به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰

برگزاری تمرین فولاد زیر نظر سعداوی

تمرین بازیکنان فولاد خوزستان زیر نظر نعیم سعداوی در ورزشگاه صنایع فولاد برگزار شد.
تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان پیش از ظهر امروز زیر نظر نعیم سعداوی تمرین کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی عازم اردوی تدارکاتی در امارات شده که چند بازیکن این تیم نتوانستند همراه با سایر نفرات راهی اردو شوند و قرار است روز دوشنبه به سایر همبازیان خود بپیوندند.

نعیم سعداوی مربی فولاد خوزستان به دلیل اهمیت آماده نگه داشتن بازیکنانی که به امارات نرفته اند، در اهواز مانده و امروز برای دومین روز متوالی این بازیکنان را تمرین داد. بختیار رحمانی، اسماعیل شریفات، سروش سعیدی، محمد اهل شاخه، رضا احمدی و میلاد همایونی بازیکنانی بودند که نزدیک به 80 دقیقه زیر نظر سعداوی به تمرین پرداختند تا از شرایط آمادگی خارج نشوند.

بختیار رحمانی البته امروز نیز به صورت اختصاصی تمرین کرد تا رفته رفته خود را برای حضور در تمکرینات گروهی تیم فولاد آماده سازد.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که تمرین امروز فولاد خوزستان دو غایب هم داشت. مهرداد جماعتی به دلیل از دست دادن پدرش همانند روزهای گذشته در تمرین فولاد حضور نداشت. ارشاد یوسفی دروازه بان فولاد هم طبق اعلام مسئولان باشگاه فولاد خوزستان با کسب اجازه از کادر فنی عازم تهران شده تا مشکل مالیاتی و ممنوع الخروجی خود را برطرف کند.

ارشاد یوسفی به دلیل بدهی مالیاتی مربوط به قرارداد قبلی با باشگاه صبای قم ممنوع الخروج شده و در صورت پرداخت بدهی می تواند به کاروان فولاد در امارات ملحق شود.

 
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها