به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۲۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

توضیحات حسن‎زاده درباره صحبت‎های ویسی

توضیح حسن‎زاده درباره صحبت‎های ویسی

خوزستان اسپورت- رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره دیدارهای روز گذشته لیگ برتر توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، اسماعیل حسن‌زاده در خصوص مسائل انضباطی رخ داده در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال گفت: هفته بیست و نهم هفته بسیار خوبی بود. 8 مسابقه انجام شد که فقط گزارش دو مسابقه به دست ما نرسیده است. خوشبختانه در 6 گزارشی که به دست ما رسیده هیچگونه حاشیه انضباطی وجود نداشته است.

وی افزود: در مورد بازی پرسپولیس و گسترش فولاد در گزارشی که به دست ما رسیده به تغییر جای تماشاگران تیم‌ میزبان اشاره شده که این موضوع را بررسی می‌کنیم. در حال حاضر گزارش بازی‌‌های تیم‌های استقلال و تراکتورسازی و همچنین ذوب‌آهن و سیاه‌جامگان به دست ما نرسیده است. البته جزییاتی را از نظر انضباطی که در ورزشگاه داشتیم شنیده‌ایم و به محض اینکه گزارش بازی به دست ما برسد آن را بررسی کرده و رای می‌دهیم.

حسن‌زاده درمورد درگیری لفظی شدیدی که بین مهدی رحمتی و امیر قلعه‌نویی به وجود آمد، گفت: در مواردی که بازی پخش مستقیم می‌شود بویژه براساس صحنه‌هایی که پخش نمی‌شود نمی‌توان خیلی سریع و عجولانه قضاوت کرد. همانطور که گفتم به محض آنکه گزارش‌های ناظر انضباطی و نماینده فدراسیون به دست ما برسد آن را بررسی می‌کنیم و اگر رفتار غیرحرفه‌ای حتی خارج از زمین توسط رحمتی یا عوامل دو تیم و یا حتی تماشاگران انجام شده باشد به آن رسیدگی کرده و برخورد می‌کنیم.

وی در مورد اظهار نظر ویسی سرمربی استقلال خوزستان مبنی بر اینکه 10 درصد بازی‌های روز گذشته پاک نبوده، گفت: کمیته انضباطی به این مسائل ورود نمی‌کند و گزارش‌های مربوط به این موضوع باید در اختیار کمیته اخلاق قرار بگیرد تا اگر لازم شد به آن رسیدگی شود.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد شلوار خاصی که سوشا مکانی پوشیده بود و آیا این موضوع منجر به کنار گذاشته شدن او از پرسپولیس خواهد شد، گفت: این موضوع هم به کمیته انضباطی مربوط نبوده و باید توسط دوستان در کمیته اخلاق بررسی شود.

حسن‌زاده در مورد نظارت انضباطی بر دیدارهای هفته پایانی رقابت‌‌های لیگ برتر اظهار داشت: همانطور که برای دیدارهای حساس هفته بیست و نهم لیگ برتر ناظرانی را انتخاب کرده بودیم در هفته سی‌ام نیز اتفاقی مشابه خواهد افتاد به خصوص برای بازی‌هایی که روی کاغذ حساسیت‌های بالایی دارند مانند بازی تیم‌های سیاه‌جامگان و ملوان یا تیم‌هایی که شانس قهرمانی یا کسب سهمیه دارند.

رئیس کمیته انضباطی در مورد بازداشت یک مدیرعامل به خاطر چک‌های برگشتی و بازداشت یک فوتبالیست گفت: از این مسائل خبر ندارم و  امروز از طریق شما سه چهار مطلب جدید را شنیدم!

وی درباره اینکه پس از تغییرات در فدراسیون فوتبال در سمتش باقی می‌ماند، عنوان کرد: تا وقتی که هستم کارم را انجام می‌دهم و توجهی به مسائل دیگر ندارم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
1
0
آقای ویسی نباید بدون دلیل تیمهای دیگر را متهم به فوتبال ناپاک کند.چون همین اتهام بدون دلیل به تیم خودشان هم میشود وارد شود.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها