به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

اعتصاب زردپوشان؛ تمرین نفت با 7 بازیکن

به دلیل اعتصاب بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان، تمرین این تیم با هفت بازیکن برگزار شد.
بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای دومین بار در هفته های اخیر دست به اعتصاب زدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تمرین تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که طبق برنامه قرار بود از ساعت 16 امروز با حضور همه بازیکنان در ورزشگاه بهنام محمدی انجام شود، به دلیل اعتصاب بازیکنان تیم نفت با حضور هفت بازیکن برگزار شد.

رضا درویشی، رضا کرملاچعب، عارف سلیمان احمد، ستار دراجی، بهمن مالکی، سجاد موسوی و علی کیانی فر بازیکنانی بود که طبق برنامه در ورزشگاه بهنام محمدی حضور یافتند و حدود دو ساعت زیر نظر کادر فنی به تمرین پرداختند.

بازیکنان خارجی و غیربومی و تعدادی از بازیکنان خوزستانی از جمله مسجدسلیمانی تیم نفت در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات مالی در تمرین امروز حضور پیدا نکردند تا تیم محبوب مردم مسجدسلیمان از وضعیت هشدار عبور کرده و وارد مرحله بحران شود.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان روز ششم دی ماه جاری نیز در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات مالی دست به اعتصاب زده بودند که پس از وعده مسئولان راضی به همراهی تیم نفت در اردوی بندرعباس شدند.

نکته عجیب در تمرین امروز، غیبت کیوان امرایی بازیکن جدید نفت مسجدسلیمان بود. این بازیکن که کمتر از 10 روز پیش به تمرینات تیم نفت در مسجدسلیمان اضافه شده بود، امروز همگام با سایر معترضین از حضور در تمرین خودداری کرد!


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
0
3
شکی نیست باپرداخت نکردن بوجه به این باشگاه پر هوادار
سناریو گهر دورو تکرار میشه واین عمدی است.
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
0
3
الان متوجه شدن پول نداره اول فصل پول داشت
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
1
2
با سلام همه دوست دارند تیم های شهرستانی رشد نکنند همه بازیکنان ،داورها بخصوص دست اندرکاران فدراسیون دوست دارند یه شهر بزرگ مثل تهران ،مشهد ،اصفهان ،تبریز و اهواز تیم داشته باشند تا به هزار نوع دلیل لااقل یه سفرتفریحی و کاری به شهرهای فوق داشته باشند تا لذت ببرند مگه اینها دنبال تماشاگر نیستند تیم ما که دارد چه فرقی بین نفت تهران که 200 تماشاگر و تیم نفت که ایل بختیاری پشت تیم است بخاطر اینکه دوست ندارند شهرستانه تیم داشته باشند امکانات در شهرهای بزرگ است بعد صحبت مرکزذدایی شهرهای بزگ می کنند متاسفانه فقط دروغ ..
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها