به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷

آغاز جام حذفی از نیمه دوم شهریور ماه

آغاز جام حذفی از نیمه دوم شهریور ماه

خوزستان اسپورت- مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر ضمن اعلام تقویم ۳۰ هفته‌ای مسابقات لیگ برتر گفت که مسابقات جام حذفی در نیمه دوم شهریور ۹۵ آغاز می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به سایت سازمان لیگ گفت: ضمن قدردانی از باشگاه‌هایی که پیشنهادات و نظرات خود را برای تدوین تقویم مسابقات  فصل 96-95 اعلام کردند، سازمان لیگ در بهمن‌ماه سال گذشته دو تقویم را تدوین و به صورت پیشنهادی برای باشگاه‌ها ارسال کرد. در تقویم‌های پیشنهادی باتوجه به لغو  اردوی تیم ملی در تیرماه و با در نظر گرفتن آخرین تغییرات اردوهای تیم ملی که توسط سازمان تیم‌های ملی اعلام شد، در این تقویم لحاظ کردیم.

وی افزود: شروع مسابقات جام حذفی در نیمه دوم شهریور 95 است و امسال برای کمک و همکاری با تیم‌های  لیگ برتری و همچنین برای جلوگیری از تعطیلی مسابقات در اردوهای تیم ملی، تیم‌های لیگ برتری به جای مرحله یک شانزدهم از مرحله یک سی‌ودوم که در 8 مهر 95 آغاز خواهد شد، وارد رقابت‌های جام حذفی کشور می‌شوند.

سازمان لیگ فوتبال ایران، مانند سال‌های گذشته تقویم 30 هفته‌ای مسابقات لیگ برتر و رقابت‌های جام حذفی را به شرح زیر اعلام کرد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها