به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۳۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
تعداد نظرات: ۲۹ نظر

فولاد برای آسیا بسته می‌شود یا فرار از سقوط؟!

فولاد برای آسیا بسته می‌شود یا فرار از سقوط؟!

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان در چهارمین دیدار تدارکاتی پیش‌فصل مقابل سایپا تهران شکست خورد تا کاستی‌های این تیم مشخص شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، ابتدای تابستان سال 94 بود که تیم فولاد خوزستان همه حریفان تدارکاتی کم‌نام‌ونشان را با اختلاف چند گل شکست می‌داد و دست‌اندرکاران این تیم هیچ توجهی به انتقادات مبنی بر لزوم انجام بازی‌های تدارکاتی مقابل تیم‌های لیگ برتری به‌منظور شناسایی نقاط ضعف فولاد و برطرف شدن این نقاط ضعف در دوره آماده‌سازی پیش‌فصل نداشتند.

بدین ترتیب بود که فولاد خوزستان پیش از مرتفع نمودن نقاط ضعف این تیم وارد دوره پانزدهم لیگ برتر شد و یک سال عذاب‌آور را برای هوادارانش رقم زد تا هیئت مدیره باشگاه فولاد در پایان فصل ضمن قطع همکاری با مربیان کروات، استفاده از مربیان بومی را در دستور کارش قرار دهد. مربیانی که در سال کاهش بودجه باشگاه فولاد خوزستان باید این تیم را با افزایش تعداد بازیکنان بومی برای یک فصل آبرومندانه در لیگ برتر آماده کنند.

بومی‌گرایی در دستور کار فولاد
به گزارش خوزستان اسپورت، سیاست‌گذاری باشگاه فولاد خوزستان برای فصل جدید لیگ برتر استفاده حداکثری از بازیکنان بومی خوزستان در کنار تعدادی از نیروهای توانمند غیربومی بوده است. برای اینکه متوجه شویم نعیم سعداوی تا چه میزان در چارچوب سیاست‌گذاری باشگاه حرکت کرده، باید نگاهی دقیق‌تر به فهرست بازیکنان فولاد بیندازیم.
فولاد در نیم‌فصل دوم سال گذشته از 17 بازیکن بزرگسال استفاده می‌کرد که فقط 4 بازیکن به اسامی مهرداد جماعتی، اسماعیل شریفات، عبدالله ناصری و امید خالدی از نفرات خوزستانی بودند و 13 بازیکن دیگر شامل ساسان انصاری، محمدرضا خانزاده، بهمن کامل، حسین ابراهیمی، امیرحسین فشنگچی، علیرضا سلیمی، مهدی بدرلو، مهرداد طهماسبی، اکبر ایمانی، مهرداد بایرامی، ماتیاس چاگو، لئونارد مساریچ و دورگ کوئه‎ماها از بازیکنان اهل سایر استان‌های ایران یا کشورهای خارجی بودند.
با این حساب، در حدود 76 و نیم‌درصد بازیکنان بزرگسال فصل گذشته تیم فولاد خوزستان از بازیکنان غیرخوزستانی و 23 و نیم‌درصد از بازیکنان خوزستانی تشکیل می‌شد. با توجه به عدم امکان تغییر صددرصدی ترکیب یک تیم فوتبال و نظر به قوانین سازمان لیگ که در ابتدای هرسال فقط امکان جذب 6 بازیکن سهمیه لیگ برتری را به هر تیم می‌دهد، به‌نظر می‌رسد که اگر نعیم سعداوی بتواند تعداد بازیکنان بزرگسال تیمش را دورقمی کند و خوزستانی‌های تیم فولاد را از 4 به 10 بازیکن برساند، گام بسیار بلندی را در همان سال نخست برای حرکت در چارچوب سیاست‌های باشگاه برداشته است، چرا که میزان بازیکنان بومی از 23 و نیم‌درصد به بالای 60 درصد می‌رسد و فاز اول بومی‌گرایی در تیم فولاد به خوبی انجام می‌شود.
از سوی دیگر، اگر در کنار 10 بازیکن بزرگسال تیم فولاد خوزستان، تعداد 10 بازیکن سهمیه اهل خوزستان نیز در فهرست ارائه شده این تیم به سازمان لیگ قرار بگیرد و از 28 بازیکن حاضر در لیست کامل تیم فولاد خوزستان، تعداد 20 بازیکن خوزستانی باشند، در واقع بیش از 70 درصد اسکلت‌بندی تیم فولاد را بازیکنان بومی تشکیل خواهند داد که در طی دوران 15 ساله حضور این تیم در لیگ برتر بی‌سابقه خواهد بود.

کمبود شدید بازیکن در تیم فولاد
در عین حال، با توجه به خروج قطعی 10 بازیکن بزرگسال فولاد به اسامی ساسان انصاری، محمدرضا خانزاده، بهمن کامل، حسین ابراهیمی، امید خالدی، امیرحسین فشنگچی، علیرضا سلیمی، مهدی بدرلو، لئونارد مساریچ و دورگ کوئه‎ماها از لیست بازیکنان بزرگسال این تیم و حضور قطعی تنها 2 بازیکن بزرگسال به اسامی حمید بوحمدان و عبدالله کرمی و 2 بازیکن سهمیه زیر 23 سال به اسامی میلاد پاک‌پرور و احسان مرادیان، این هشدار بارها داده شد که تیم فولاد خوزستان با کمبود شدید بازیکن باتجربه در چند منطقه حساس از میدان مواجه بوده و این نقاط ضعف باید سریعا با جذب بازیکنان موردنیاز برطرف شود.
اما مصاحبه امروز مدیرعامل باشگاه فولاد مبنی بر آمادگی و لحظه شماری همه اعضای تیم فولاد برای آغاز دوره جدید لیگ برتر مشخص کرد که هشدارهای منتقدین همانند فصل گذشته نادیده گرفته شده و فولاد در مسیری شاید خطرناک‌تر از فصل پیش قدم برمی‌دارد.
به همین دلیل است که شکست فولاد مقابل سایپا را به فال نیک می‌گیریم؛ شکستی که زنگ خطر را برای هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان به‌صدا در آورده تا از همین فردا به‌فکر جذب بازیکنان موردنیاز و تقویت تیم فولاد برای فصل جدید باشند.

نیازهای اساسی تیم فولاد خوزستان
به گزارش خوزستان اسپورت، چهار دیدار تدارکاتی کافی بود تا ضعف‌های فنی تیم فولاد برای فصل جدید را مشخص کند و ثابت شود که برخی از نقاط ضعف فصل گذشته در تیم فولاد خوزستان کماکان به‌قوت خود باقی است، چرا که بازیکنان جدیدی برای برطرف کردن آن نقاط ضعف خریداری نشده‌اند.
اولین نقطه آسیب‌پذیر تیم فولاد خوزستان درون دروازه این است که علیرغم جدایی علیرضا سلیمی هنوز جانشین مناسبی برای وی خریداری نشده است. فولاد خوزستان در فصل گذشته بیشترین گل‌ها را از ضربات شروع مجدد یا شوت‌های راه دور خورده بود، دقیقا مثل دو گل که در همین چهار دیدار تدارکاتی اخیر وارد دروازه این تیم شد. یک شوت از فاصله 30 متری در بازی دوستانه فولاد خوزستان مقابل تیم منتخب شهرستان دورود وارد دروازه مهرداد طهماسبی شد و در بازی امروز تیم‌های فولاد و سایپا نیز تیم میزبان با استفاده از یک ضربه کرنر به فولاد گل زد تا مشخص شود که فولادی‌ها در کنار مهرداد طهماسبی بااخلاق نیاز به یک دروازه‌بان شش‌دانگ دارند.
نقطه ضعف بعدی تیم فولاد خوزستان در پیشانی خط حمله این است. کادر فنی و مدیریتی تیم فولاد در نیم فصل دوم سال گذشته با خریداری همزمان دو مهاجم به نام‌های دورگ‌ کوئه‌ماها و مهرداد بایرامی وعده رفع مشکل گلزنی تیم فولاد را به هواداران دادند اما این دو مهاجم در 22 مسابقه (13 بازی کوئه‌ماها و 9 بازی مهرداد بایرامی) موفغق به گلزنی نشدند تا نیاز تیم سرخ‌پوش اهواز به مهاجم هدف بیش از پیش شود.
اما دیگر نیاز فولادی‌ها، یک هافبک تهاجمی یا در سیستم‌های جدیدتر، یک مهاجم سایه است که بتواند پشت مهاجم هدف قرار بگیرد و با خلق موقعیت یا حمایت از مهاجم اصلی به نفر اول خط حمله تیمش در راه فتح دروازه حریفان کمک کند.
این سه نیاز اساسی تیم فولاد خوزستان صرف‌نظر از نیاز به یک مهاجم کناری یا به‌اصطلاح وینگر در کنار سایر وینگرهای فعلی این تیم است که کادر فنی بتواند در مسابقات فرسایشی لیگ به‌صورت متناوب از این نفرات استفاده کند.

تصمیمات حیاتی هیئت مدیره فولاد
اما اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه فولاد که همگی از مسئولان شرکت فولاد خوزستان با تخصص‌ در زمینه‌های مختلف هستند، در مدت زمان اندک سپری شده از آغاز به‌کار هیئت مدیره جدید این باشگاه، اعلام کرده‌اند که آماده‌ی همکاری برای اوج‌گیری دوباره تیم محبوب سواحل کارون هستند.
در همین راستا، به‌نظر می‌رسد که یک آزمون سخت و سرنوشت‌ساز مقابل ترکیب جدید هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان قرار گرفته است، آزمونی که می‌تواند تیم فولاد را در ردیف تیم‌های مدعی کسب سهمیه آسیایی قرار دهد یا این تیم را به یک تیم بی‌آزار و کاندیدای سقوط تبدیل کند.
در حال حاضر تقریبا همه هواداران تیم فولاد خوزستان به یقین رسیده‌اند که این تیم برای حضوری آبرومندانه در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران نیاز به جذب حداقل 3 یا 4 بازیکن کارآمد برای پست‌های کلیدی دارد که با توجه به اینکه هیچ بازیکن خوب ایرانی در بازار باقی نمانده است، طبیعتا گرایش به سمت بازیکنان خارجی خواهد بود.
جذب 3 یا 4 بازیکن کارآمد و تقویت تیم فولاد خوزستان، در عین حال که باعث افزایش نسبی هزینه‌های این تیم می‌شود، این مزیت را خواهد داشت که از هدر رفتن بودجه حداقل 10 میلیاردی فولادی‌ها در فصل جدید جلوگیری کند و ضمن قرار دادن این تیم در ردیف تیم‌های مدعی کسب سهمیه آسیایی، باعث بازگشت شور و نشاط به جامعه فوتبال‌دوست خوزستانی شود.
در واقع، پنج عضو هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان، همچنین مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به‌عنوان نفر اول اجرایی این شرکت عظیم صنعتی، می‌توانند با اتخاذ یک تصمیم حیاتی در تعیین سرنوشت تیم فولاد نقش اساسی داشته باشند.

وظایف مهم سعداوی مقابل باشگاه فولاد
به گزارش خوزستان اسپورت، صدالبته در صورتی که هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان به خواسته عمومی مردم خوزستان توجه کرده و چند بازیکن طراز اول را به تیم فولاد اضافه کنند، نعیم سعداوی سرمربی تیم فولاد نیز باید این قول را به هیئت مدیره باشگاه بدهد که هیچ تغییری در میزان بازیکنان خوزستانی حاضر در لیست تیم فولاد ایجاد نشود.
بدین ترتیب که حداقل 10 بازیکن خوزستانی در لیست بازیکنان بزرگسال و 10 بازیکن خوزستانی در لیست بازیکنان سهمیه تیم فولاد قرار بگیرند تا با حضور 20 بازیکن خوزستانی بیش از 70 درصد لیست کامل تیم فولاد از نفرات بومی تشکیل شود و سیاست‌گذاری باشگاه فولاد خوزستان دچار خلل و تغییر نشود.
وظیفه مهم دیگر سعداوی اینست که با توجه به عدم ثبت رسمی قراردادهای بازیکنان فولاد خوزستان، اگر از عملکرد برخی از بازیکنان در تمرینات پیش‌فصل رضایت نداشته، این بازیکنان را برای فسخ قرارداد در اختیار باشگاه فولاد قرار دهد. درست نظیر همان کاری که رسول خطیبی در تیم ماشین‌سازی انجام داد و چند بازیکن دارای قرارداد داخلی را چند روز پس از حضور در تمرینات از لیست تیمش خط زد.
فولاد خوزستان اگر قرار است هزینه کند، باید برای بازیکنانی هزینه کند که توانایی کمک به این تیم در جریان مسابقات را داشته باشند، خصوصا اگر بازیکن غیربومی در لیست فولاد قرار می‌گیرد، باید از بازیکنان خوزستانی موجود در آن پست بهتر باشد.

هواداران فولاد در انتظار اخبار مهم باشگاه
به گزارش خوزستان اسپورت، هواداران تیم فولاد خوزستان که طی روزهای گذشته بارها در رابطه با نیاز تیم فولاد به جذب بازیکنان جدید هشدارهای لازم را داده بودند، طی روزهای آتی نیز چشم و گوش به رسانه‌های نوشتاری و صوتی و تصویری خواهند داشت تا اخبار مهمی از تصمیم‌های سرنوشت ساز هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان دریافت کنند.
اخباری که از همین ابتدا مسیر حرکت تیم فولاد خوزستان در لیگ شانزدهم را به اطلاع هواداران این تیم می‌رساند و مشخص می‌کند که فولاد در ردیف تیم‌های مدعی فصل جدید خواهد بود یا فقط برای ماندن در لیگ با حریفان مبارزه خواهد کرد.

برچسب ها: فولاد خوزستان
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۹
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
1
11
احسنت گزارش بسیار عالی و حرف دل هواداران را گفتید. از هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه فولاد خواهش داریم به خواسته هواداران توجه کنند بخدا این تیم نصف وقت و زندگی مارو گرفته چرا نباید مثل اصفهان و تبریز و تهران برای تیم فوتبالمون هزینه کنیم؟ بخدا اگر فولاد قوی باشه و مردم خوشحال باشند دعای خیر نصیب همه مسئولای باشگاه و خونوادهاشون میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
11
مثل روز روشنه که تیم مشکل دروازبان پلی میکر و مهاجم داره و اعضای هیئت مدیره بهتره با سرنوشت فولاد بازی نکنن چون اینکار عواقب بسیار بدتری از کمتر هزینه کردن داره و مشکلات فصل قبل با شدت بیشتر را بوجود میارن که به صلاح باشگاه و استان عزیزمان نیست و بهتره بهانه به دست افراد سودجو و خودسر ندهیم و با حل و فصل کردن نواقص باردیگر شور ونشاط را به استان هدیه کنیم
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
12
متاسفانه بازیکن خوبی نمونده باید قید بازیکن ایرانی بزنن فقط برزیلی
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
9
امسال کار برای موندن تولیگ سخته چه برسه به قهرمانی یا سهمیه جدا از سرخابیا که اسکلتشونو حفط کردن وچندتا بازیکن خوب به تیمشون اصافه کردن تراکتور گسترش و سپاهان درحد قهرمانی یارگیری کردن همشونم تیمای خوبین سایپا ذوب هم تیمای خطرناکین وقوی تیمای تازه صعود کرده به لیگ هم مس ماشین سازی پیکان وصنعت خوب تیم بستن پس می شه متوجه شد که امسال چقدر کار سخته نه برای گرفتن سهمیه بلکه برای موندن توی لیگ مدیریت متوجه باشه عواقب کارو
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
6
اگر تیم تقویت نشود حسرتش برای استان باقی است متاسفانه ما همیشه باید زجر بکشیم این تقدیر ماست
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
7
گفتن اینکه فولاد در چه نقاطی بازیکن لازم داره تکرار مکررات هستش فکر نکنم کسی باشه که ندونه کمبودهای فولاد چی هست ولی باید ببینیم باشگاه تمایل داره این کمبودها رو برطرف کنه یا نه!
فولاد خورشید جنوب
|
Netherlands
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
6
چرا اقایان متوجه نیستن فوتبال قواعد خودش رو داره
برای موفقیت باید هزینه کرد
با شعار دادن صرف و حرف از جوانگرایی و بومی گرایی زدن به هیچ جا نمی رسیم
در قضیه پرورش بازیکن هم که شدیم کارگر بی جیره و مواجب تیمهای تهرانی و اصفهانی
تا کی فولاد برای دیگران سازندگی کنه و خودش از کمبود بازیکن با کیفیت رنج ببره
تیمهایی که یک صدم اعتبار و هوادار فولاد رو ندارن ده برابر فولاد هزینه کردن اون وقت اقایان مسئول فولاد فقط عکس می گیرن و قول همکاری میدن
تهران و اصفهان که هیچ تبریز هم از ما جلو زدن
سیاستهای فولاد ناقص و ناکارامد هستن و باید تغییر کنن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
1
5
احسنت بر شما. خود گزارش بخاطر جامع و کامل بودن گویای تمام مشکلات و البته نیازهای تیم محبوب دیار کارون هست و بنظر نیازی به تکرار کردن توسط من هوادار نیست. فقط میماند گوش هیئت مدیره که باید عاقلانه و دلسوزانه و صد البته واقع گرایانه به مشکلات نگاه کنند و امیدواریم هیئت مدیره محترم دست کادر فنی و جوان فولاد را خالی نگذارد تا اینکه شاهد تیمی در شان نام خوزستان و فولاد بزرگ باشیم. امیدوارم هیئت مدیره با اتخاذ تصمیمات درست گام بلندی در به ثمر نشستن اهداف تیم بومی و جوان فولاد بردارد.به امید فولادی پولادین
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
6
من تعجب میکنم از همشهریای خودم.واقعا از یه ادمی مثل اژدری انتظار دارید تیمو قهرمان کنه یا سهمیه بگیره؟این فصل هم اگه سقوط نکنه چون هنوز یه ۴ بازیکن از زمان مدیر عامل قبلی مونده تو تیم که اونم فصل بعد همه میرن به کمک اژدری تیم میره دست یک.مدیر عاملی که بازیکن هشت گلشو راحت رضایتنامه میده میره مطمئن باشید اومده تیمو نابود کنه.فصل بعد چاگو نیست جماعتی نیست شریفات نیست ببینم کی میاد تو این تیم بازی کنه
جمال پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
3
4
وقتی که نعیم بازیکن نمیخواد ونمیگیره به هیآت مدیره فولاد چه ربطی داره اینهمه بازیکن در این پستهایی که شما میگید بین تیمها رد وبدل شدن ولی آقای سعداوی مرغش یه پا داره ونخواستشون . چرا حرف زوز میزنید مگه مدیران مسئول انتخاب بازیکن هستن کاری که شما دارید میکنید و بهانه های بی ارزشتون دو زار نمی ارزن تموم کنید این اراجیف رو آقایون دلال وباند باز
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
شما مثل اینکه رو خوانیت ضعیفه.
مطلب رو دوباره بخون کجاش نوشته هییت مدیره مقصره؟! به زبون ساده نوشته اگر هییت مدیره یک مقدار هزینه اضافه کنه برای جذب بازیکن جدید جای دوری نمیره و موفقیت فولاد باعث خوشحالی مردم میشه.
حالا اون بازیکمنی که سعداوی نگرفته و شما بخاطرش عصبانی هستی کدوم بازیکنه؟
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
1
4
جهت اطلاع خوزستان اسپرت یک دلال تهرانی که قبلا دور و بر تیم استقلال خوزستان بود در اردوی فولاد هر روز در هتل پردیس حضور داشت و در حال معامله با دوستان برای اوردن چند بازیکن به فولاد است!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
2
3
اقای جمالپور عزیز شما چرا حرف حقونمیزنید .همه کارا دست این اژدری هست وقتی این آقا داره خسیس بازی درمیاره و میخوادتیمو هلاک کنه .سعداوی هربازیکنی هم که بخاد جذب نمیشه
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
3
شب بخیر دوستان شب آخر ماه رمضان خیلی خودتونه ناراحت نکنید من به این نتیجه رسیدمه که اقای اژدری هر چی ما بگیم دقیقا برعکس انجام میده واسه همین بهتره همه با هم درواست بدیم که هیچ بازیکنی نیارن تا سر لج ما بره چندتا بازیکن بیاره.
و در جواب اقای جمالپور عزیز من نمیدونم شما از گروه اقای اژدری هستی یا چه منافعی داری واسه دفاع از این مدیریت که اینقد ناراحتی ولی اینه بدون که هیچ مربیی نمیاد بگه من بازیکن نمیخوام و برا من بازیکن نگیرین چون اگه تیمش ببازه دودش تو چش خودش میره .
پیشاپیش عید همه مبارک انشالا فولادم مشکلاتش حل بشه بحق همین عید فرخنده
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
1
3
اینا میخوان تیمو نابود کنن دیگه تیمداری نکنن و شک نکنین تیم سقوط میکنه ، خدا ازتون نگذره که با احساسات مردم خوزستان دارین بازی میکنید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
3
سلام خوزستان اسپورت بااینکه باخت تلخه اما واقعن به موقع بود
((( خوزستان اسپورت عزیز حالا که تیم در اهوازه لطفن به ترتیب مصاحبه با سعداوی بده از برنامه هاش مطلع بشیم ))))
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
3
4
بله اژدری و هیات مدیره مقصرن
و بزرگترین اشکال کارشون انتخاب سرمربی است هم تو انتخاب اسکوچیچ اشتباه کردن هم تو انتخاب نعیم
امیدوارم تیم رو بتونه بالای جدول نگه داره ولی دوست داشتن یه مربی دلیل بر اینکه اون رو سرمربی کنن نیست
این مشابه اشتباه استقلال اهواز تو سال قبل هه در مورد اعتماد به بختیاری زاده با توجه به همه محبوبیت آقای بختیاری زاده
اونایی که از سعداوی انتظار سهمیه دارن خودشون هم میدونن نعیم فقط برا نگه داشتن تیم تو نیمه بالای جدول خوبه
تیمی که میخاد برا سهمیه بجنگه نیاز به تغییرات اساسی از درون هیات مدیره تا سرمربی و بازیکن داره
ولی در عوض تیم استقلال خوزستان سرمربی یی انتخاب کرده که دیسیپلین یه مربی موفق رو داره
با آرزوی موفقیت برای تیم محبوبم نفت آبادان
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
3
کلا چون اغلب آقای سعداوی رو به عنوان مربی قبول دارند تا حدودی در قبال نتایج ضعیف فولاد صبر می کنند اما مسوولیت تمام نتایج به عهده کادر فنی و باشگاه است پس بهتر این است که از الان همه چیز رو با هواداران در میان بگذارند و قضیه فصل قبل پیش نیاد که همه دیگه از آن مطلع هستند . این تیم از لحاظ مهاجم و دروازه بان دوچار ضعف می باشد . حداقل دو مهاجم خوب لازم دارند .
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
4
تو روخدا زودتر مهاجم شش دانگ و یه دروازبان خوب بخرید دوباره مشکلات سال قبل رو نداشته باشیمممم

((لطفا یه مصاحبه هم با آقا نعیم داشته باشید ))
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
2
نظر من با دوستان عزیز در این خصوص متفوته
به نظر من علت باخت فولاد از سایپا استفاده نکردن از جوانها بود
ولی با جذب سه بازیکن خارجی ترجیها برزیلی عراقی آفریقایی به ترتیب جهت پستهای دروازه بانی هاتفبک بازیساز و فوروارد هدف که نیاز شدید اجساس میشه موافقم به شرط اینکه به جوانهای تیم فرصت بازی هر روز بیشتر از دیروز در کنار با تجربه ها داده بشه
حرف آخر اینکه خود سعداوی هم گقته فولاد حداقل سه بازیکن جدید جذب خواهد کرد و امسال مطمئن باشید فولادی قوی و تکنیکی وانشاالله قهرمان خواهیم داشت
فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
3
دوستمون علی اقا پیشنهاد خوبی دادن لطفا یه مصاحبه با اقای سعداوی انجام بدید
ما از اقای سعداوی حمایت می کنیم ولی انتظار داریم ایشون با هواداران صادق باشن و اگر مشکلی هست بازگو کنن تا ما بدونیم مشکلات از کجا نشات گرفته و به فکر چاره باشیم
محمدمراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
3
مربی باید روی خواسته های خودش پافشاری کنه اگر 60 درصد یا بیشتر خواسته هاش برآورد نشد بی خیال مربی گری توی اون تیم بشود
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
1
2
اژدری میخاد نعیم سعداوی رو قربانی کنه. براش بازیکن نمیگیره تا تیم چند تا باخت بیاره و بعدش بره سیدکوروش موسوی رو بیاره سرمربی
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
3
خوزستان اسپورت عزیز لطفا خواسته هواداران فولاد رو انجام بدید و یک مصاحبه با سعداوی انجام بدید و رک ازش سوال کنید دلیل یار نگرفتن چیه چون سایت باشگاه که حرفهای اون رو کامل پوشش نمیده و فقط چیزهایی که بنفع اژدریه رو تحویل ما میده. منتظرتون هستیم
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
3
اکادمی فولاد با اون همه امکانات و هزینه چکار میکنه؟؟؟؟در ثانی لیگ یک هم بازیکن های خوبی باشه بشرط اینکه چشم بصیرت اونها رو ببینه و پای دلال وسط کشیده نشه.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
1
رحمت خدا بر شما که گزارش بدین زیبایی تهیه کردید.هییت مدیره واقعا در آزمون سخت قرار گرفته است .هواداران همه چشم به هییت مدیره دارند و از الان همه شاهد هستند همه هشدار دادند که این تیم فعلی بشدت مشکل دارد و بسیار شرایط خطرناکی دارد.
فولادی
|
Spain
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
1
وا ویلا باز شروع شد اما واگرها ..وچند روز دیگه تکرار دروغ های فصل قبل از زبان مدیر عامل اینقدر وعده پوچ میدن تا نیم فصل برسه و با جذب بازیکنای مثل فصل قبل اعصاب همه را خرد میکنن.اقای سعداوی مواظب باشید طناب اژدری پوسیده شده و خدای ناکرده به سرنوشت اسکو دچار نشید.وشما اقای اژدری اگر قدرت بستن یک تیم خوب را ندارید تشریف ببرید بیرون تا کار به ناراحتی وتوهین کشیده نشه...اقا نعیم خطر .خطر.خطر مواظب باشید
nationalist
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
0
0
فرار از سقوط
علی غزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
0
0
دسيسه اي براي تيفوسي هاي فولاد

هواداران فولاد و بخصوص تيفوسي ها هميشه با هماهنگي هاي خاص و تشويق هاي بي امان با ليدر سعيد باوي در روبروی جایگاه خود نمايي ميكنند شادي ها و هله هله هاي زيباي انان خاطرات ورزشگاه غدير را زيباتر ميكند

اما براي بنده جاي تعجب فراواني دارد برخي دوستان كه خود را ليدر تيم مينامند با تغيير جايگاه هاي قبلي و شعارهای تفرقه انگیز در صدد حاشيه سازي براي تيم فولاد هستند. اين سئوال ذهن هواداران تيفوسي فولاد را به خود مشغول كرده است كه برخي دوستان ليدر تيم فولاد هستند يا قداره كش مديريت باشگاه ؟؟؟ چگونه است كه بعد از بازي سوم در ليگ الفاظ ركيك و دور از شان انسانيت را براي بازیکنان جوان فولاد بكار ميبرند اما در مقابل هر اعتراض به حق هواداران نسبت به عدم جذب بازیکن از سوی مدیریت باشگاه قداره ميكشند و از مديريت ضد فولادي و اقاي اژدري حمايت ميكنند ؟؟
مگر همين اقايان نبودند كه بدترين توهين ها را نثار مَجِيدٌ جلالي كردند ؟؟ جلالي كه نسل طلايي دوم فولادي ها را ساخت مگر همين اقايان نبودند كه سر حاج حسين فركي را شكستند ؟؟؟

امروز جلسات خود را خصوصي و در باشگاه برگزار ميكنند تا برنامه هاي خود را پياده كنند !!!

كدام هوادار فولاد نميداند و يا نميفهمد كه تيمش با ٩ بازيكن دفاعي وارد زمين ميشود و دست سعداوي بسته است؟؟؟ كدام هوادار نميداند كه كمبود بازيكن در پست پلي ميكر و مهاجم نوك بشدت احساس ميشود ؟؟؟ مديريت با چه رويكردي قبل از تكميل تيم تنها به بستن قراداد با چهار هافبك دفاعي اقدام ميكند ؟؟ علت عدم همكاري مديريت با سعداوي چيست ؟؟ ايا مديريت ضعيف و نابود كننده اژدري زاده كمر فوتبال خوزستان را نشكسته است ؟؟

كساني كه در ازاي دريافت پول براي بعضی افراد قداره كشي ميكنند و اجازه حمايت تیم فولاد را نميدهند و به شدت با مخالفان اژدري زاده برخورد ميكنند همان افرادي هستند كه جلالي را از خوزستان فراري دادند و سر حاج حسين را شكستند و دم از تعصب ميزنند!!

خوزستاني متعصب شرف و عزت خود را نميفروشد تا برده دست مدیران مقت باشگاه فولاد گردد كساني كه با ضعف خود كمر فولاد را شكستند!!

تيم قهرمان در هفت رده سني را تحويل گرفتند ولي در دو دوره مديريتشان فولاد جزو مدعيان سقوط قرار گرفت مديريتي كه ميلياردها تومان هزينه اسكوچيچ كردند اما از جذب دو بازيكن مؤثر خود داري ميكنند تا به تخريب تيم فولاد ادامه دهند.

اقايان اژدري زاده و قداره كشان بدانند تيفوسي ها با تمام وجود از سعداوي و تيم فولاد حمايت خواهند كرد و اجازه نخواهند داد كه فولاد به سرنوشت شاهين /استقلال اهواز /و جنوب/ دچار گردد و در مقابل دشمنان فوتبال خوزستان خواهند ايستاد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها