به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

حفاری 1 – نفت نوین 2؛ باقری‌نیا به لیگ 3 نزدیک شد

ملی حفاری اهواز با تحمل یک باخت خانگی، یک گام دیگر به لیگ 3 نزدیک شد.
خوزستان اسپورت:
هفته چهاردهم لیگ دسته دوم – ورزشگاه امام رضا (ع) اهواز
شنبه 27 دی ماه 93 – ساعت: 14
ملی حفاری اهواز 1 – نفت نوین آبادان 2
گل ها: مسعود سلیمانی (24- پنالتی) برای حفاری – محمدرضا حمدی اصل (53) محمدعلی اکبرخواه (74) برای نفت نوین
داور: برزو ادراک
کمک ها: موسی محمدی راد و امید افخمی
تماشاگر: کمتر از هزار نفر

ملی حفاری اهواز: حبیب مانگشتی، میلاد صفی خانی، عدنان آل کثیر، مسعود سلیمانی، محمد نبگان، مسلم محمودی (59- عزیز باوی فر)، علی عادلی (59- حامد پاکدل)، مرتضی منصوری، امین ربیعی، احمد جبوری و بهزاد غلامی (72- ابراهیم جلالی).
مربیان: عبدالمجید باقری‌نیا و علی بختیاری‌زاده

نفت نوین آبادان: پیمان نصیری زاده، علی مغینمیان، سامان راق، رضا یزدان دوست، علیرضا خسروی (63- مسلم حسن وند)، مرتضی داودپور، مصطفی محرابی، محمدرضا حمدی اصل (70- سینا کناری)، رسول سعدیان، محمد سرفراز (85- محمد بریهی) و محمدعلی اکبرخواه.
سرمربی: بهنام سراج

شرح بازی:
ملی حفاری بازی را در خانه خوب شروع کرد. پس از چند حرکت از جناحین در پی فرار محمد نبگان به یک ضربه پنالتی و گل اول بازی رسید تا یک نیمه را پیروز به رختکن برود.
در نیمه دوم ورق کاملاً برگشت و نفت نوین با مربیگری بهنام سراج ضمن ارائه یک بازی تهاجمی و تماشاگرپسند در نیمه مربیان به دو گل رسید تا با سه امتیاز شیرین از اهواز خارج شود. نفت نوین با این پیروزی 19 امتیازی شد و به وضعیت خود در جدول رده بندی سامان بخشید.
درسوی مقابل اما، تیم ملی حفاری اهواز که چند هفته ایست اقدام به استخدام عبدالمجید باقری‌نیا مربی قدیمی فوتبال اهواز کرده، با تحمل یک باخت دور از انتظار خانگی بیش از پیش خطر سقوط به دسته سوم را حس کرد. عبدالمجید باقری‌نیا و علی بختیاری‌زاده چهار بازی دیگر فرصت دارند و باید تلاش کنند تا تیم پرمهره و صاحب امکانات حفاری را از سقوط به دسته سوم نجات دهند.

شرح گل ها:
1-0 (حفاری): خطای مدافع نفت روی محمد نبگان یک پنالتی برای حفاری به ارمغان آورد. مسعود سلیمانی این پنالتی را تبدیل به گل کرد تا حفاری اهواز در خانه پیش بیفتد.
1-1 (نفت نوین): محمدرضا حمدی اصل پس از جا گذاشتن مدافعین حفاری با ضربه ای از درون محوطه جریمه موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.
1-2 (نفت نوین): در پی ریباند از یک ضربه ایستگاهی، توپ به محمدعلی اکبرخواه رسید که این بازیکن از درون محوطه شش قدم حفاری گل دوم نفت نوین را وارد دروازه میزبان کرد.

حفاری 1 – نفت نوین 2؛ باقری‌نیا به لیگ 3 نزدیک شد


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
0
2
نفت لباساشون نایکی یا من اشتباه می کنم اگه اینجوری کارشون درسته.
پارسوماش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
0
2
اقای باقری نیا لیاقتت همون دسته۳ تورو چه به لیگ برتر.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها