به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

تمجید مشاور وزیر از وضعیت ورزش خوزستان

تمجید مشاور وزیر از وضعیت ورزش خوزستان

خوزستان اسپورت- مشاور عالی وزیر و رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزش خوزستان در سال های اخیر در تمام بخش‎های مورد نظر وزارت ورزش و جوانان عملکرد خوبی داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، حجت‌الله دارابی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش خوزستان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: باید بگویم سطح استان خوزستان بالاتر از این‌ها است و به قول عزیزی، ایران را بدون نفت آن و خوزستان را بدون ورزش آن نمی‎شناسند و خوزستان با ورزش عجین شده است.

وی بیان کرد: ورزش خوزستان در سال‎های اخیر در تمام بخش‎های مورد نظر وزارت ورزش و جوانان عملکرد خوبی داشته است و حضور ورزشکاران این استان در تیم های ملی و درخشش آن‎ها، نشان از ظرفیت بالای این استان در قهرمان پروری دارد. این استان همواره می‎تواند در جایگاه بالایی قرار گیرد.

مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به قهرمانی تیم فوتبال استقلال خوزستان در لیگ برتر کشور، گفت: این تیم موفق شد در عین محجوبیت و مظلومیت، در راس لیگ برتر قرار گیرد. همه از وضعیت فوتبال خوزستان مطلع هستیم و این افتخار ورزش ما و مربیان خوزستان است که چنین نسلی تربیت شده است.

وی گفت: به هر حال به خود می‎بالیم که این عزیزان با این امکانات کم و در این فضا درخشیدند و جا دارد از مدیریت ارشد ورزش استان که زحمت کشید و خوزستان را چنین پرافتخار مطرح کرد نیز قدردانی کنم. همچنین جا دارد از تمام پیشکسوتان ورزش خوزستان هم تشکر کنم.

دارابی عنوان کرد: خوزستان در فوتبال صاحب سبک است و در عرصه جنگ و دفاع مقدس نیز شاهد غیرت خوزستانی‎ها بوده‎ایم و خوزستانی‎ها هر کجا که نیاز بوده است، سرافراز نشان داده‎اند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ماجد غرباوی
|
United States of America
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
0
اگه امکان داره امسال هم مثل سال قبل تعداد بازیکنان خوزستانی حاضر در لیگ برتر بهمراه اسامی آنها را بنویسید.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها