به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان می‌شود؟

پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان می‌شود؟

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تا امشب انتخاب و معرفی می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، مدیران باشگاه استقلال خوزستان پس از جدایی عبدالله ویسی و پیوستن این مربی به تیم سپاهان اصفهان درصدد انتخاب جایگزین ویسی هستند و در این رابطه نام مربیان مختلفی در رسانه‌ها مطرح شده که مسئولان باشگاه استقلال خوزستان این اسامی را تکذیب کرده‌اند.

باشگاه استقلال خوزستان از ابتدای فعالیت در سال 90 شمسی، استفاده از مربیان بومی را در دستور کارش قرار داد. عبدالمجید باقری‌نیا اولین سرمربی این تیم بود اما پس از اینکه در ارتباط با پرونده تبانی‌های لیگ دسته اول با محرومیت طولانی از سوی کمیته قضائی فدراسیون فوتبال روبرو شد، عبدالله ویسی سکان هدایت آبی‌های خوزستان را به‌عهده گرفت و این تیم را تا قهرمانی لیگ برتر پیش برد.

در عین حال خبر می‌رسد که باشگاه استقلال خوزستان با تکیه بر تجربه موفق استفاده از مربیان خوزستانی در نظر دارد تا برای فصل جدید نیز از مربیان این استان در کادر فنی استفاده کند و از سید سیروس پورموسوی به‌عنوان جدی‌ترین گزینه خوزستانی در کنار گزینه‌های غیرخوزستانی نام برده می‌شود.

سیروس پورموسوی 45 ساله متولد اهواز که کار مربیگری را زود آغاز کرد، پس از چند قهرمانی در فوتبال پایه کشور و کشف استعدادهایی چون ایمان مبعلی، حسین کعبی، علی بداوی، کاظم جنامی، حسن هوری و رشید هویزه به‌همراه این بازیکنان از تیم جوانان استقلال اهواز جذب باشگاه تازه تأسیس فولاد خوزستان در آن سال‌ها شد و خیلی زود روی نیمکت مربیگری تیم اصلی فولاد در کنار وینگو بگوویچ کروات نشست.

پورموسوی پس از چند سال فعالیت در فولاد خوزستان از این باشگاه جدا شد و به‌عنوان سرمربی وظیفه هدایت چند تیم خوزستانی را در لیگ دسته اول و دوم کشور به‌عهده گرفت و از ابتدای ورود باشگاه استقلال خوزستان به عرصه تیم‌داری، به جمع آبی‌پوشان پیوست و دستیار اول عبدالله ویسی در راه رسیدن به قهرمانی لیگ برتر بود.

این مربی خوزستانی طی فصل گذشته و در مدتی که عبدالله ویسی به‌دلیل انجام عمل جراحی از تمرینات استقلال خوزستان دور بود، وظیفه هدایت تمرینات این تیم را به‌عهده داشت و نقش زیادی در راه قهرمانی آبی‌پوشان ایفا کرد تا جایی که از سوی عبدالله ویسی به‌عنوان گزینه اول حضور در کادر فنی سپاهان به این باشگاه معرفی شد اما پس از تماس مدیرعامل سپاهان از اصغر باقریان چند روز مهلت خواست تا پس از مشورت با مدیران استقلال خوزستان تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

تکلیف نیمکت مربیگری استقلال خوزستان طی ساعت‌های آینده مشخص خواهد شد و باید دید سیاست استفاده از مربیان بومی در رأس کادر فنی این تیم ادامه می‌یابد یا خیر.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
2
1
کمک مربی میشه سرمربی بعد به سرمربی میگن بشو دستیار چند وقت دیگه تدارکات میشه مدیرعامل و مدیرعامل میشه تدارکات .... باز بی نظمی شروع شد در ضمن اگه قرار به سرمربی شدن هست ضمن احترام به ایشون سیروس نعمتی نژاد خیلی فنی تر از ایشون هست
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
2
بنظر می رسه گزینه خوبی باشه، اول اینکه با این کارنامه ای که نوشتین توانایی شناخت و کشف استعدادها رو داره، دوم اینکه تجربه نسبتا خوبی داره، سوم اینکه هزینه بالایی نخواهد داشت، و نهایتا اینکه کسی امسال از استقلال خوزستان نه توقع قهرمانی داره و نه صعود به رتبه های بالا تو آسیا، بنظرم ایشون بیاد با ادامه سیاستهای باشگاه بتونه کار کنه.
jafar
|
Switzerland
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
2
معتقدم آقای پورموسوی مربی و گزینه خیلی خوبی برای استقلال خوزستان است چون از بازیکنان و تیم شناخت کامل داره و تجربیاتش هم خوبه ؛ خیلی مهمه که به یک مربی که خوزستانی هم هست این امکان را بدیم و زمینه را فراهم کرد که خودش را ثابت کنه ؛ همانطوری که این امکان برای ویسی بوجود اومد ولی امیدواریم او به تیم وفادار بمونه ؛ منتهی چیزی که از اینها مهمتره اینکه بازیکنان کنونی را از دست ندیم و تیم به یک تیم ضعیف تبدیل نشه که هیچ شباهتی به تیم قهرمان نداشته باشه که اگر نتایج بد گرفت مربی را مقصر بدانیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
2
ایشالاه که خودش باشه چون حقشه
حسن استقلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
2
انشال... خیلی هم خوبه من خیلی خوشحال میشم چون مربی که بازیکنانی به فوتبال معرفی کرده بازکنانی مانند حسین کعبی.احمد ال نعمه.ناجی بداوی.ایمان مبعلی و غیره خدایا شکرت بومی کار بلد انشال.. بشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها