به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

دست‎نشان: قرار است هفته آینده به آبادان بروم

دست‎نشان: قرار است هفته آینده به آبادان بروم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت‌ آبادان گفت: پس از پایان لیگ یک و صعود تیم به لیگ برتر هنوز صحبت خاص و جدی با باشگاه در خصوص نشستن روی نیمکت تیم در لیگ برتر نداشته‌ایم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، نادر دست‌نشان در خصوص این که آیا تکلیف‌تان برای نشستن روی نیمکت نفت‌آبادان در لیگ برتر مشخص شده است؟ اظهار‌کرد: پس از پایان لیگ یک و صعود تیم به لیگ برتر هنوز صحبت خاص و جدی در این زمینه با باشگاه نداشته‌ایم. قرار است یکشنبه هفته آینده جهت تماشای دیدار فینال جام‌حذفی در ورزشگاه خرمشهر حاضر شوم و فردای آن روزه در آبادان جشن صعود به لیگ را بگیریم.

وی خاطرنشان‌کرد: قرار شده است که مسوولان باشگاه جلساتی با وزارت نفت در راستای مشخص شدن بودجه فصل آینده داشته باشند و واقعیت هم همین است تا تامین اعتبار نشود، برگزاری جلسه تعیین سرمربی خیلی منطقی نیست. به هر حال مربی هم می‌خواهد بداند که چقدر بودجه در اختیار باشگاه است تا طبق آن در راستای جذب بازیکن اقدام کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌آبادان افزود: از سوی دیگر حق طبیعی مدیریت باشگاه است که بداند بودجه‌اش برای فصل جدید چقدر است و فکر می‌کنم تاخیر در برگزای جلسه تعیین تکلیف وضعیت من برای فصل آینده بر همین اساس است.

وی بیان کرد: از نظر من این موضوع منطقی است ولی کار باید با سرعت بیشتری انجام شود، چرا که تیم‌های دیگر کار خود را در راستای جذب بازیکن آغاز کرده‌اند و لازم است هماهنگی‌ها هر چه زودتر انجام شود تا یک تیم خوب راهی لیگ برتر شود. بزرگترین مسابقه هر باشگاهی، تیم بستن است، چون اگر تیم خوب بسته شود و برنامه ریزی نیز به خوبی صورت گیرد، مطمئنا آن تیم می‌تواند موفق باشد.

دست‌نشان در پایان گفت: معیارها و برنامه‌های خود را برای فصل آینده مشخص کرده‌ام و در جلساتی که با مسوولان باشگاه خواهم داشت، آن‌ها را ارائه می‌دهم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
بنیامین قندعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
4
آقای عیسی زاده زود باش تکلیف نفت رو روشن کن وقت طلاس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
0
3
خواهشا تیم را برای کسب مقام تک رقمی در جدول لیگ برتر ببندید تا انشاء الله ضمن ماندن در لیگ برای سالهای بعدی برای کسب مقام اول تا سوم پا به مسابقات بگذارد
منوچهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
0
1
لطفا وقت را هدر ندهید گزینه ای به خوبی دست نشان در ایران گیرتان نمیاد.
برزیل ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
0
0
سلام آقای دست نشان فقط برای دسته یک خوبه نه لیگ برتر
آقا منوچهر
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها