به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

قهرمانی استقلال خوزستان با 14 بازیکن بزرگسال

قهرمانی استقلال خوزستان با 14 بازیکن بزرگسال

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال خوزستان در حالی به قهرمانی لیگ برتر رسید که فقط 14 بازیکن بزرگسال در لیست اولیه این تیم قرار داشتند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان برخلاف سال گذشته بدون پشتوانه‌ای قوی از بازیکنان زیر 23 سال برای حضور در دوره شانزدهم لیگ برتر آماده می‌شود، چرا که اکثر نفرات زیر 23 سال این تیم وارد شرایط سنی بازیکنان بزرگسال شده‌اند.

آبی‌های خوزستان در حالی به جام قهرمانی رسیدند که فقط 14 بازیکن بزرگسال را در ابتدای مسابقات سال گذشته در فهرست تیمی داشتند و پس از مصدومیت رباط صلیبی عبدالهادی خنیفر تعداد بازیکنان بزرگسال این تیم به عدد 13 رسید. در ادامه مسابقات نیز ابتدا مهدی زبیدی به لیست استقلالی‌ها اضافه شد ولی این بازیکن هم دچار مصدومیت گردید و در نهایت نیز امید سینگ و فیلیپه برتولدو دوس‌سانتوس طی دوره نقل‌انتقالات زمستانی به استقلال خوزستان پیوستند که کارآیی چندانی نداشتند.

استقلالی‌های دیار کارون اما با وجودی که فقط 14 بازیکن بزرگسال را در فهرست اولیه داشتند، دارای بازیکنان خوبی در فهرست سهمیه زیر 23 سال بودند که به موفقیت این تیم در فصل 94-95 کمک کردند و در قهرمانی آبی‌پوشان نقش داشتند. این در حالیست که اکثر این نفرات در فصل جدید وارد شرایط سنی بازیکنان بزرگسال شده‌اند و به‌همین دلیل مربیان استقلال خوزستان برای تنظیم فهرست نفرات بزگسال این تیم ناچار به کنار گذاشتن چند بازیکن شده‌اند.

در عین حال، سید سیروس پورموسوی که سابقه زیادی در فوتبال پایه‌ای خوزستان داشته و استعدادیاب قابلی نیز به شمار می‌رود، برای جبران جای خالی نفراتی که از شرایط سنی زیر 23 سال خارج شده‌اند، چند بازیکن با شرایط سنی مذکور را جذب کرده و امیدوار است که این نفرات بتوانند پشتوانه‌ای مناسب برای مدافع عنوان قهرمانی در لیگ شانزدهم باشند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
2
از باشگاه اس خوزستان خبر اومده که تمام بازیکنان تحت قرارداد به توافق مالی رسیده اند و فقط مانده بود زهیوی که اونم توافق کرده خدارو شکر به هر زحمت و کلنجاری بود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها