به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

افتتاح اولین مهمانسرای اختصاصی فوتبال خوزستان

فوتبال خوزستان در آستانه مسابقات آسیایی صاحب اولین مهمانسرای اختصاصی خواهد شد.
اولین مهمانسرای اختصاصی فوتبال خوزستان در روزهای آینده به افتتاح خواهد رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت، اولین مهمانسرای اختصاصی فوتبال خوزستان به همت هیئت فوتبال استان تکمیل و آماده بهره برداری شده است. این مهمانسرا در ورزشگاه 50 هزار نفری الغدیر اهواز به احداث رسیده و در روزهای آینده طی مراسم خاصی افتتاح خواهد شد.

نایب رئیس و دبیر هیئت فوتبال خوزستان در گفت و گو با خوزستان اسپورت درباره احداث این مهمانسرا گفت: خوشبختانه احداث مهمانسرای اختصاصی فوتبال خوزستان در ورزشگاه الغدیر به پایان رسیده و قصد داریم در چند روز آینده مراسم افتتاح این مهمانسرا را برگزار کنیم. با توجه به وسعت ورزشگاه 50 هزار نفری اهواز تصمیم گرفتیم تا از فضاهای بدون استفاده این ورزشگاه بهترین استفاده را کرده و اولین مهمانسرای اختصاصی فوتبال استان را احداث نماییم.

علی طرفی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن زمان آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و حضور تیم ها و داوران خارجی در اهواز سعی بر این بود که مهمانسرای فوتبال خوزستان تا قبل از آغاز دور جدید مسابقات آسیایی آماده شود که خوشبختانه همین گونه شد. بدین ترتیب داوران و تیم ها می توانند در صورت تمایل در ساعات قبل از بازی در این مکان استراحت کنند.

طرفی افزود: کیانی زاده مدیرکل ورزش و جوانان و طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان تلاش و پیگیری زیادی داشتند تا مراحل ساخت اولین مهمانسرای اختصاصی فوتبال خوزستان انجام شود و بتوانیم آن را به جامعه فوتبال خوزستان هدیه کنیم.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
خوزستانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
0
5
خیلی هم خوب. تبریک
توفیق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
0
2
عالیه.کاش چنتا عکس از این مهمانسرا روی سایت بود ما
میدیم.
مدیر پایگاه با سلام
انشاءالله روز افتتاح مهمانسرا از آن تصویربرداری و منتشر خواهیم کرد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها