به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۱۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

223 گل فولادی در فصل 94-95 رویید

223 گل فولادی در فصل 94-95 رویید

خوزستان اسپورت- بازیکنان تیم‎های مختلف باشگاه فولاد خوزستان در طول مسابقات مختلف فوتبال کشور فصل 95-94 موفق شدند 223 بار دروازه حریفان خود را باز کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، تیم‎های رده‎های سنی مختلف فولاد در طول مسابقات فصل 95-94 فوتبال باشگاهی ایران موفق به کسب 2 عنوان قهرمانی در لیگ‎های امید و نوجوانان شد و در کنار آن تیم نونهالان این باشگاه نیز در حالی که استحقاق کسب این عنوان ارزشمند را داشت، از اصفهان با جام نایب قهرمانی به خانه بازگشت.

در این بین خط حمله تیم امید فولاد خوزستان که برای دومین بار خوش درخشید و عنوان قهرمانی را برای خوزستان به ارمغان آورد گل زده بیشتری داشته است. برای آشنایی هرچه بیشتر با عملکرد فولادی ها از نظر گلزنی با ما همراه باشید.

223 گل فولادی در فصل 94-95 رویید

تیم فولاد خوزستان: 26 گل
فولادمردان خوزستان که در پانزدهمین دوره از مسابقات لیگ با عنوان دوازدهمی به کارشان خاتمه دادند، در طول این مسابقات 26 بار موفق شدند دروازه حریفان خود را باز کنند. از مجموع گل‎های زده فولاد 13 بار توپ در دیدارهای خانگی فولاد وارد دروازه حریفان شد و به همین تعداد آنها در بازیهای خارج از خانه موفق بودند.
عنوان برترین گلزن این تیم نیز به ساسان انصاری مهاجم فصل گذشته تعلق می‎گیرد که توانست 9 بار گلزنی کند.
پس از این بازیکن حسین ابراهیمی با 4 گل، ماتیاس چاگو با 3گل، محمد اهل‎شاخه با 2 گل در رده‎های بعدی قرار گرفتند.

223 گل فولادی در فصل 94-95 رویید

تیم فولاد ب خوزستان: 27 گل
تیم دوم باشگاه فولاد خوزستان که در گروه چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور با 26 امتیاز به مقام ششمی رضایت داد، در طول 18 هفته رقابت با حریفان خود 27 بار گلزنی کرد.
در این بین احمد جبوری مهاجم جوان و ریز نقش این تیم با 9 گل زده در صدر گلزنان فولاد ب خوزستان قرار گرفت. همچنین علی آلکثیر و علی فاتح انجیرکی هرکدام با زدن 5 گل در رده‎های بعدی جدول گلزنان این تیم قرار دارند. تیم فولاد ب در طول بازی های فصل گذشته خود 2 بار با نتیجه پرگل 5 بر 2 موفق به پیروزی مقابل تیم های پیام وحدت مشهد و الوند همدان شد.

 223 گل فولادی در فصل 94-95 رویید

تیم امید فولاد خوزستان: 50 گل
امیدهای فولاد در پایان 22 هفته رقابت سخت در مسابقات لیگ برتر امیدهای فوتبال کشور موفق شد 50 گل زده را به نام خود ثبت کند. این تیم که قهرمانی را برای باشگاه فولاد و فوتبال خوزستان به ارمغان آورد 29 گل را در دیدارهای خانگی و مابقی آنرا در شرایطی که میهمان بود وارد دروازه حریفان خود کرد و در نهایت با اختلاف 9 گل زده بیشتر از سپاهان در گلزنی هم قهرمان شد.
در بین گلزنان امیدهای فولاد خوزستان بهمن جهان‎تیغ با 9 گل برترین شد. همچنین صابر حردانی و حامد ممبینی هرکدام با 8 گل زده و سجاد عبدوئی با 7 گل نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشتند.

223 گل فولادی در فصل 94-95 رویید

جوانان فولاد خوزستان: 32 گل
تیم جوانان فولاد خوزستان در فصل 95-94 رقابت‎های لیگ برتر جوانان فوتبال کشور با عنوان پنجمی به کار خود پایان داد.
این تیم اما علیرغم جایگاه خود در گلزنی مقام نخست را به خود اختصاص داد و با اختلاف یک گل از تراکتورسازی صدرنشین به این رکورد دست یافت. از مجموع گل های زده جوانان فولاد 22 گل در بازی های خانگی و 10 گل در بازی های خارج از خانه به ثمر رسید.
در این بین، بهنام بازرگان هافبک این تیم با 6 گل بهترین عملکرد را در بین هم تیمی‎های خود به‎ثبت رساند و پس از آن مجتبی نجاریان، یوسف کی‎شمس، مهرداد هدایتیان هر کدام با 3 گل در رده‎های بعد قرار گرفتند.

223 گل فولادی در فصل 94-95 رویید

نوجوانان فولاد خوزستان: 43 گل
نوجوانان فولاد خوزستان در حالی یک‎بار دیگر در این لیگ جذاب آقایی کرد که در مرحله گروهی 27 گل، در نیمه‎نهایی 7 گل و در مرحله پایانی این رقابت‎ها 9 بار دروازه حریفانش را گشود.در بین گلزنان فولاد مجتبی بیاور با 11 گل موفق شد عنوان گلزن ترین بازیکن این تیم را به خود اختصاص دهد.
پس از این بازیکن سید رضا موسویان، مهاجم آینده‎دار نوجوانان فولاد 9 بار دروازه حرایفان این تیم را باز کرد. همچنین علی عالی‎نژاد با 5 گل، محمد شریفی و وحید نامداری با 4 گل، علیرضا سواری  و حسن مفتی عریض با 3 گل در رده‎های بعدی قرار گرفتند.

223 گل فولادی در فصل 94-95 رویید

نونهالان فولاد خوزستان: 45 گل
کوچکترین اعضای خانواده باشگاه فولاد خوزستان که دست‎شان از جام قهرماین کوتاه ماند نیز رکورد 45 گل زده در طول 18 بازی را از خود برجای نهادند.
نونهالان فولاد که در نهایت نایب قهرمان لیگ نونهالان شدند، در مرحله گروهی و در رقابت با 6 تیم 28 بار گلزنی کردند و پس از صعودشان در مراحل نیمه نهایی 11 و در نهایی 6 بار دروازه رقبای خود را فرو ریختند.
در این میان حسین شاوردی با زدن 15 گل نشان داد که می‎توان به آینده این بازیکن فولاد خوزستان خوشبین بود. همچنین امیر حسین عبیاوی با 7 گل، علیرضا باویه و حسین بیژنی با 6 گل در رده‎های بعدی به برترین گلزنان تیم نونهالان فولاد خوزستان در طول رقابت های لیگ برتر نونهالان فوتبال کشور تبدیل شدند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولاد خورشید جنوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
3
درود می فرستم به تمام کسانی که باشگاه بزرگ فولاد رو پایه ریزی کردن
قدردانی می کنم از تمام افرادی که در پستهای کوچک و بزرگ به این باشگاه بی نظیر خدمت می کنن
امیدوارم همیشه و در تمام رده ها قدرت بلا منازع فوتبال ایران باقی بمونیم
با افتخار و با صدای رسا اعلام می کنم
من هوادار باشگاه فولاد هستم
☆☆ foolad for ever ☆☆
بهبهانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
4
برادر زاده عزیزم ‏۹‏ سالشه عاشق فوتباله ان شاء الله بتونه تو پایه های فولاد بازی کنه و بدرخشه و افتخار خوزستان بشه
حمید رحمتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
0
0
درود بر بهنام بازرگان دوست عزیز وصمیمی من.فوتبالیست آینده دار شهرستان دهدشت که افتخاریه برای شهر دهدشت امیدوارم که هرچه سریعتر پله های طرقی را طی کنه ودر رده های بالاتر وآینده نزدیک در فوتبال اروپا شاهد درخشش باشیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها