به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۳۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

سه جای خالی برای سه بازیکن فولادی

سه جای خالی برای سه بازیکن فولادی

خوزستان اسپورت- کادر فنی تیم فوتبال فولاد خوزستان 3 جای خالی را در فهرست 18 نفره بازیکنان بزرگسال تیمش برای 3 بازیکن در نظر گرفته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، کادر فنی فولاد خوزستان که در حال تکمیل لیست این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر است، تصمیم گرفته 3 جای خالی در فهرست 18 نفره بازیکنان بزرگسال فولاد برای ایوب والی، سروش سعیدی و سروش رفیعی در نظر بگیرد.

ایوب والی مدافع میانی بااخلاق فولاد که ماه‌های پایانی دوره محرومیت را سپری می‌کند، در آستانه بخشش قرار گرفته است و به احتمال زیاد تا پایان تیرماه بخشش این بازیکن به‌صورت رسمی ابلاغ خواهد شد تا نام وی به لیست فولاد اضافه شود.

سروش سعیدی مدافع جوان فولادی‌ها نیز که برای سپری کردن دوره خدمت سربازی از فولاد جدا شده بود، طبق قراردادی که با فولاد داشته و با مجوز کتبی از باشگاه فجرسپاسی به تمرینات فولاد برگشته است تا پس از انجام مراحل ترخیص از خدمت سربازی به لیست تیم فولاد اضافه شود.

اما به غیر از ایوب والی و سروش سعیدی که قرار است اسامی آن‌ها تا قبل از شروع لیگ برتر به لیست فولاد اضافه شود، کادر فنی فولاد در نظر دارد که یک ردیف از لیست 18 نفره بازیکنان بزرگسال فولاد خوزستان را تا نیم‌فصل خالی بگذارد. این جای خالی به سروش رفیعی اختصاص خواهد داشت، چرا که باشگاه فولاد برخلاف گمانه‌زنی‌های اخیر معتقد است رفیعی با این باشگاه قرارداد دارد و پس از طی کردن دوره سربازی باید به فولاد برگردد.

مربیان فولاد خوزستان نیز برای اینکه جای هیچ‌گونه بهانه‌ای باقی نگذارند، تصمیم گرفته‌اند یک ردیف از لیست 18 نفره بازیکنان بزرگسال فولاد خوزستان را تا نیم‌فصل خالی بگذارند تا در نیم‌فصل به بهانه‌ی عدم وجود جای خالی در لیست فولاد، جلوی بازگشت رفیعی به فولاد گرفته نشود.

بدین ترتیب باشگاه فولاد خوزستان طی روزهای آتی سایر بازیکنان موردنیاز مربیان را جذب خواهد کرد و پس از آن اسامی ایوب والی و سروش سعیدی را با دریافت مجوزهای لازم به لیست اضافه می‌کند و البته تا نیم‌فصل هم منتظر بازگشت سروش رفیعی می‌ماند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
0
7
برای دروازه بان چکار کردن؟چرا اکادمی فولاد نتونسته یه دورازبان خوب تربیت کنه؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
0
6
انشالا چن بازیکن خوب دیگه بگیرن خیلی امیدوارم به این تیم دفاعهامون کاملن باید بریم بخش حمله رو تقویت کنیم
رضا فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
3
1
من موندم تو این بیست سال یه دروازبان خوب نباید تو این آکادمی فولاد پرورش میدادن جایه تعجبه شاید میخوان جا برای امثال سلیمی و طهماسبی باز باشه!
رضا فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
0
4
اقایان و دوستان عزیز. خداییش مغرضانه صحبت نکنید. بارسلونا کدوم دروازبان تاپ رو ساخته. بقیه تیمها کدوما رو.شاید نقطه ضعف ماهم همینه. خوب دروازبان و نوک حمله خوب رو بجای هدر دادن پول، برن خارجی خوب بیارن.
مثال واضحش اینه یکسال برای سلیمی و ارشاد یوسفی 450+600 میلیون هزینه شد. در حالی ک یک دروازبان خوب خارجی و یک دروازبان از جوانان خوزستانی میتونستن ترکیب کنند. همچنین مهاجمان ایرانی. میتونن پول دو مهاجم رو یک مهاجم خوب خارجی با ترکیبی از جوانان خوزستانی پر کنند. بد میگم لایک نکنید.
بچاپ خوز اسپرت حرفم حقه.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
0
0
پس مهاجم خارجی هیچ !!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها