به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

انتقاد شدید مدیرعامل استقلال از هوشنگ نصیرزاده

سعید صالحی
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با انتقاد شدید از هوشنگ نصیرزاده رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: بسیار متأسفم که نصیرزاده با استفاده از نفوذش در فدراسیون فوتبال مشغول جابجایی بازیکن برای تیم ها شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، اتابک نمازی و مصطفی نوروزی دو بازیکن استقلال اهواز درخواست هایی مبنی بر فسخ یکطرفه قراردادهایشان با باشگاه استقلال اهواز به سازمان لیگ و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رائه کردند. پس از ارائه این درخواست ها، اتابک نمازی در تمرینات تیم شهرداری تبریز و مصطفی نوروزی در تمرینات مس کرمان حضور پیدا کردند.

ارسطو جهانداری در گفت و گو با خوزستان اسپورت در همین خصوص توضیح داد: ظهر امروز سرهنگ برهمن به نمایندگی از باشگاه استقلال اهواز به کمیته انضباطی و سازمان لیگ مراجعه کرد. رأی بدوی یکی از پرونده ها صادر شده و پرونده دوم در دست بررسی است. متأسفانه سرهنگ برهمن متوجه شد که هوشنگ نصیرزاده مسئول کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در تلاش است تا رأی پرونده های نمازی و نوروزی به سود این دو بازیکن صادر شود تا آن ها به تیم های دیگر ملحق شوند.

جهانداری توضیح داد: وقتی سرهنگ برهمن در اتاق مصطفی شهبازی مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ حضور داشت، متوجه شد که هوشنگ نصیرزاده از پشت تلفن با شهبازی مکالمه می کند و شدیداً اصرار دارد که باید رأی به سود اتابک نمازی و مصطفی نوروزی صادر گردد تا قرارداد این دو بازیکن با استقلال اهواز فسخ شود.

مدیرعامل استقلال اهواز ادامه داد: تاکنون بارها شاهد بوده ام که باشگاه های مختلف به عملکرد نصیرزاده اعتراض دارند و عنوان می کنند که چون این آقا به عنوان مشاور از باشگاه های مختلف حقوق دریافت می کند، از نفوذش در فدراسیون به نفع آن تیم ها استفاده می کند ولی هیچ وقت انتظار نداشتم که نصیرزاده به عنوان یک خوزستانی بخواهد چنین بلایی به سر تیم استانش بیاورد.

انتقاد شدید مدیرعامل استقلال: هوشنگ نصیرزاده بازیکن جابجا می کند/کفاشیان باید پاسخگو باشد

ارسطو جهانداری با اشاره به غیرقانونی بودن مشاوره دادن نصیرزاده به باشگاه ها گفت: طبق قوانین فدراسیون فوتبال مسئولان این فدراسیون حق عضویت در هیچ باشگاهی را ندارند ولی متأسفانه شاهدیم که هوشنگ نصیرزاده همزمان در چند باشگاه فعالیت می کند و امروز هم به ما ثابت شد که این آقا در حال جابجایی بازیکنان استقلال اهواز به تیم های پولداری مثل شهرداری تبریز و مس کرمان است.

جهانداری در خصوص این موضوع که شاید مدیر برنامه های این دو بازیکن از نصیرزاده خواسته به عنوان وکیل پیگیر پرونده های آنان باشد، چنین گفت: هنوز نمی دانیم که مدیر برنامه های نمازی و نوروزی از نصیرزاده خواسته است که مسئولیت پرونده ها را به عهده بگیرد یا باشگاه های پولدار شهرداری تبریز و مس کرمان چنین درخواستی را مطرح کرده اند ولی در مجموع نصیرزاده به عنوان یک مسئول در فدراسیون فوتبال تحت هیچ شرایطی حق دخالت در این پرونده ها و جابجا کردن بازیکنان را ندارد. مشکل بزرگ تر اینجاست که نصیرزاده به عنوان مسئول کمیته تدوین مقررات بهتر از هر کسی می داند که کارش خلاف قانون است. ایشان هم به همین دلیل به شکل کاملاً پنهانی و از طریق اعمال فشار به کارمندان سازمان لیگ برای جدا کردن بازیکنان استقلال اهواز تلاش می کند.

مدیرعامل استقلال اهواز در ادامه این صحبت هایش به انتقاد از رئیس فدراسیون پرداخت و گفت: به عنوان فردی که سال ها در فدراسیون فوتبال مسئولیت داشته ام، از رئیس فعلی فدراسیون گلایه دارم. درست است که علی کفاشیان فعلاً درگیر مسابقات تیم ملی است ولی نباید زیرمجموعه او شاهد چنین تخلفاتی باشد. کفاشیان با سکوت در برابر کارهای مسئولانی چون هوشنگ نصیرزاده به آن ها اجازه می دهد تا تیم های کم بضاعت را در مقابل تیم های ثروتمند و پولدار قربانی کنند.

جهانداری بار دیگر صحبت های خود را متوجه هوشنگ نصیرزاده گرد و گفت: مالکان و مدیران استقلال اهواز با وجود همه مشکلات درحال تلاش برای بهبود وضعیت این تیم و خوشحال کردن مردم اهواز هستند ولی متأسفانه نصیرزاده گه خود را خوزستانی می داند، چنین ضربات بزرگی به تیم استقلال اهواز می زند. نصیرزاده می داند که جدایی اتابک نمازی و مصطفی نوروزی از نظر فنی چه تأثیری روی استقلال اهواز دارد ولی با این وجود تلاش می کند تا حکم فسخ قرارداد این دو بازیکن را ز طریق اعمال نفوذ دریافت کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در بخش پایانی صحبت هایش با خوزستان اسپورت گفت: مردم خوزستان خصوصاً هواداران استقلال اهواز در جریان باشند که این باشگاه با وجود چه مشکلاتی به راهش ادامه می هد. واقعاً متأسفم که چنین اتفاقاتی در فدراسیون فوتبال رخ می دهد و یک مسئول در حال اعمال نفوذ برای جدا کردن دو بازیکن کلیدی استقلال اهواز است. البته به غیر از نصیرزاده شواهدی هم علیه همان فردی که این دو بازیکن را در اهواز هوایی کرد و آن ها را به تمرینات شهداری و مس کرمان فرستاد، جمع آوری کرده ایم که انشاءالله پس از قطعی شدن مدارک آن ها را به اطلاع هوادران استقلال خواهیم رساند.
انتقاد شدید مدیرعامل استقلال: هوشنگ نصیرزاده بازیکن جابجا می کند/کفاشیان باید پاسخگو باشد

انتقاد شدید مدیرعامل استقلال: هوشنگ نصیرزاده بازیکن جابجا می کند/کفاشیان باید پاسخگو باشد

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
امیر چراغی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
0
2
باز هم قصه ی تلخ زیر پای همدیگر را خالی کردن!!! ما خوزستانی ها همیشه جلوی پیشرفت هم را گرفته ایم! نقد من به طور کل به خودمان است که چرا باید اجازه پیشرفت را به هم ندهیم؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها