به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۲۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷

تراکتورسازی 5 - اس.اهواز 0؛ شکست سنگین آبی‎ها

تراکتورسازی 5 0 اس.اهواز 0؛ شکست سنگین آبی‎ها

خوزستان اسپورت:
هفته سی‌ام لیگ برتر – استادیوم یادگار تبریز
جمعه 24 اردیبهشت 95 – ساعت: 18
تراکتورسازی تبریز 5 – استقلال اهواز 0
گل‌ها: آلویس نانگ (33) فرزاد حاتمی (43 و 63) شاهین ثاقبی (79) محمد ایران پوریان (81)
داور: علی صفایی
کمک‎داوران: علیرضا ایلدروم و مهدی عالیقدر
اخطار: احسان مرادیان (استقلال)
تماشاگر: پنج هزار نفر

تراکتورسازی تبریز: محمدرضا اخباری، محمد ایرانپوریان، خالد شفیعی، کارلوس کاردوسو، سعید آقایی (66- علی حمودی)، شاهین ثاقبی، مهدی کیانی، بختیار رحمانی، سینا عشوری، آلویس نانگ (71- فردین عابدینی) و فرزاد حاتمی
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

استقلال اهواز: احسان مرادیان، علی هلیچی، مکی شریفی، مهدی اسلامی، مجتبی رشیدی، رضا بهمئی، پدرام اردلانی، دانیال موسوی، حسین ساکی (66- عادل مسعودی‌فر)، میلاد پاک‎پرور و حمزه خضیراوی
سرمربی: سیاوش بختیاری‎زاده

خلاصه بازی
دیدار تیم‎های فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال اهواز با پیروزی پرگل تیم میزبان به پایان رسید.

استقلال اهواز در غیاب چند بازیکن اصلی که طبق اعلام سرمربی این تیم غیبت برخی از آن‌ها بدون موافقت وی بوده، روبروی تیم مدعی تراکتورسازی قرار گرفت که برای رسیدن به سهمیه احتمالی لیگ قهرمانان آسیا نیاز به پیروزی با اختلاف سه‌گل به بالا داشت.

شاگردان امیر قلعه‌نویی در 30 دقیقه ابتدایی این مسابقه در کمند بازی تدافعی استقلال اهواز گرفتار شدند و کمتر فرصت تهدید دروازه تیم آبی‌پوش اهواز را پیدا کردند اما در اواخر این نیمه از روی ارسال‌های بلندی که از جناح چپ خط دفاعی استقلال به روی دروازه این تیم می‌فرستادند، صاحب موقعیت‌هایی برای گلزنی شدند و دوبار دروازه تیم میهمان را گشودند.

در نیمه دوم، حملات تراکتورسازی برای افزایش گل‎های زده ادامه پیدا کرد و این تیم به سه گل دیگر دست پیدا کرد تا با پیروزی پنج بر صفر این دیدار را به سود خود تمام کند.

شرح گل
1-0 (تراکتورسازی): کرنر ارسالی به محوطه جریمه استقلال اهواز با ضربه سر سینا عشوری به آلویس نانگ رسید تا این بازیکن از درون محوطه شش قدم و بدون هیچ گونه مزاحمت از سوی یاران تیم میهمان به توپ ضربه بزند و دروازه استقلال را باز کند.

2-0 (تراکتورسازی): این بار نوبت به فرزاد حاتمی رسید تا با یک پرواز بلند و ضربه سر به زاویه مخالف دروازه استقلال اهواز را برای دومین بار روی پاشنه بچرخاند.

3-0 (تراکتورسازی): آلویس نانگ در مقابل دروازه خالی استقلال اهواز نتوانست گلزنی کند اما فرزاد حاتمی که پشت‌سر نانگ جاگیری کرده بود، توپ را وارد دروازه استقلال کرد.

4-0 (تراکتورسازی): شاهین ثاقبی درون محوطه جریمه استقلال اهواز صاحب توپ شد و با یک ضربه آرام به گوشه سمت چپ دروازه احسان مرادیان گل چهارم میزبان را رقم زد.

5-0 (تراکتورسازی): داور یک ضربه پنالتی به‌سود تراکتورسازی اعلام کرد و این پنالتی را محمد ایران‌پوریان با ضربه‌ای به سمت چپ دروازه استقلال اهواز تبدیل به گل پنجم کرد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها