به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

دست‎نشان: باشگاه نفت با من صحبت نکرده است

دست‎نشان: باشگاه نفت با من صحبت نکرده است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: فعلا صحبتی بین من و باشگاه برای فصل بعد صورت نگرفته است و منتظر هستیم تا جلسه هیات مدیره برگزار شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، نادر دست‎نشان در مورد اینکه علی عیسی‌زاده اعلام کرد او تنها گزینه باشگاه برای هدایت تیم است و اینکه آیا صحبتی با او صورت گرفته است عنوان کرد: خیر هیچ صحبتی با من نشده است.

وی در مورد اینکه آیا از قبل برنامه‌ای از او گرفته‌اند خاطرنشان کرد: فعلا چنین بحث‌هایی بین ما و باشگاه صورت نگرفته است و منتظر هستیم تا جلسه هیات مدیره برگزار شود و صحبت‌هایی با وزیر نفت صورت بگیرد تا باشگاه اقدامات لازم را انجام دهد.

سرمربی نفت آبادان در رابطه با اینکه آیا برای مشخص کردن این مسئله کمی دیر نشده است گفت: زمان در حال گذر است و برای اتخاذ تصمیمات همین حالا هم دیر شده است. نفت آبادان تازه به لیگ برتر آمده و بجز تیم ماشین سازی از سایر رقیبان عقب هستیم. پیکان که همراه ما و ماشین سازی مجوز حضور در لیگ برتر را گرفته ساختار لیگ برتری شدن را دارد اما ما و ماشین سازی باید برای حضور موثر در لیگ برتر تلاش کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که مسئولان نفت می‌گویند او تنها گزینه باشگاه است و آیا فکر می‌کنند این صحبت‌ها با حسن نیت بیان می‌شود تصریح کرد: تا به اینجا که در نفت آبادان فعالیت می‌کند از مسئولان این تیم حسن نیت دیدم فعلا هم منتظر می‌مانیم تا ببینیم در ادامه چه اتفاقی رخ بدهد.

وی در مورد اینگه آیا لیست ورودی و خروجی تیم را برای خودش مشخص کرده است گفت صد در صد من برنامه‌هایم را آماده کرده‌ام و نفراتی که برای ادامه فعالیت مثمرثمر هستند و بازیکنان تقویتی که نیاز داریم را مشخص کرده‌ام ولی تمامی این موارد به تصمیمات باشگاه بازمی‌گردد و باید ببینیم توان مالی باشگاه تا چه اندازه‌ای است و سپس در این مورد تصمیم بگیریم و وارد بازار نقل و انتقالات شویم ابتدا باید ببینیم هیات مدیره چه تصمیمی می‌گیرد.

دست نشان در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند نفت آبادان با ساختاری که دارد بتواند حضور موثری در لیگ برتر داشته باشد یا اینکه این تیم حالت آسانسوری پیدا خواهد کرد اظهار داشت: صحبت حول این محور باید بعد از جلسه هیات مدیره و تعیین و تکلیف تیم انجام شود و اگر بخواهیم با همین ساختار وارد مسابقات شویم مطمئنا به مشکل می‌خوریم اما اگر بتوانیم تیم را تقویت کنیم شرایط بهتر خواهد شد. تیم ما نیاز به نیروی جدید دارد و امیدوارم مدیریت هرچه سریعتر تصمیم گیری کند.

وی در پایان گفت: از مردم خوب و خونگرم آبادان تشکر می‌کنم آن‌ها عاشقانه از تیمشان حمایت می‌کنند و همیشه پشتوانه نفت آبادان بودند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فوتبالی
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
0
1
شک نکنیم فعلا بهترین گزینه برای سرمربی نفت همین اقای دست نشان می باشد ..مگر سرمربیان فعلی لیگ برتری چه گلی به سر فوتبال ایران زده اند .که هی بنیشنیم بگویم باید تجربه لیگ برتری باید داشته باشند..ما در خوزستان بدلیل داشتن بازیکن با استعداد وتکنیکی نیاز به مربیانی داریم که بازیکنان را با هم هما هنگ و مدیریت کند ..که الحمدالله فت وفراوان داریم.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
4
0
اگر میخواهیم بازیکنان بومی و خوزستانی فرصت بازی کردن داشته باشند باید از مربی بومی مانند کوروش موسوی یا حمدی اصل وحید سلامات به جای دست نشان استفاده کرد الا همه بازیکنان فیکس تیم غیر بومی خواهند بود واین یعنی پایان فوتبال خوزستان
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
0
بحث بومی و غیر بومی رو نباید هر جا و هر لحظه بدون درنظر گرفتن شرایط بیان کنیم. بهترین گزینه همین آقای دست نشان هست.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها