به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

آخرین فرصت خوزستانی‎ها برای صعود به لیگ یک

آخرین فرصت خوزستانی‎ها برای صعود به لیگ یک

خوزستان اسپورت- تنها نماینده فوتبال خوزستان در مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور برای سهمیه حضور در دیدار پلی‎اف به‎میدان می‎رود.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته پایانی از مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور فردا (یکشنبه) برگزار خواهد شد. این مسابقات با حضور 12 تیم در دو گروه شش تیمی برگزار می‎شود که از هرگروه یک تیم بصورت مستقیم راهی لیگ یک می‎شود و تیم‎های دوم دوگروه برای سومین سهمیه صعود با هم مصاف می‎کنند.

تیم نفت امیدیه که تنها تیم خوزستانی حاضر در این مرحله است، فردا به دیدار تیم اکسین البرز با رهبری فیروز کریمی خواهد رفت. تیم اکسین البرز تنها تیمی است که صعودش به لیگ دسته اول قطعی شده و نفت امیدیه برای اینکه در جایگاه دوم قرار بگیرد و شانس حضور در پلی‎اف را داشته باشد، باید مقابل این تیم پیروز شود و در بازی همزمان نیز تیم پارس جنوبی جم با مربیگری مهدی پاشازاده مقابل نیروی زمینی تهران شکست بخورد.

نفت امیدیه در طی فصل جاری با مشکلات مالی روبرو شد و حقوق بازیکنان این تیم مدت‎ها عقب افتاد اما شاگردان علیرضا فیروزی با وجود این مشکلات تا روز پایانی لیگ دسته دوم شانس صعود را زنده نگه داشتند.

جدول رده‎بندی لیگ دسته دوم گروه یک

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
بیژن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
0
6
رسانه خورستان اسپورت با سلام و خسته نباشید خدمت شما. لطفا یک گزارش درست و حسابی در مورد نری موسی گزارشگر شبکه خوزستان بزارید کسی که بازیکنای خوزستانی رو نمیشناسه چرا میاد رو اعصاب مردم این استان. ما چرا باید این بابا رو تحمل کنیم؟ مگه تو این استان یه ادم با سواد پیدا نمیشه جایگزین این فرد بی سواد بشه؟ لطفا این پست رو زیر این خبر بزارید
الموج الازرق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
1
خوزستان اسپورت سلام....دمتون گرم و خدا قوت...شما یکی از دلایل قهرمانی بودبد....دوستتون داریم.......یه خواهشی دارم....صحت داره امشب تو پارک ساحلی قراره جشنی برپا بشه؟؟؟
مدیر پایگاه با سلام و تشکر
امشب ساعت 21 در جاده ساحلی کیانپارس جنب کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد.

  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها