به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۲۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
تعداد نظرات: ۷ نظر

توضیحات اژدری‎زاده درباره فسخ قرارداد انصاری

توضیحات اژدری‎زاده درباره فسخ قرارداد انصاری

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درخصوص فسخ قرارداد بهترین گلزین تیم فولاد در لیگ پانزدهم توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در پی فسخ قرارداد باشگاه فولاد خوزستان با ساسان انصاری بهترین گلزن این تیم در لیگ پانزدهم که نارضایتی هیات مدیره باشگاه فولاد را در پی داشت، علیرضا اژدری‎زاده مدیرعامل این باشگاه توضیحاتی به سایت فولاد خوزستان ارائه کرده و گفته است این بازیکن می‎خواسته کنار مادرش زندگی کند.

علیرضا اژدری‎زاده در این باره اظهار داشت: پس از پایان مسابقات پانزدهمین دوره از لیگ برتر فوتبال، ساسان انصاری در سه نوبت با بنده به صورت تلفنی تماس برقرار کرد و طی آن موضوع فسخ قرارداد را مطرح نمود و این اصرار در صورتی بود که با توجه به توافقی بودن قرارداد ایشان امکان پایان همکاری در فصل آینده وجود داشت. از سوی دیگر با توجه به دلایل و گفته‎های این بازیکن در رابطه با مشکلات شخصی و زندگی در کنار مادرشان و اینکه حضور مادرشان در شهر اهواز امکان پذیر نبود، بنده موضوع را با رئیس هیئت مدیره باشگاه درمیان گذاشتم که ایشان نیز اعلام فرمودند که موارد فوتبالی را می‎توان با آقای حبیب الله رضایی بررسی و نهایی کرد. در ادامه با ایشان تماس گرفته و درخواست ساسان انصاری را به اطلاع رساندم و هماهنگ شد که روز بعد جلسه‌ای مشترکا با حضور انصاری برگزار گردد. این جلسه برگزار و ساسان انصاری توضیحات گذشته را یک بار دیگر در این جلسه مطرح کرد و در نهایت تصمیم بر این شد که با فسخ قرارداد این بازیکن موافقت شود و در پایان نیز فرم های مربوط به تسویه حساب و فسخ قرارداد با حضور ساسان انصاری امضاء و تحویل ایشان شد. بنابراین هیچگونه ناهماهنگی در خصوص فسخ قرارداد این بازیکنان در باشگاه فولاد خوزستان وجود نداشته و حتی می‎توان برای روشن تر شدن ماجرا این نکات را از ساسان انصاری و یا آقای حبیب الله رضایی دیگر عضو هیئت مدیره این باشگاه جویا شوید.

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان در خاتمه اظهار داشت: بنده اعتقاد داشتم که ساسان انصاری بازیکن خوب، تاثیرگذار و با سابقه‎ای در باشگاه فولاد است و هیچگونه علاقه‎ای به جدایی این بازیکن نداشتم اما شکل قرارداد این بازیکنان اجازه جدایی را به ساسان می‎داد و امیدوارم که این توضیحات صادقانه برای افرادی که صادقانه موضوعات را پیگیری می‎کنند کافی باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
3
اقای اژدری گیرم حرف شما رو در مورد فسخ قرار داد انصاری باور کردیم با بقیه ی فجایعی که به بار اوردی چه کنیم ؟
پول فولاد نوین چی شد؟
این همه حاشیه که امسال در باشگاه وجود داشت شما چه برخوردی کردی ؟
با ادبیات ناپسند شما چه کنیم ؟
خیلی عذر می خوام نمی خوام از شما ایراد شخصیتی بگیرم اما شما در نوع مصاحبه های مدیریتی هم مشکل داری
ادمی مثل شما در بین گرگهایی که فوتبال ایران رو احاطه کردن چه طور می خواد از حق فولاد دفاع کنه ؟
شمایی که به فکر تمرکز بازیکن تیمی هستی که بیشترین ضربه رو به فولاد زده اما برای نابودی تیم قهرمان عین خیالت نیست
اقای اژدری مدیران ضعیف در پستهایی که در معرض دید عموم هست خیلی زود دچار مشکل میشن و دیگه نمیشه با سفسطه کار رو پیش برد
شما صلاحیت اداره ی باشگاه فولاد رو ندارید
بهتره به احترام هوادارانی که عاشق این تیم هستن و برای حفظ احترام خودتون از این سمت کناره گیری کنید
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
1
2
من بازی ساسان را خیلی دوست داشتم، درست سطح بالایی نداشت ولی سطح قابل قبولی داشت و اصلا با نظر دوستانی که ایشون رو با نخاله های پارسال مقایسه می کنند قبول ندارم، ولی بالاخره مشکلات شخصی و اینکه ایشون چند سال تو اهواز مونده بود و شرایط سخت تمرینی اونجا رو تحمل کرده بود رفتنش ایراد نداره ولی نباید فکر کنیم بدبخت شدیم، میشه تو خوزستان در سطح ایشون و یا بهتر از ایشون پیدا کرد. بنظرم فولاد اگه می خواد بازیکنی خارج از استان رو بیاره تو تیم فقط باید بازیکنان خوزستانی به درد بخور رو بیاره نه اینکه بازیکنای پروازی باشند، مثل دوستان عزیزمون در سال گذشته در فولاد، قبل هر بازی نمی اومدن سر تمرین، بعد هر بازی هم می موندن تهران. اونهایی هم که هی بختیار بختیار می کنند دیگه فراموشش کنید ایشون وقتی هم اینجا بود هفته ای 3 بار مصاحبه می کرد و می گفت می رم می رم، تو همین تراکتور هم از یه هفته قبل هی می گه من آخرین بازیم برای تراکتور بازی با النصر، بازیکنهای اینجوری به درد تیم نمی خورند، هیچ وقت نباید نازشون رو خرید، علی دایی اگه به جایی رسید بخاطر این بود که هر تیمی رفته بود فکر می کرد تیم خودش، ولی بعضی دوستان خیلی سریع جوگیر شدند و ...
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
1
قرارداداتون همش مشکل داره اون از قرارداد اسکوچیچ که در جذب بازیکن تام الاختیارش کردین و اون بلا سر فولاد امد و همچنین بازیکن های سرباز که فقط با سروش رفیعی قرار داد دارید!چرا یه جوان رو تربیت میکنید و قرار داد 10 ساله باهاش نمیبندید تا بعد خدمش در فولاد بمونه.هر چند 2 سال خدمت بازیکن رو از فرم دور میکنه.واقعا خدمت سربازی بلای جون تیم های بازیکن ساز شده که باید راه حلی پیدا بشه.
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
4
عذر بدتر از گناه. یعنی چی که میخواد کنار مادرش زندگی کنه؟ یعنی نمیخواد فوتبال بازی کنه؟ مادرشون اگه اشتباه نکنم توی نورآباد ممسنی ساکنه یعنی میخواد بره تیم فولاد نورآباد ممسنی بازی کنه؟؟؟؟؟
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
1
چه بهانه مضحکی
محسن از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
1
4
انشاالله تیم فولاد بادرایت سعداوی وبا جذب جوانان خوزستانی مثل قبلا" پرقدرت خواهد بود .
فوتبالی
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
3
اب در کوزه ما تشنه لبان گرد جهان می گردیم ...بهترین و بااستعداد ترین فوتبالیستهای ایران ..اسیا ..وگاها بالاتر از اسیا در خوزستان خودمان ریخته .دم ودقیقه صحبت از امثال ساسان انصاری .افرادی شبیه به ایشان می شود . اقا جان 9 بازیکن فولاد نوین مگر زمانی که به استقلال خوزستان امد ه اند وباعث قهرمانی وافتخار ما شده اند کجایی بو ده اند .غیر از این که خوزستانی بود ه اند..
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها