به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

گزارش سومین جلسه تمرین فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- سومین جلسه تمرین تیم فوتبال فولاد خوزستان بعدازظهر امروز به انجام رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت، سومین جلسه تمرینی تیم فولاد خوزستان در فصل جدید که در روز اول ماه مبارک رمضان انجام شد، متفاوت‎تر از دو جلسه قبلی تمرینی این تیم برگزار شد و بازیکنان در دو زمین چمن جداگانه به تمرین پرداختند.

طبق برنامه کادر فنی فولاد، چند بازیکن فصل گذشته این تیم به‎صورت جداگانه در یک زمین چمن تمرین کردند و تست فنی مربیان فولاد از بازیکنان جوان در زمین چمن مجاور آن انجام شد.

اسماعیل شریفات، عبدالله ناصری، محمود مطلق‎زاده، محمد اهل‎شاخه، سینا مریدی، مهرداد طهماسبی و مهرداد بایرامی به‎همراه چند نفر از بازیکنان تیم‎های امید و جوانان فولاد در یک زمین زیر نظر غلامرضا باغ‎آبادی به تمرین پرداختند.

اما بازیکنان تیم‎های زیرمجموعه باشگاه فولاد خوزستان و نفرات لیگ‎های دسته‎های پایین‎تر که در تست فنی فولاد شرکت کرده بودند، در زمین چمن اصلی صنایع فولاد به بازی فوتبال پرداختند تا مورد ارزیابی کادر فنی قرار بگیرند.

موسی سواری و عزیز فریسات مسئولیت آماده کردن دو تیم حاضر در میدان را به عهده داشتند و نعیم سعداوی بر کار بازیکنان نظارت می‎کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تمرین امروز فولادی‎ها به‎دلیل فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، دیرتر از دو جلسه تمرین قبلی به انجام رسید و مقرر شد که تمرینات بعدی این تیم تا قبل از سفر به اردوی آماده‎سازی بروجرد در همین ساعت برگزار شود.
 
فولادی‎ها تا پایان هفته در اهواز تمرین می‎کنند و پس از اینکه کادر فنی این تیم تعدادی از بازیکنان حاضر در تست فنی را برگزید، اولین اردوی آماده‎سازی این تیم در بروجرد برگزار خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
3
4
برای من سوالی پیش آمده که چرا آرش افشین دعوت نميشه
رضا فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
3
2
دوست عزیر.من با ارش تو پیجش صحبت کردم.باهاش تماس گرفتن.ایشالا غزال خوزستان امسال پیش ماست واس ماست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها