لیگ با تمام این تیم‌ها بازی کنیم و واقعیت این است که این احساس و دیدگاه که قرعه‌کشی تعیین‌کننده نتایج بازی‌ها یا تعیین‌کننده رده تیم‌‌ها در جدول است، اصلا برای ما وجود ندارد.

وی افزود: تمام تیم‌ها شرایط یکسانی دارند و تلاش‌شان این است که با حداکثر آمادگی پا به مسابقات بگذارند و نتایج لازم را کسب کنند. دیدگاه تمام تیم‌ها نیز این است که گام محکمی در هفته‌های ابتدایی لیگ بردارند و شروع خیلی خوبی داشته باشند، بنابراین فرقی ندارد که با کدام تیم‌ها بازی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان بیان کرد: نکته مثبتی که در حال حاضر وجود دارد این است که در هفته اول لیگ میزبان تیم خوب ماشین‌سازی تبریز با هدایت آقای خطیبی هستیم و امیدوارم بتوایم از شرایط میزبانی حداکثر استفاده را ببریم و با حمایت پرشور هواداران، تلاش کنیم سربلند از اولین میدان خارج شویم.

وی در ادامه در خصوص شرایط تیمش، گفت: شرایط رضایت‌بخش است و اردوی سوم‌مان نیز در پردیس کرج آغاز شده است و این اردو تا بیست‌و‌هشتم تیرماه ادامه خواهد داشت. در این اردو، انجام دو بازی تدارکاتی نیز پیش‌بینی شده است و سپس به اهواز برمی‌گردیم و خودمان را برای مسابقه در هفته نخست لیگ آماده می‌کنیم.

سعداوی در ادامه در خصوص جذب بازیکن نیز عنوان کرد: در حال حاضر تمرکز ما روی جذب دو بازیکن خارجی برای دو پست مورد نظرمان است. اکنون هم در حال رایزنی هستیم و امیدوارم که یکی از این نفرات در همین اردو به تیم اضافه شود و نفر دوم را هم تا پیش از آغاز لیگ در اختیار داشته باشیم.

وی با درخواست همکاری از مسوولان فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی جهت بخشیده شدن مدت زمان باقی‌مانده از محرومیت ایوب والی، گفت: موضوع غیرعمدی اتفاق افتاد و بارها نیز والی اعلام کرد که هیچ انگیزه‌ای در اتفاق افتادن این کار وجود نداشته است و غیرعمد بودن آن نیز ثابت شده است و به همین دلیل از دست‌اندرکاران خواهش می‌کنم با توجه به رایزنی‌ها و نامه‌نگاری‌هایی که صورت گرفته است، نسبت به این موضوع انعطاف نشان دهند تا این جوان با اخلاق به میادین ورزشی برگردد. حداکثر محرومیت را برای والی قائل شدند و یک‌پنجم از آن نیز باقی‌ مانده است.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: با توجه به فعالیت‌های فرهنگی والی در راستای ترویج فرهنگ ضد دوپینگ و همچنین غیرعمدن بودن این موضوع، از مسوولان درخواست دارم که مدت زمان باقی‌مانده نیز بخشیده شود و این کار هم در همه جای دنیا اتفاق می‌افتد. مورد مشابه‌ای را هم داشته‌ایم و بازیکنی بوده است که بعد از والی محروم شد ولی قبل والی به حالت تعلیق درآمد. به هر حال انتظار داریم که با دیده عطوفت و گذشت به این موضوع نگاه شود و به بازگشت این جوان که در جامعه فوتبال الگوی اخلاق است، کمک کنند.

وی در ادامه همچنین با گله‌مندی از اتفاقات رخ داده در خصوص جدایی عارف آغاسی از جمع تیمش نیز گفت: ما بازیکن به تیم‌های ملی مختلف می‌فرستیم و انتظارم از فدراسیون فوتبال و حراست آن این است که حاشیه تیم‌های ملی مختلف را کنترل کنند تا افراد منفعت‌طلب، ذهن بازیکنان جوان را مشوش نکنند و با پیشنهادهای واهی، آینده فرهنگی - ورزشی این جوانان را تحت‌الشعاع قرار ندهند. چطور ممکن است یک دلال به سراغ بازیکنی که برای اردوی تیم‌ملی جوانان فرستاده‌ایم، برود و این جوان را به نحوی به انصراف از تحصیل تشویق کند که به خدمت سربازی برود تا در کنار آن یکی از باشگاه‌های نظامی بلافاصله بتواند در جهت جذب او اقدام کنند؟ ما در این زمینه در حال تهیه گزارشی برای ارسال به فدراسیون و حراست آن هستیم.

سعداوی افزود:‌ پس این‌که داعیه فرهنگی داریم و در این خصوص نیز دائما شعار می‌دهیم، چه می‌شود؟ انتظارم این است که چنین مواردی کنترل و مدیریت شود. مسوولان باید حواس‌شان به این جوانان باشد و انتظار داریم، مراقبت لازم صورت بگیرد. هر چند که با وجود آقای پیروانی خیالم راحت است که مسایل کاملا مدیریت می‌شود. به هر حال اگر هم لازم باشد در روزهای آینده به ابعاد دیگری از این موضوع اشاره خواهیم کرد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره اظهارنظر مسوولان باشگاه تراکتورسازی مبنی بر این‌که قرارداد سروش رفیعی نیم‌فصل به پایان می‌رسد و بازیکن آزاد است و می‌خواهیم با او برای نیم‌فصل دوم نیز مذاکره و به توافق برسیم، گفت: طبق آن‌چه مسوولان باشگاه به ما گفته‌اند، خدمت مقدس سربازی رفیعی تا نیم‌فصل به پایان می‌رسد و بعد از آن با باشگاه فولاد قرارداد دارد و بر همین اساس نیز ما یک جای خالی برای او در نظر گرفته‌ایم و با کمال میل منتظر هستیم که او به خانه خود برگردد.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: متعجبم که باتوجه به این‌که هنوز نیم‌فصل نشده و تکلیف این بازیکن مشخص نشده است، چنین اظهاراتی صورت می‌گیرد. به هر حال مدارک در باشگاه فولاد موجود است و امیدوارم که اظهارنظرات و دیدگاه‌های کارشناسی شده صورت بگیرد. رفیعی از جمله بازیکنان با اخلاق و الگوی مناسب رفتاری و فنی است و طی صحبت‌هایی هم که با او داشتم، او بیان کرد که علاقه بسیاری هم به باشگاه فولاد دارد و تا اندازه‌ای هم پیشرفتش را مدیون باشگاه ما می‌داند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
0
11
اقاي سعداوي عزيز زمان زيادي نمونده بايد دراسرع وقت يه مهاجم طراز اول از آسيا بگيري و در تركيب تيم بايد جا بيفته.
موسوي شادگان
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
0
11
باشگاه تراکتورسازی تبدیل به معضلی توی فوتبال ما شده . آخه یعنی چی که بازیکن داره درس میخونه دلال میفرستن که بهش بگه ترک تحصیل کنه سرباز بشه
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
0
4
اگه همه تیمای لیگ بازیکن ساز بودن میتونستن اعتراض کنن برا این موضوع ولی متاسفانه همه حاضر خورن چقد فولاد بدبخت از یه طرف بودجه اشو کم میکنن از یطرف بازیکناشو مجانی میرن یه مدیر نالایق میزارن براش کاش ما فولادی نبودیم که این همه فشار روحی بهمون وارد بشه
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
0
7
فولاد باید واسه خدمت سربازی بازیکن های نخبه خود فکری بکنه.البته همین خدمت سربازی عامل نابودی باشگاه های بازیکن ساز و عدم رشد فوتبال ایران میباشد.
محمدمراد
|
Iraq
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
0
6
امیدواریم رضایت مندی جناب سعداوی از شرایط تیم روز به روز بیشتر شود ما در عمل شاهد بازیهای زیبای از فولاد دوست داشتنی باشیم
فونبالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
0
7
در یک جمع بندی کلی در خصوص نطرات اقای سعداوی سوال این است که رفتارهای این حضرات تراکتور سازی که از موضع قدرت هم ناشی می شود به واسطه حمایت چه کس یا کسانی صورت میگیرد .که به خودشان اجازه می دهند اینقدر ا شکارا هر کاری می خواهند بکنند و جوابگو هم نیستند.قابل توجه مدیران فوتبالی و غیر فوتبالی استان
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
0
8
مقامات استانی باید به این قضیه ورود کنن چون تراکتور از جاهای دیگه حمایت میشه البته فقط تراکتور نیست سرخابیها بیشتر از همه حمایت میشن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها