به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۳۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

اخلاقی: بعد از المپیک ریو از کشتی می‎روم

اخلاقی: بعد از المپیک ریو از کشتی می‎روم

خوزستان اسپورت- فرنگی‌کار خوزستانی وزن 85 کیلوگرم کشورمان گفت: برای من اینکه بخواهم راهی المپیک شوم یا نه متفاوت است.

به گزارش خوزستان اسپورت، حبیب‌الله اخلاقی در گفت‌و‌گو با تسنیم، در خصوص آخرین شرایط تمرینی فرنگی‌کاران در آستانه اردوی جدید اظهار داشت: آخرین فشارها را در اردوی قبل پشت سر گذاشتیم و اردوی بسیار پر فشاری بود.

وی افزود: از اردوی بعد حجم فشارها به مراتب کم‌تر می‌شود و برنامه جدیدی در دستور کار قرار خواهد گرفت. این اردو کادر فنی برنامه خاصی در دستور کار داشت و کشتی‌گیران نیز به بهترین نحو تمرینات را انجام دادند.

فرنگی‌کار وزن 85 کیلوگرم کشورمان خاطرنشان کرد: تمریناتم به شخصه خوب است و فشارها را خوب پشت سر گذاشتم و امیدوارم برای من و کشتی‌گیر دیگری مشکلی پیش نیاید تا با موفقیت راهی المپیک شویم و بتوانیم برای تیم کشتی فرنگی و ایران افتخار آفرین باشیم.

اخلاقی در پاسخ به این سؤال که آیا تا مسابقات المپیک دیگر برنامه‌ای در دستور کار ندارند، گفت: تا المپیک در اردو هستیم و دیگر راهی اعزامی نخواهیم شد، البته در صورتی‌که کادرفنی صلاح بداند هر اتفاقی رخ می‌دهد.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا برای او تفاوتی دارد که راهی المپیک شود یا خیر، عنوان کرد: هنوز اعلام نکرده‌اند که چه کسی دوبنده این وزن را بر تن می‌کند اما قطعا برای من فرق دارد ولی امیدوارم هرکسی به المپیک می‌رود، بهترین نتیجه را بگیرد.

دارنده 2 مدال برنز جهان ادامه داد: بعد از المپیک ریو 2016 از کشتی می‌روم اما هنوز به مربیگری فکر نکرده‌ام و بعید است که بخواهم مربیگری کنم.

برچسب ها: کشتی فرنگی ، کشتی
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها