به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۳۱۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۱۵ نظر

بازی مقابل الهلال سروش را از فولاد می‌گیرد؟

بازی مقابل الهلال سروش را از فولاد می‌گیرد؟

خوزستان اسپورت- حضور 12 دقیقه‌ای سروش رفیعی در بازی فولاد خوزستان و الهلال سعودی تبدیل به مانع بزرگی برای بازگشت این بازیکن به تیم فولاد شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، در روزی که انتشار خبر توافق آرش افشین با استقلال تهران باعث شد احتمال حضور این بازیکن در فولاد خوزستان به صفر برسد و ساعاتی قبل از آن‌که خبر تمدید قرارداد مهرداد پولادی سرباز غایب فوتبال ایران با تیم الشحانیه قطر توسط خبرگزاری‌ها اعلام شود، خبری مبنی بر عدم بازگشت سروش رفیعی به فولاد خوزستان روی خروجی سرویس ورزشی یک خبرگزاری قرار گرفت که نگرانی هواداران فولاد را به‌دنبال داشت.

خبر حکایت از آن داشت که چون قرارداد منعقد شده قبلی بین سروش رفیعی و باشگاه فولاد خوزستان یک قرارداد داخلی بوده و در هیئت فوتبال استان به ثبت نرسیده، این قرارداد منقضی شده و رفیعی در نیم‌فصل می‌تواند با خاتمه دوره سربازی به هر تیمی که تمایل داشت، ملحق شود.

این در حالیست که پیش کشیدن بحث آن قرارداد داخلی که چندی قبل برای اولین بار توسط مسئولان تیم فولاد مطرح شد، از اساس اشتباه بوده و مبنای بازگشت رفیعی به فولاد خوزستان، نه آن قرارداد داخلی، بلکه قرارداد رسمی منعقد شده بین طرفین است که تا خردادماه 94 دارای اعتبار بوده اما از اول آذرماه 93 باتوجه به مشکل سربازی سروش رفیعی به حالت تعلیق در آمده بود.

بازی مقابل الهلال سروش را از فولاد می‌گیرد؟

سروش رفیعی که تا خردادماه 94 با فولاد قرارداد داشت، روز اول آذر 93 برای آخرین بار با پیراهن فولاد خوزستان در لیگ برتر ایران بازی کرد، در مسابقه پایانی دور رفت لیگ چهاردهم که فولاد در یک بازی خانگی با یک گل مغلوب تیم صبای قم شد.

هافبک ملی‌پوش و بااخلاق فولاد بعد از آن مسابقه به‌دلیل مشکل کارت‌های معافیت سربازی به‌همراه تعداد زیادی از بازیکنان شاغل در فوتبال ایران از حضور در دور برگشت مسابقات محروم شد و نتوانست در 15 بازی دور برگشت لیگ چهاردهم برای فولاد به میدان برود تا بدین‌ترتیب نیم‌فصل از قرارداد رفیعی با فولاد باقی بماند.

بازی مقابل الهلال سروش را از فولاد می‌گیرد؟

در عین حال، اواخر اسفندماه 93 و در حالی که فولاد خوزستان برای دیدار با الهلال سعودی در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شد، تصویر نامه‌ای با امضای سردار حمید صدرالسادات رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در سایت‌های خبری منتشر شد که به‌موجب آن چهار بازیکن تیم فولاد خوزستان به‌نام‌های احمد عبدالله‌زاده، سروش رفیعی، سروش سعیدی و شهاب کرمی اجازه یافته بودند باتوجه به اهمیت دیدار فولاد و الهلال برای نماینده فوتبال ایران به میدان بروند.

بازی مقابل الهلال سروش را از فولاد می‌گیرد؟

دیدار فولاد و الهلال روز سه‌شنبه 26 اسفند 93 به انجام رسید و تنها بازیکن سرباز فولادی‌ها که در آن مسابقه توسط دراگان اسکوچیچ به میدان فرستاده شد، سروش رفیعی بود. سروش بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه 78 توسط سرمربی فولاد فرا خوانده شد تا ‌جایگزین محسن مسلمان در میانه میدان گردد و 12 دقیقه پایانی مسابقه را برای تیم فولاد خوزستان بازی کند.

بازی مقابل الهلال سروش را از فولاد می‌گیرد؟

فولاد در آن بازی با نتیجه مساوی بدون گل برابر الهلال متوقف شد و سروش رفیعی که برای آخرین بار با پیراهن فولاد به میدان رفته بود، در خاتمه مسابقه همراه با دیگر فولادمردان با دست زدن برای تماشاگران حاضر در استادیوم غدیر از میدان خارج شد و پس از این مسابقه مثل دیگر بازیکنان سرباز فولاد خوزستان اجازه بازی مجدد برای این تیم را پیدا نکرد.

بازی مقابل الهلال سروش را از فولاد می‌گیرد؟

با گذشت یک سال و اندی از دیدار فولاد و الهلال و در روزهایی که دوتیم سرخابی تهران برای جذب سروش رفیعی ابراز تمایل می‌کنند، ناگهان خبر می‎رسد که ستاره سرباز تیم تراکتورسازی در نیم‌فصل لیگ شانزدهم و پس از خاتمه دوره سربازی، هیچ الزامی برای بازگشت به تیم فولاد نخواهد داشت و می‌تواند تیم بعدی‌اش را شخصا انتخاب کند. این در حالیست که تا چندی پیش اصلا چنین بحثی مطرح نبود و حتی نعیم سعداوی که با سروش رفیعی تماس تلفنی داشته، در مصاحبه‌ای اعلام کرد برای رفیعی یک جای خالی در لیست تیمش خواهد گذاشت تا این بازیکن در نیم‌فصل به فولاد بیاید.

اما در عین حال که سروش رفیعی طی دوران حضور در تیم فولاد بازیکن متعصبی نشان داده و ممکن است در صورت اعلام شدن به‌عنوان بازیکن آزاد نیز تصمیم بگیرد به فولاد بیاید، این سئوال برای هواداران فولاد پیش آمده که رفیعی بر چه اساس بازیکن آزاد اعلام می‌شود؟ در حالی که به‌عنوان مثال شجاع خلیل‌زاده با شرایط کاملاً مشابه با سروش رفیعی، به سپاهان برگشته است تا نیم‌فصل باقی مانده از قراردادش را برای سپاهان بازی کند؟

پیگیری خبرنگار خوزستان اسپورت مشخص کرد که به اعتقاد برخی از مسئولان سازمان لیگ، حضور سروش رفیعی در بازی فولاد خوزستان و الهلال سعودی که در اسفندماه 93 برگزار شده، به معنای بازی این بازیکن برای تیم فولاد در نیم‌فصل دوم فصل ورزشی 93-94 بوده و بنابراین نیم‌فصل باقی مانده از قرارداد وی با فولاد نیز با شرکت در این دیدار سپری شده است.

این در حالیست که سروش رفیعی در 15 بازی دور برگشت لیگ برتر در فصل ورزشی 93-94 که در حدفاصل تاریخ اول آذر 93 تا خرداد 94 برگزار شده، اجازه یک دقیقه بازی را هم برای فولاد پیدا نکرده و فقط در تاریخ 26 اسفند به‌مدت 12 دقیقه مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته بود.

با این تفاصیل به‌نظر می‌رسد که لحاظ کردن 12 دقیقه حضور سروش رفیعی در دیدار فولاد و الهلال به‌عنوان سپری شدن نیم‌فصل پایانی قرارداد این بازیکن با فولاد خوزستان، یک ظلم آشکار در حق تیم فولاد و هواداران این تیم است که برای بازگشت بازیکن محبوب‌شان به اهواز روزشماری می‌کردند.

بازی مقابل الهلال سروش را از فولاد می‌گیرد؟

باید به انتظار نشست و دید که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در قبال این پرونده چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد. آیا تصمیم‌گیرندگان فوتبال کشورمان 12 دقیقه بازی رفیعی مقابل الهلال سعودی که با مجوز رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا و برای کمک به نماینده فوتبال ایران انجام شده را معادل 15 بازی رسمی دور برگشت فصل 93-94 محاسبه و قرارداد سروش رفیعی با فولاد را پایان یافته تلقی خواهند کرد یا این‌که عدالت در حق تیم فولاد خوزستان اجرا خواهد شد و سروش رفیعی برای 15 بازی دور برگشت لیگ شانزدهم در اختیار فولاد قرار می‎گیرد؟

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۵
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
0
14
سازمان لیگ داره زور میگه باشگاه فولاد باید این قضیه رو محکم پیگیری کنه واقعا چرا باید حق فولاد توی روز روشن ضایع بشه؟ مگه علی حمودی و شجاع خلیل زاده و سینا عشوری و بقیه سربازها برنگشتن تیمهاشون؟ عشوری رفت پول داد ذوب آهن رضایتنامه گرفت تا بتونه برا تراکتور بازی کنه منتها واسه سروش و فولاد قانون فرق میکنه؟؟؟
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
0
8
این مسخره بازی ها چیه.سروش نیم فصل دوم فقط باید برای فولاد بازی کنه.واقعا خدمت سربازی شده بلای جون فولاد.اگر مدیریت فولاد بشود مثل تراکتور این مشکل رو حل کنه کمک بزرگی به اینده فولاد خواهد شد.
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
9
2
شما که میدونید سروش با مبلغ زیره 500ت به فولاد نمیاد پس چرا خودمون گول میزنیم چون فولاد پول زیاد نمیده پس به جای اینکه بشین تانیم فصل چند بازیکن مطرح خارجی بگیرن ، این حرفا برای هواداری با تعصب نون و اب نمیشیم اینقد صبر کردیم واسه بختیار وارش دیدین خوب رفتن جایی دیگه ،
پاسخ ها
فولادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
یاسر جان سروش با فولاد قرارداد داشته نیاز نیست بش پیشنهاد 500 میلیونی بدیم چون قراردادش مبلغ داره نصفشو گرفته برا نیم فصل اول نصفشم باید بگیره وقتی برگشت برا نیم فصل دوم
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
0
10
فوتبال ایران قانون مدار نیست
باشگاه زحمت می کشه بازیکن پرورش می ده تیمهای ملوان و تراکتورسازی بازیکن رو به اسم سرباز می گیرن
بعده سربازیم بازیکن رو به تیمش پس نمی دن
گفتیم مشکل از کفاشیانه ولی مهدی تاجم از وقتی اومده وضع فوتبال خوب نشده
همه چیز برای استقلال و پرسپولیسه
تیمای شهرستانی مظلوم واقع می شن
پاسخ ها
REZA
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
نه وضعیت بهتر که نشده بدتر هم شده الان فقط قدرت مالی دو تیم مسخره تهرانیه و بقیه تیمهای جدول فقط جهت خدمت به اینها باید نفس بکشند نفرین به این فوتبال مافیائی
فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
0
7
اقا این دزدی است یه دزدی اشکار بی شرمانه
بازیکنی که چند سال در تیم نظامی عضویت داشته با پرونده سازی سرباز کردن و حالا با بند و تبصره می خوان به دزدنش چون می دونن که چه قدر ارزش داره
شرم بر کسانی که حلقه ی رسانه ای دلالیسم هستن و با در اختیار داشتن رسانه های عمومی ذهن مردم رو مسموم کردن
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
0
6
حق خوری آشکاره آقای اژدری شکایت کنید اینا چی میگن برا خودشون سازمان لیگ چندبار گفت سروش با فولاد قرارداد داره ولی تا اسم استقلال پرسپولیس اومد وسط دیروز ایسنا نوشته سروش نیم فصل آزاده و مجبور نیست برگرده فولاد
xcb
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
0
6
آره همینه دیگه اسم سرخابیا که میاد وسط قرداد میشه کشک اصلا همه چیو میخوان واسه خودشون من موندم دیگه چرا لیگ برگزار میکنن یه چهار جانبه بندازن بین خودشون تموم شد و رفت
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
0
5
با این مسئولین ضعیف هرچی سرمون بیاد حقمونه به فکر لیگ باشیم تیم هنوز اقدامی نکرده برا جذب بازیکن ، تمام تیمها دارن بازیکن خوب میگیرن
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
0
1
این که معما نیست که اینهمه پیچیدش میکنین
زمانی سروش با فولاد قرارداد داشته بدلیل سربازی 15 بازی از حضور ایشون بصورت مکتوب ممانعت شده و یک بازی اجازه حضور داده شده پس 15 بازی یعنی نیم فصل از قرارداد سروش باقی مانده تمام .
ارزو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
0
1
حیف سروش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
0
0
به نظر من عاقلانه ترین کار اینه که فولاد بیخیال سروش بشه. و بر اساس نیازش بازیکن مناسب خوب بگیرد. چون رفیعی حتی اگر شخصا به فولاد برگرده فصل دیگر با قرارداد بالا که از عهده فولاد خارج است به تیم ديگه میره. پس یه نیم فصل حضور رفیعی تو فولاد برای آینده این تیم علاج کار نخواهد بود.
sam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
0
0
بله معلومه دیگه دیدند بیاد فولاد حاشیه درست کردند میترسند قوی بشه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
0
1
هر چی بدبختی سر فولاد اومده تو این 2 سال از همین بازی نحس با الهلال بوده که ظاهرا تمامی هم نداره.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها