به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۲۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

ویسی در هالیوود ایرانی موفق می‎شود؟

روزگار سخت ویسی؛ محرم با رحیم تفاوت دارد

خوزستان اسپورت- در باشگاه اصفهانی، عبدالله به جای نوشتن مدت زمان سربازی و بارداری روی وایت‌برد، به جای استفاده از تصاویر جیمی واردی و رانیه‎ری، باید دانسته‌های تاکتیکی‌اش را برای یک مشت ستاره به نمایش بگذارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت برنامه نود، چند هفته قبل از پایان رقابت‌های لیگ برتر پانزدهم، حرف و حدیث‌هایی مبنی بر علاقه باشگاه سپاهان به امضای قرارداد با عبدالله ویسی برای فصل آینده در رسانه‌ها مطرح شد. انتخاب سرمربی موقت برای سپاهان، نشان می‌داد این باشگاه جستجو برای یک انتخاب ویژه در تابستان را آغاز کرده و ویسی، اولویت اول این باشگاه به شمار می‌رود.

بعد از قهرمانیِ استقلال خوزستان در لیگ برتر و پایان درخشانِ داستانِ استثنایی این تیم، باشگاه‌ اصفهانی مصرانه‌تر از همیشه وارد عمل شد تا این بار با پیشنهادی علنی و بدون پنهان‌کاری، مذاکره با پپ گواردیولای وطنی را ادامه بدهد. عبدالله در برنامه نود، توافق نهایی با سپاهان را تکذیب کرد اما از لحن نرم صحبت‌های او پیدا بود که این قرارداد به زودی امضا می‌شود تا ویسی بعد از یک فصل رویایی، از ناشناخته‌ترین قهرمان همه ادوار لیگ، به نیمکت پرافتخارترین تیم لیگ برتر منتقل شود.

سرمربیِ جوان استقلال خوزستان، از فرصتِ ویژه قهرمانی لیگ برتر با یک تیم کم سروصدا، برای امضای یک قرارداد سنگین اما شتاب‌زده با سپاهان استفاده خواهد کرد و بدون تردید این تصمیم، تاثیر شگرفی روی آینده کاری او خواهد گذاشت.

عبدالله مدام به این نکته اشاره می‌کرد که کار کردن در استقلال و پرسپولیس برایش زود است اما آیا این روزها سرمربیگری در سپاهان، ساده‌تر از هدایتِ دو باشگاه محبوب تهرانی خواهد بود؟

تجربه حسین فرکی و ایگور استیماچ در طول این فصل نشان می‌دهد که یک مربی برای سازگار شدن با سپاهان، باید از موانع مختلفی عبور کند. سپاهان، استقلال خوزستان نیست که بازیکنان‌اش از لیگ یک آمده باشند و با آرزوی بازی در سطح اول فوتبال ایران، در زمین دست به هر کاری برای اثبات خودشان به مربی بزنند.

در استقلال خوزستان، هیچکس انتظار بزرگی از ویسی و تیمش نداشت و آن‌ها تا آخرین گام با آرامش در زمین مسابقه حاضر شدند اما از اولین روز حضور در سپاهان، همه اصفهانی‌ها توقع متحول کردن تیم را از ویسی خواهند داشت.

در باشگاه اصفهانی، عبدالله به جای نوشتن مدت زمان سربازی و بارداری روی وایت‌برد، به جای استفاده از تصاویر جیمی واردی و رانیه‌ری، باید دانسته‌های تاکتیکی‌اش را برای یک مشت ستاره به نمایش بگذارد. ستاره‌هایی که کافی است از سرمربی راضی نباشند تا تیم را با همه عناصرش به بن‌بست ببرند.

حقیقت آن است که عبدالله ویسی در هر دو مقطع موفق مربیگری‌اش با بازیکنان ناشناخته کار کرده و هر بار که به سراغ استارها رفته، شکست خورده است. آیا او آمادگی لازم برای نجات اف.ث.هالیوود ایرانی از بحران را دارد؟

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
اسكندري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
14
افسوس براي خوزستان .وافسوس براي ويسي .بايد به اين مربي جوان متذكر شوم زمانيكه پيكان را به دسته پايينتر بردي وهمه درتهران سايه تورا ميزدند خوزستانيهاواستقلال دست تو را گرفتند ودردوفصل اول زمانيكه تيم پرامكانات راتا ورطه سقوط كشاندي بازهم اين خوزستانيها بودند كه دست تو را گرفته ونه تنها اخراجت نكردند بلكه تيم آماده فولاد نوين را دراختيار شما قراردادند تا درپايان فصل با قهرماني به همه ما فخر بفروشي واصفهان را به رخ ما بكشاني !!!!!!!اين روزها ميگذرد ودوباره بهم ميرسيم آقاي ويسي بچرخ تا بچرخيم
foolad girl
|
Iraq
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
11
من که فکر نمیکنم
اون اگه به فکر پیشرفتش باشه، بهترین فرصت یزدن استقلال به آسیاست. تیمی که مربیا و بازیکناش با هم عجین شده هستند خیلی راه پیشرفت و آسونتر میکنه. ویسی میتونست درباره مسائل مالی با باشگاه توافقی کنه که هر دو طرف راضی باشند. ولی به جای صحبت کردن و حل مشکلات مرتب داره با سپاهان جلسه میذاره
من اگر بودم وجهه قهرمانیم رو با رفتن به سپاهان خدشه دار نمیگردم
زرگاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
9
آقاي ويسي از نزديك شناختي از شما نداشتم ولي بعداز حضور شمادر برنامه 90 ونوع كلام شما به كل نظرم نسبت به شما عوض شد كاش اصلا به اين برنامه كذايي كيروشی پور نميرفتي. ازقديم گفته اند تا مرد سخن نگفته باشد عيب و هنرش نهفته باشد.
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
6
دیگه کسی رو ویسی حسال نکنه.لطفا هر چه زودتر با فرکی صحبت کنید برای فصل بعد و حفظ بازیکنی تیم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
7
آقای ویسی دنبال چی هستی؟ شهرت ؟ که آن را یافتی. ثروت؟ که اینجا هم به دست میاری. شاید هم بازار گرمی می کنی.
اما اگر واقعا در تصمیمت جدی هستی بدان که سپاهان حالت فولاد را داره. امثال آنها بدطور تحقیر شده اند و منتظر شروع فصل آینده هستند تا حیثیت از دست رفته را باز یابند و اگر همان شروع کار خدای نکرده بد شروع کردی فکر نکنم به شما مهلت داده میشه و با شما همان می شود که با فرکی کردند و باز هم سرت را پایین می اندازی و دنبال تیم خوزستانی خواهی گشت..
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
7
فقط تو خوزستان كسب قهرمانى مياره .
شخصيتتو با رفتن به سپاهان خراب نكن آقاى ویسی
فوتبالی
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
5
2
لطفا اظهار نظرهای تکمیلی در خصوص اقای ویسی را تا اطلاع ثانوی انجام ندهیم ومنظر بمانیم که پیوستن ایشان انجام میگیرد یا خیر .فقط در اظهار نظرها .سعی شود از روی دلسوزی برای خود ایشان وفوتبال خوزستان.بر اساس انصاف او را به عواقب کاری که می خواهد انجام دهد اگاه کنیم
پاسخ ها
omid
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
دلخوری مردم خوزستان به این خاطر که ویسی میخواد بره اصفهان و الا اگر جای دیگه ای بره شاید این همه دلخوری وجود نداشته باشه. سالهاس که اصفهان به شکلهای مختلف به فوتبال خوزستان ضربه وارد کرده و با پولهای بی حساب درصدد تضعیف فوتبال خوزستانه. ویسی باید در انتخاب تیمش به این مسئله و حساسیت مردم خوزستان نسبت به سپاهان و اصفهان واقف باشه و سنجیده تر عمل کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
8
3
از روی عصبانیت قضاوت نکنیم. این که باید میماند یا نمی ماند به بحث دیگر است. و این که در سپاهان موفق میشود یا نه مسئله دیگر.
احتمال موفقیتش بسیار بیشتر از موفق نشدنش است.زیرا ویسی 7 سال بازیکن سپاهان بوده و با شرایط این باشگاه وفضای پیرامون آن آشنایی کامل دارد.
بسیاری از پیشکسوتان سپاهان و هواداران این تیم با وی دوستی و آشنایی دارند.
باشگاه سپاهان به علت تجربه بین المللی بسیار و حضور چندین ساله در لیگ قهرمانان آسیا و باشگاههای جهان مشکلی جهت ارتباط بهتر با اهداف و ایده ها و رؤیاهای
ویسی ندارد. ویسی با آن ویسی 5 سال پیش فرق میکند. دیگر آن مربی کم تجربه و مبتدی نیست. تیم سپاهان امسال در آسیا حضور ندارد. و فقط در لیگ برتر و جام حذفی. و ویسی تنها با کسب سهمیه آسیا در این فصل میتواند خود را در سپاهان موفق بداند حداقل در فصل آتی .
اینقدر هم بدبينانه به این مسئله نگاه نکنیم. ای خوزستان 3سال به ویسی فرصت داد و ویسی هم دین خود را به این تیم و به استان ادا کرد و برای خوزستان قهرمانی به ارمغان آورد. ایشان از لحاظ شخصی آزاد است برای پیشرفت حرفه ای و آینده خود تصمیم بگیرد. شاید روزی برسد که در خارج از ایران هم مربیگری کند.
قرار نیست تا پایان مربیگری خود در اهواز بماند
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
5
ویسی خیال برش داشته علت قهرمانی تیم یکی اتحاد و داشتن بازیکنان اماده فولاد نوین و همچنین دسترنج مجید باقری نیا بود
کسی که نخواد بزرگی کنه با زور نمیشه نگهش داشت تا نیم فصل میبینیمت آقای ویسی
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
5
آقای ویسی برای تو واقعا متاسفم که به چه شکلی پس ازحذف بیکان میلیارذی بدست شما این اس خوزستان بود که به شما اعتماد کرد اما این رسم جوانمردی نبود نگذار مردم بگویند حق با سیاوش خان بختیاری زاده بوده
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
3
وقتی ویسی از پیکان تهران اخراج شد این استقلال خوزستان بود که دوباره مطرحت کرد واقعا ناشاسیته که استقلال خوزستان رو وسط راه رها کنی که مطمنا نتیجه تصمیم اشتباهتو خواهی دید.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها