به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹

شریفات: قاضی و مسلمان به فولاد کمک می‌کنند

اسماعیل شریفات می‌گوید اگر بازیکنان سرباز به فولاد برگردند این تیم مدعی اول قهرمانی می‌شود.
هافبک-مهاجم خوزستانی تیم فولاد اعتقاد دارد که محسن مسلمان و محمد قاضی خریدهای خوبی بوده اند و می توانند در ادامه مسابقات به کار تیم فولاد بیایند.
اسماعیل شریفات که قرار است روز دوشنبه همراه با چند بازیکن فولاد عازم دبی شود در گفت و گو با خوزستان اسپورت به چند سئوال پاسخ داد. مصاحبه شریفات با خوزستان اسپورت را مرور کنید.

چه زمانی عازم دبی می‌شوی؟
هر زمان که باشگاه اعلام کند آماده رفتن هستم. امروز به باشگاه مراجعه کردم و برنامه سفر را پرسیدم. به من گفتند پیگیر هستیم تا برای  هفت بازیکن باقی مانده در اهواز برای روز دوشنبه بلیط پرواز مستقیم اهواز به دبی را تهیه کنیم. انشاءالله تا دو روز آینده به اتفاق سایر بچه ها راهی امارات می شویم تا در تمرینات شرکت کنیم.

شرایط تیم فولاد در حال حاضر چگونه است؟
این دو روز که همراه تیم نبوده ام ولی تا قبل از سفر تیم به دبی تمرینات خوبی داشتیم و مربیان راضی بودند. یک بازی تدارکاتی هم در اهواز انجام دادیم که اسکوچیچ از عملکرد بچه ها ابراز رضایت  کرد.

نظرت درباره حضور محسن مسلمان و محمد قاضی در فولاد چیست؟ آیا توانسته اند با سایر بازیکنان هماهنگ شوند؟
فکر می کنم که مسلمان و قاضی می توانند در نیم فصل دوم به فولاد کمک کنند. در بازی تدارکاتی که انجام دادیم، مسلمان و قاضی هماهنگی خوبی با بقیه بچه ها داشتند و خیلی طول نکشید تا در تیم جا بیفتند.

فکر می‌کنی فولاد بتواند امسال هم قهرمان شود؟
برای صحبت کردن درباره قهرمانی هنوز زود است. فولاد پتانسیل بالایی دارد و فکر می کنم اگر مشکل سربازی بختیار رحمانی، سروش رفیعی، سروش سعیدی، شهاب کرمی و احمد عبدالله زاده برطرف شود، فولاد مدعی اصلی قهرمانی خواهد شد.

شرایط خودت چطور است؟
خدا را شکر در شرایط خوبی هستم. تلاش می کنم تا برای ادامه بازی های لیگ برتر و مسابقات آسیایی آماده شوم و برای تیم فولاد تأثیرگذار باشم.

در خصوص بازی های تیم ملی چه نظری داری؟
تیم ملی در دو بازی اول خوب بوده و فکر می کنم اگر بتواند سرگروه شود، با توجه به شرایط جدول بازی های می تواند به راحتی تا فینال صعود کند.

سیاوش بختیاری زاده اعتقاد داشت که بازیکنانی مثل شما و مهرداد جماعتی باید به تیم ملی دعوت می‌شدید. نظرت چیست؟
از بختیاری زاده تشکر می کنم. ایشان از بزرگان فوتبال خوزستان و کاپیتان فولاد بوده اند. به هر حال کادر فنی تیم ملی از ما دعوت نکردند ولی برایشان آرزوی موفقیت داریم.

چه صحبتی با هواداران فولاد داری؟
از همه آن ها ممنونم که در همه شرایط از تیم حمایت می کنند.انشاءالله امسال هم بتوانیم با کسب مقام در لیگ برتر و صعود با مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا باعث شادی هواداران فولاد شویم.

شریفات: قاضی و مسلمان به فولاد کمک می‌کنند

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها