به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵

انتقاد حامد حدادی از وضعیت بسکتبال ایران

انتقاد حامد حدادی از وضعیت بسکتبال ایران

خوزستان اسپورت- کاپیتان خوزستانی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: امیدوارم همه بیایند و کمک کنند تا چرخ بسکتبال ایران بچرخد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، حامد حدادی در مورد عملکرد تیم ملی بسکتبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو اظهار داشت: بازی‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم اما باید به خاطر این خوشحال باشیم که در این چنین تورنمنتی شرکت کردیم. نه تنها برای من بلکه برای بازیکنان دیگر هم رقابت‌های مهمی بود. تجربه خوبی برای همه ما بود. یونان تیم خیلی بزرگی است و در سال‌های قبل نیز قهرمان و نایب قهرمان جهان و اروپا شده است. غیر از زمان‌هایی که توپ لو دادیم و دفاع خوبی نداشتیم، سایر دقایق بازی را خوب بودیم.

وی در مورد بازی دوم مقابل مکزیک گفت: اعتقاد خود من این است که باید بازی را می‌بردیم. مکزیک تیمی نبود که ما را شکست دهد و حقیقت این است که خودمان به خودمان باختیم. یک مقدار خودخواهی و کم تجربگی در تیم وجود داشت. این موضوع هم به همه ما بازمی‌گردد. در بازی‌های نزدیک مهم 2 دقیقه آخر مسابقه است که باید ببینیم چه کار می‌کنیم.

ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: ما کل بازی را عقب بودیم اما بچه‌ها واقعا زحمت کشیدند و تلاش کردند و توانستند بازی را برگردانند. باز هم می‌گویم دقایق آخر مهم است که همه چیز مشخص می‌شود.

حدادی در مورد اینکه او یک کوارتر بیرون می‌نشیند و بعد از تعویض هم به ظاهر ناراحت است، گفت: اینکه 10 دقیقه بیرون نشستم خودم مقصر بودم و باید پس از تعویض به نظر سرمربی احترام می‌گذاشتم. انگیزه بالایی در مسابقه داشتیم و خوب کار می‌کردم اما تعویض ابتدای بازی تمرکزم را به هم ریخت و تاثیر آن را در بازی هم دیدیم. تاکنون هم به هم ریخته هستم و تعویضی که باید به آن هم احترام می‌گذاشتم، برایم مشکل ایجاد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که ادامه کار تیم ملی چگونه خواهد شد، گفت: ادامه کار به خیلی از مسائل بستگی دارد. همیشه گفته‌ام که همه باید بیایند و کمک کنند. وقتی یک نفر را به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب می‌کنند همه باید احترام بگذاریم و حمایت کنیم. محمود مشحون چه خوب و چه بد رئیس فدراسیون است. شنیده‌ام  گروهی ساخته شده و فقط انتقاد و تخریب می‌کنند. این کارها خوب نیست و از رشته‌های دیگر یاد بگیرند.

بهترین سنتر آسیا ادامه داد: یک عده منتظرند که ببازیم که انتقادها را آغاز کنند. آن زمان که صمد و کامرانی و آفاق بودند، می‌گفتند تیم پیر است و حالا که جوان شده است، می‌گویند چرا جوان شده است و جای صمد و کامرانی خالی است. نمی‌دانیم با کدام ساز آنها برقصیم. خودشان هم نمی‌دانند واقعا چه چیزی از بسکتبال می‌خواهند. من یا اوشین یا اصلا یک فوتبالی بیاید و رئیس شود همه باید حمایت کنیم. برخی دوستان هستند که چه ببریم و چه ببازیم، انتقاد می‌کنند. این کارها زشت است و بیایید همدل و متحد شوید. همین همدل نبودن و انتقادهای بی جا به داخل زمین هم کشیده می‌شود.

حدادی تاکید کرد: چرا بین اهالی بسکتبال تفرقه و اختلاف انداخته‌‌اید؟ نمی‌گویم آقای مشحون خیلی خوب بوده و همه چیز درست است، همه ایراد دارند، اما حمایت کنید تا مشکلات کمتر شود. همه زحمت می‌کشند و بیکار ننشسته‌اند.

وی با اشاره به اینکه همین یک دل نبودن باعث شد سال گذشته به المپیک نرویم، گفت: انتخابی المپیک جایی نیست که بتوانیم برای المپیک بجنگیم. تیم‌هایی می‌آیند که خیلی سرتر از ما هستند. این مسابقات را باید برای کسب تجربه برای جوانان بگذاریم. ما اگر در طول سال، 6 بازی با تیم‌های بزرگ انجام دهیم، شرایطمان خیلی بهتر می‌شود. باید هزینه کنیم و تیم‌های خوب را به ایران بیاوریم. چبن را ببینید چه کار می‌کند و چقدر هزینه می‌کند و ما کجای کار هستیم؟!

کاپیتان خوزستانی تیم ملی بسکتبال در پایان عنوان کرد: فقط امیدوارم همه بیایند و کمک کنند تا چرخ بسکتبال ایران بچرخد.

برچسب ها: بسکتبال ، حامد حدادی
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها